Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua "Nukkuvaa, puolikuollutta elämää?"

Vierailija
25.12.2025 |

Mitä haluat?

Itse tykkään rauhallisesta elosta, en halua mitään draamaa. Välillä kiva käydä jossain ja sitten tulla takaisin kotiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa elämästä menee nukkumiseen, halusi tai ei 

Vierailija
2/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken kestää elämää,ja sekin synkkää ja ikävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairaslomalla ja työkyvytön siis 2,5 v nyt. Elämä on tuollaista puolinukkuvaa vähän pakosta, mutta ei mua haittaa. Toivon toki energian vielä joskus palaavan.

Vierailija
4/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä! Miksi minulle osuu ne naiset jotka vihaavat nukkuvaa, puolikuollutta elämää, vaikka teen jo heti alussa selväksi millainen olen.

Vierailija
5/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi otinkin jänniksen. Pienet mustelmat eivät haittaa menoa...

Vierailija
6/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet humalassa kun näin sekavaa paskaa.

Vierailija
7/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan pääni hiekkaan ja toisen jalan hautaan . Kadehdin teitä, joilla on sentään puolikuollutta elämää! 

Vierailija
8/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla trendikäs ja sanoa juuri samat sanat kuin muutkin. Mitään omaa ajattelua ei saa olla . Minusta nukkuva puolikuollut elämä palmun alla on parasta . Katselee merelle , välillä uimaan ja vähän drinksuja . Miksi pitäisi suorittaa.

Vierailija
9/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ainoa vaihtoehto puolikuolleelle elämälle on draama? 

Koen oman elämäni riittävän jännittäväksi sillä, että miesystäväni ja lasteni kanssa reissataan muutaman kerran vuodessa ja sen lisäksi 2-3 reissua Eurooppaan moottoripyörällä miesystävän kanssa. Ei mitään draamaa, vaan innostusta ja jännitystä, että taas pääsee näkemään kaikkea uutta, tapaamaan uusia ihmisiä, kokeilemaan uusia ruokia, voi mennä minne nokka näyttää, alppiteille....  

Ei asuta yhdessä miesystävän kanssa, eikä olla yhteen muuttamassa vuosiin, mutta kivaa vaihtelua normaaliin arkeen, kun käydään deiteillä, tapahtumissa, kokataan yhdessä, suunnitellaan seuraavia reissuja yms. Tällä suhdekin pysyy fressinä ja aina on perhosia vatsan pohjassa kun nähdään. 

Mua ei kiinnosta yhtään keskiluokkainen mukava elämä joka kulkee työn, kodin, kesämökin ja golfkentän väliä, mutta ei ole multa pois jos se on jollekulle riittävää ja edustaa hyvää arkea. Itse mieluummin, vielä kun jaksan, haluan nähdä maailmaa. Myin perintömökinkin pois, koska koin liian tylsäksi mennä samaan, tuttuun paikkaan vuodesta toiseen. 

N54

Vierailija
10/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla trendikäs ja sanoa juuri samat sanat kuin muutkin. Mitään omaa ajattelua ei saa olla . Minusta nukkuva puolikuollut elämä palmun alla on parasta . Katselee merelle , välillä uimaan ja vähän drinksuja . Miksi pitäisi suorittaa.

Kaverit postaa tätä fb, varsinkin Canthin päivän tienoilla. Mutta olen miettinyt joskus että mitä ihmettä haluavat kun ei tavis elo kelpaa.

Vierailija
11/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin koska onhan tämä oikeasti ihan kauheaa. On elossa mutta ei elä. En olisi halunnut tätä itsekään mutta eipä tässä haluamisia kyselty :(

Vierailija
12/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet humalassa kun näin sekavaa paskaa.

Vesa ei vaan tajuu.

Vierailija
13/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi otinkin jänniksen. Pienet mustelmat eivät haittaa menoa...

Mies, eh,? Mikäs siinä jos tykkää. 

Mun mies on jännis monellakin mittarilla, mutta ulkokuoren alla todella kiltti ja huoltapitävä. Ehkä sun kandee vaan valita paremmin 😂

Vierailija
14/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin koska onhan tämä oikeasti ihan kauheaa. On elossa mutta ei elä. En olisi halunnut tätä itsekään mutta eipä tässä haluamisia kyselty :(

Mutta mitä haluaisit?

Vierailija
15/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämä lainkaan tylsää, vaikka leppoisaa onkin. Elämä tien päällä ympäri vuoden 💫

Vierailija
16/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niistä kahdesta pahasta tämä puolikuollut on kuitenkin se parempi vaikka hyvä ei tietty tämäkään. En vaan jaksa yhtään sitä joutavaa draamailua, asioiden vääristelyä, pelailuja ja selän takana p:n puhumista joka on ihan hirmuisen stressaavaa ainakin minusta. 

Vierailija
17/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä haluaisit?

Normaalia sosiaalista elämää eli olisi ystäviä, kavereita ja tuttuja. Mielelläni olisin myös perheellinen jolloin sitä elämää olisi ihan luonnostaankin kun saman katon alla asuisi muitakin ja lisäksi arjessa olisi lasten harrastuksia ja heidän kavereitaan sekä omassa tapauksessani kenties edes puolison puolelta sukua. Tuollainen elämä olisi ollut minulle sitä "omanlaista" ja mukavaa kaikkine hyvine ja huonoine puolineen.

Vierailija
18/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kuollut.

Vierailija
19/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen draama queen mutta mies. Pakko olla menoa, siksi en perheellisty. Ehkä olen nepsy muuten!

Vierailija
20/21 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti elämää ja rauhaa on hyvä,a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi