Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen ja mies olla vain kavereita? Uskotko siihen?

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla miestuttuja, kenen kanssa kaveeraan, mut seksi ei tulis mieleenkään.

Vierailija
2/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse nainen ja minulla on miespuolisia ystäviä. Eräs on ollut hyvä ystäväni n. 15 vuotta eikä meillä ole koskaan ollut muuta kuin ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisiä ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
4/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on lukuisia miespuolisia ystäviä. Mutta mielestäni ystävyys kuitenkin on erilaista miehen kuin naisen kanssa. Erilaisuus ystävyydessä ei silti tarkoita sitä, että miesten kanssa olisi kokoajan jotain " peliä" .

Vierailija
5/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi miespuolista ystävää, toinen on mun paras ystävä ja minun ja aviomiehen yhden lapsen sylikummi. Tavataan joka päivä, ja pidetään tiiviisti yhteyttä. Hänellä on myös vaimo ja lapsia, ja mä olen hänen lapsen kummi. Käydään samalla lailla yhdessä juhlimassa kun naisystävyksetkin. Mä en ole koskaan tullu toimeen naispuolisten ystävien kanssa, joten meillä sujuu ystävyys hyvin. Meidän välilllä ei ole koskaan ollu mitään muuta kun ystävyys, ja ollaan tunnettu toisemme ihan nappuloista saakka.

Vierailija
6/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oletteko ikinä ajatelleet minkälainen tuo olisi sängyssä tai suutelemaan yms

JA NYT REHELLISYYTTÄ:

Vierailija
7/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se puoli! Siksi olen niin iloinen että tämä hyvä mies kaveri on kaveri ja omaa oman tyttöystävän!

Vierailija
8/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tuohon ystävyyteen liittyy aina jomman kumman puolelta myös romanttisia ajatuksia.

Vierailija
9/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että jompi kumpi jossain vaiheessa haluaa suhteelta enemmän (= seksiä) kuin toinen. Eri asia tietty, jos mies on esim. homo tai nainen lesbo. Mutta uskon, että tuo seksuaalisuus on vahvasti läsnä jossain vaiheessa. Jos molemmat ovat sinkkuja, niin varmasti seksi käy ainakin toisen mielessä.

Vierailija
10/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin niin nuorelta iältä, että sänkyhommia ei olla harrastettu, suudeltu kyllä. Enkä tosiaan osaa ajatellakaan heitä muina kuin kavereina. Ei mitään romanttisia ajatuksia, mulle riittää ihan tää yksi mies, joka on ihan mun oma :-)

Vierailija
11/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä sanoin... 12

Vierailija
12/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 78-vuotias nainen on 76-vuotiaan miehen kaveri.

Tai 45-vuotias nainen on 80-vuotiaan miehen kaveri.

Tai 90-kymppisellä mummelilla on 17-vuotias miespuolinen kaveri.

Kaikki ihan elävästä elämästä.

vai tarkoittaako tällä palstalla mies ja nainen aina ap:n oman ikäisiä ihmisiä?

Vierailija
13/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

et oletteko ikinä ajatelleet minkälainen tuo olisi sängyssä tai suutelemaan yms

JA NYT REHELLISYYTTÄ:

Minulle " vain kavereita" tarkoittaa sitä, että käytännössä ollaan vain kavereita, tulipa sitten ajatuksia mieleen tai ei. Joidenkin kohdalla tulee, toisten ei niinkään.

Vierailija
14/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on (tällä hetkellä) yksi miespuoleinen kaveri, jonka olen tuntenut 7 vuotta - olemme olleet sinkkuina samaan aikaan, käyneet yhdessä viihteellä ja nukkuneet toistemme luona yötä (vielä baarikeikkojen jälkeen umpikännissä =oD) monesti, eikä koskaan ole ollut edes lähellä mikään eroottissävyinen kanssakäyminen.

Lukioikäisenä minulla oli miespuolinen kaveri, jonka kanssa kävimme yhdessä leffassa jne. mutta hän paljastui homoksi kyllä myöhemmin. Nykyinen miespuoleinen kaverini on hetero; emme vain ole toistemme " tyyppiä" ts. ei ole sellaista kemiaa, mitä parisuhteeseen / seksisuhteeseen vaaditaan.

Vierailija
15/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parhaina ystävinä aina ollut sekä miehiä että naisia (itse olen nainen). Se on ollut tosi mutkatonta, suorastaan sukupuoletonta, aitoa ystävyyttä :) No jaa, sikäli ei ole sukupuoletonta, että mieskavereiden kanssa saa erilaista näkökulmaa moniin asioihin, mutta KOSKAAN en hetkeäkään ole edes osannut ajatella heistä mitään muuta kuin täysin puhdasta, ei-seksuaalista kaveruutta.

Nytkin hyviin ystäviini lukeutuu kaksi miestä, joiden puolisoiden kanssa onneksi myös synkkaa (ja näillä kavereilla mun mieheni kanssa). Ehkä se voisikin olla vähän mutkikkaampaa, jos jompikumpi oliskin sinkku. En tiedä, kun ei ole kokemusta, mun miespuoliset kaverit on aina olleet enempi tai vähempi varattuja ja itse myös tahollani onnellisesti :) Ehkä siksi tuo ap:n kysymys tuntuikin ihan hölmöltä, kun en ole tosiaan edes osannut ajatella, että siinä voisi olla jotain outoa/vaarallista! Mun on tosi vaikea kuvitella, että osaisin nähdä mieskavereitani eri silmin edes silloin, jos olisinkin sinkku. Ne on tasan yhtä kiinnostavia (lue: NOT) seksuaalisessa mielessä kuin mun naiskaverit ;)

Vierailija
16/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain silloin, kun molemmat ovat kaveripohjalta mukana ja osaavat olla vain kavereita.

On paljon naisia ja miehiä, joiden kaverina olemisen tarkoitus on lähinnä lähestyä ja pyrkiä säätämään. Ja sellaisilta ei kaveruus luonnistuisi.

En voisi edes kuvitella touhuilevani miespuolisten ystävieni kanssa. Se olisi jotenkin kieroutunutta

Vierailija
17/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kyllä mulla on ollut monia miespuolisia sellaisiakin ihan hyviäkin kavereita, jotka aikanaan oli sinkkuja. Itse kuitenkin olen ollut niin täysillä varattu jo ihan teinistä, etten ole edes osannut ajatella siinä voivan olla jotain riskiä epäselvyyteen. Ts. mulle ei ole koskaan ole tullut pieneen mieleenkään, että kaveruus olisi jollekin osapuolelle ongelma! Paitsi nyt, kiitos ap:n, grrr... ärsyttävä ajatuskin :(

Kyllä kaveruus voi olla 100% platonista ihan sukupuoliin katsomatta, koskaan ei mulle ainakaan ole tullut eteen hankalia tilanteita.

Vierailija
18/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että melko varmasti tyypit, jotka sanovat, että nainen ja mies eivät voi olla vaan kavereita ovat itse juuri sellaisia, että he eivät voi kaveerata kuin oman sukupuolensa kanssa.

Vierailija
19/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän ota naispuolisista kavereistanikaan selvää heti alkuun, etteivät vaan ole lesboja ;) Ihan oikeasti, ei kaveruudella ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Täytyy olla sikasurkea tuuri, jos jompikumpi kaveruksista ihastuisikin. Itselle ei onneksi ole ikinä käynyt niin, vaikka mun kavereista varmaan suunnilleen puolet on jostain syystä aina ollut (vapaita/varattuja) miehiä.

Toi vertaus veljeen oli osuva!

Vierailija
20/25 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon miespuolisia kavereita ollut, enkä ole koskaan edes miettinyt miltä tuntuisi suudella tai mennä edes pidemmälle! Yöks, sori vaan kaverit, mutta en ajattele näin naispuolisista kavereistani. En näe näitä kaverimiehiä nimittäin MIEHINÄ vaan vain kavereina.

Yksi kaverimies tunnusti kerran rakastuneensa minuun... se oli aika ikävää kun oltiin oltu vuosia kavereita. Sanoin, että rakas " pekka" , olet kuin veli minulle ollut aina eikä meistä ikinä tule mitään. Sen jälkeen meni monta vuotta että mies ei halunnut nähdä, mutta nykyään ollaan aina välillä tekemisissä.

Muiden miesten kanssa (kaverimiesten) ei tätä ole tapahtunut eikä mitään ongelmia tämän suhteen koskaan ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä