Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kehuvat ja samantien mitätöivät sen

Vierailija
25.12.2025 |

Olen törmännyt tähän ilmiöön ja miettinyt mitä tällainen on? Saatetaan sanoa "olet kaunis ja fiksu. " Hetken kuluttua sanotaan "En ole koskaan ollut rintamiehiä" ilman siis koskaan minua alastomana nähneenä ja/tai useinkaan tapaamatta edes. Tai sanotaan "Rakastan sinua, vaikka et ole helpoin ihminen"  tai jos on nuorempi mies sanoo "iällä ei ole merkitystä, olet ihannenaiseni" sitten jossain tilanteessa korostetaan, kun joku naistuttava on samanikäinen, kuin mies itse, että on kiva ystävä kun on samanikäinen. Tai jos mies on esim.10 v. vanhempi sanotaan  " kun entinen oli 15-20 vuotta nuorempi kuin itse olen" .  Niin mitä ihmettä tuollainen on? Olen kaunis ja hyvävartaloinen nainen. Miksi miehet kohtelevat minua noin? Kellään vastaavaa älyttömyyttä miesten puolelta?  Entä tekevätkö naiset noin teille miehille? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä negging. Se on sääliöille opetettua naisten iskemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän hevonvittua sinä oikein lässytät?

Vierailija
4/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! -Ap.

Vierailija
5/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat saatanan tyhmiä.

Vierailija
6/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tyhmiä, vaan empaattiset ihmiset haluavat uskoa ihmisistä hyvää. Ei ihme, kun empatiaa ei juuri kenessäkään enää ole, kun liian monet ihmiset ovat mieleltään sairaita ja haluavat pahaa muille. Kun tarpeeksi tuollaisia hirviöitä kohtaa, ihmiset joutuvat kylmettämään itsensä. Eikä välitä enää kenestäkään, tämä palsta on hyvä esimerkki siitä. 

Vierailija
7/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole kukaan noin puhunut. Jos yrittäisi, niin en jäisi kuuntelemaan. Kannattaa valita miesseuransa paremmin.

Vierailija
8/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kuin puulla päähän lyöty. Oot niin ihana". Ties kuinka monennet treffit. Ja sitten ei kuulu enää koskaan mitään..

Vierailija
9/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sekopäinen akka oletkaan jos tuollaisia sivuja luet?

Vierailija
10/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👩🦰huora. 

Vierailija
11/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tyhmiä, vaan empaattiset ihmiset haluavat uskoa ihmisistä hyvää. Ei ihme, kun empatiaa ei juuri kenessäkään enää ole, kun liian monet ihmiset ovat mieleltään sairaita ja haluavat pahaa muille. Kun tarpeeksi tuollaisia hirviöitä kohtaa, ihmiset joutuvat kylmettämään itsensä. Eikä välitä enää kenestäkään, tämä palsta on hyvä esimerkki siitä. 

Myytti naisten suuremmasta empatiasta on kumottu ihan psykologien tutkimusten perusteella. 

Vierailija
12/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla realisti. Kyllä sen nopeasti näkee, että mikä mies on miehiään. Turha kuluttaa mäntteihin aikaa. Ei ne siitä muuksi muutu.

Vierailija
13/13 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa moneltakaan kantilta. Esim sinisilmäiset ja huijauksiin lankeavat ihmiset ovat asiantuntijoiden mukaan:

Uhriksi joutumisen riskiä nostaa myös rikollinen mieli. Tällä tarkoitetaan narsistista, antisosiaalista, empatiakyvytöntä ja manipulatiivista persoonallisuutta. Tällaiset ihmiset ajautuvat keskimääräistä helpommin tilanteisiin, joissa on riski joutua rikoksen uhriksi.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011676891.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme