Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen säästänyt vaikka kuinka paljon lasteni leluja (Legot, junarata ym) mutta mitä niille teen kun lapsenlapsia ei ehkä tulekaan?
25.12.2025 |
Säästänkö ne siihen asti kun lapseni ovat jotain nelikymppisiä? Annanko jo aiemmin lähisukuun (sisarusteni lapsenlapsille?)
Miten te olette toimineet. Omat lapseni eivät osaa sanoa juutaeikäjaata jos kysyn.
Kommentit (62)
Jos on kaikki osat tallella (mahdollisesti jopa alkuperäiset laatikot, ohjeet ym) niin kyllä noista maksetaan, jos ei suomessa niin ulkomailla on keräilijöitä joilla on enemmän varaa ostella.
Jos on vain könttä "kaikkea" mutta esim. samaa brändiä niin otat vain kunnolliset kuvat ebayhin ja myyt ne pakettina johonkin hintaan - Jos joku tulee änkyttään että se haluaa vain ostaa jonkun yksittäisen osan niin myyt sen sitten sen mukaisesti ettet ota takkiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä myin suurimman osan leluista kirpparilla ja hyvin meni kaupaksi. Itse en jaksa säästellä tavaraa sillä ajatuksella, että sitä joskus tarvitsee. Leluissakin trendit muuttuvat ja pieni määrä leluja isovanhemmilla on ihan riittävä kyläilyjen ajaksi.