Rakastuin lanttulaatikkoon
Tänä jouluna tykästyin lanttulaatikkoon erityisesti. Yleensä en siitä niin ole koskaan välittänyt ja yhtäkkiä se olikin parasta jouluruokaa. Ihmeellisesti sitä maku voi muuttua.
Kommentit (16)
Sama minulla. Ostin Saarioisten lanttulaatikkoa ja minusta se on tosi hyvää.
Uuno tykkää naisilla lanttulaatikon makuisesta huulipunasta. Tulee joulu mieleen.
Lanttulaatikko on paras jouluruoka!
Minä syön lanttulaatikkoa muulloinkin kuin jouluna jos joskus kaupassa huomaan sitä olevan myynnissä. Voin vetää vaikka jääkaappikylmänä joskus.
Onko tiedossa juhannushäät vaiko jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Minä syön lanttulaatikkoa muulloinkin kuin jouluna jos joskus kaupassa huomaan sitä olevan myynnissä. Voin vetää vaikka jääkaappikylmänä joskus.
Olet sairas...
Hyvä ap! Minä olen tykännyt lanttulaatikosta ihan lapsesta saakka. En ole tehnyt sitä itse, vaan Saarioisen laatikolla on menty sen jälkeen kun oman äidin jouluruokia ei ole saatu. Se on halpaa ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lanttulaatikko on paras jouluruoka!
se on hyvää myös kylmänä leivän päällä, ainakin omatekemä
Vierailija kirjoitti:
mä teen itse sitä muulloinkin kuin jouluksi, hyvää leivän päällä kylmänäkin
Miksi naiset aina rakastuvat lanttuihin?
Yök! Porkkanalaatikko on ainoa laatikoista, joka on syömäkelpoista.
Vierailija kirjoitti:
mille se maistuu, mielestäni ei yhtään miltään. Miten ne saa sen porkkanan maun häivytettyä ja silti sitä sanotaan porkkanalaatikoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille se maistuu, mielestäni ei yhtään miltään. Miten ne saa sen porkkanan maun häivytettyä ja silti sitä sanotaan porkkanalaatikoksi
Et ole sitten maistanut itse tehtyä versiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten maistanut itse tehtyä versiota.
no ei olee kohdalle osunut
Kenen lanttua söit?