Mies "pelästyy" kondomia. Mikä avuksi?
Mies sanoo ettei ole vuosiin harrastanut seksiä (pitkä seksitön parisuhde) Sanoi myös että minä olen liian kuuma.
Ensimmäisellä kerralla selvästi pelästyi, toisella kerralla hän oli ihan valmis, mutta taas se kortsu pilasi kaiken. Annoin sitten ilman, jotta hänelle jäisi hyviä mielikuvia.
Olihan tämä toinen kerta selvästi parempi. Kaikki muu toimii todella hyvin.
Mutta miten yli tuosta kondomin laittamisesta, siliteltiin siinä toisiamme pitkään, mutta ei se vaan enää toiminut.
Olemme yli kolmekymppisiä jo.
Help?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Et sä tuon ikäisenä enää seksiä tarvitse
Eikä tarvitse se mieskään. Etkä sinä.
Mutta juttu on niin, että monet tykkää seksistä, joten ne harrastaa sitä. Ja ne, jotka ei viitsi ehkäistä, ei harrasta.
Kortsu on ainut ehkäisyväline miehelle ja lisäksi ainut väline, joka suojaa sukupuolitaudeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ällöttää kortsun haju todella paljon.
Mua taas ällöttää paljaan munan haju niin paljon ettei tule kyseeseenkään ilman kortsua.
Miksi panet pultsarien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kymmentä vuotta vielä kylläkin, tiedoksi sinulle tuppikulli.
Höpsis, naaraat eivät tarvitse seksiä koskaan. Palstalla kerrotaan näin päivittäin. Siinähän mies päästää myrkkyä naisen elimistöön.
Tarvitseminen on eri asia kuin haluaminen :D
Sinä kuvittelet tarvitsevasi sitä tai kuolet.
Nainen pärjää hienosti ilmankin mutta harrastaa mielellään kivan ja taitavan miehen kanssa, joka ei nikottele vaan käyttää ehkäisyä.
Sinä et ole sellainen mies.
Heti olet pyytettömästi valmiina palvelemaan? Älä ole ovimatto, pidä huoli itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä paska.
Minkä ikäinen äitisi oli kun sinut sai?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi tulet palstalle "yllättyneenä" kun olet siltä "pitkään" seksittömässä suhteessa olleelta mieheltä saanut sukupuolitaudin.
Tai raskaaksi. Tuskimpa tämäkään sitä miestä tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ällöttää paljaan munan haju niin paljon ettei tule kyseeseenkään ilman kortsua.
En pane. Miksi sinä teet niin? Mun nenään on käynyt vain raittiiden ja siistien miesten munanhaju, joka muistuttaa juustoa, koska nivusissa ja palleissa sekä esinahan alla on paljon hiki- ja talirauhasia, hiivoja, mikrobeja ja peniksestä erittyvä kostutustippakin haisee omanlaiseltaan.
Eikä sekään mikään hyvä tuoksu ole. Jopa vastapesty mies haiskahtaa. Johtuneeko siitä, että peniksen sisällä kulkee virtsaputki? Kusiletku on kusenhajuinen, munat munanhajuiset.
Annoit ilman jotta mies välittäisi/pitäisi sinusta. No ei pidä, ei mies välitä itsestänsäkään kun paljaalla vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse se mieskään. Etkä sinä.
Mutta juttu on niin, että monet tykkää seksistä, joten ne harrastaa sitä. Ja ne, jotka ei viitsi ehkäistä, ei harrasta.
Kortsu on ainut ehkäisyväline miehelle ja lisäksi ainut väline, joka suojaa sukupuolitaudeilta.
Naaraat eivät tykkää. Just oli ketju jossa todisteltiin kymmeniä sivuja ettei naaraat edes saa orgasmeja seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Velttokulli. Tosimiehiä ei kumi haittaa.
Näinhän se normaalisti on. Jos ei ala seisomaan niin seuraava. Maailmassa on mulkuua meri kaupalla
Kumma kun miehillä on aina kaiken maailman kupat mutta samalla ne ei ole koskaan myöskään saaneet koskaan seksiä. Vai meinaatteko että jotain puunkoloa pökkineet ja sieltä saaneet klamydian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä paska.
Minkä ikäinen äitisi oli kun sinut sai?
Oho, naaraalla meni tunteisiin
Ei jumalauta mitä pskaa. Onneksi olen äkäinen sinkku ja semmoisena pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun miehillä on aina kaiken maailman kupat mutta samalla ne ei ole koskaan myöskään saaneet koskaan seksiä. Vai meinaatteko että jotain puunkoloa pökkineet ja sieltä saaneet klamydian
Tämähän se. Eivät tajua että naaraat ovat tautisia joita ei kannata koskea kumilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane. Miksi sinä teet niin? Mun nenään on käynyt vain raittiiden ja siistien miesten munanhaju, joka muistuttaa juustoa, koska nivusissa ja palleissa sekä esinahan alla on paljon hiki- ja talirauhasia, hiivoja, mikrobeja ja peniksestä erittyvä kostutustippakin haisee omanlaiseltaan.
Eikä sekään mikään hyvä tuoksu ole. Jopa vastapesty mies haiskahtaa. Johtuneeko siitä, että peniksen sisällä kulkee virtsaputki? Kusiletku on kusenhajuinen, munat munanhajuiset.
Miltäköhän karvainen vttusi mahtaa löyhkätä? Virtsalta ja hiivalta ainakin. Paskainen persereikäkin löyhkää siinä vieressä.
Ei juma. Harmi, että kanssaveljet saa itsensä noin huonoon kuntoon noin nuorena.
Muna pitää olla käytössä aivan kuin mikä tahansa muu ruumiin osa aivoista varpaisiin tai sen menettää. Jos ei kaverin kanssa niin yksin, mutta mielellään tietysti kaverin kannessa ja haluton etsimään itselleen sopivaa seuraa. Niitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mitä pskaa. Onneksi olen äkäinen sinkku ja semmoisena pysyn.
Todellakin, onneksi näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitin tämän koodin ja hän on harrastanut seksiä Panu Muljan kanssa, ei ihme että haisee
Jännää että kaikki näistä pro-kortsu tyypeistä on naisia , se on varmaan ihan sama mitä sinne reikään tökkii ??
Höpsis, naaraat eivät tarvitse seksiä koskaan. Palstalla kerrotaan näin päivittäin. Siinähän mies päästää myrkkyä naisen elimistöön.