Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sonja varasi majoituksen Booking.comista sitten alkoi melkoinen show - PYSY KAUKANA BOOKING.COMista

Vierailija
25.12.2025 |

Varaa matkasi Booking.comin kautta , jos haluat  todellisen sotkun.

Nimim.

Kokemusta on

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt sitä vuosikausia eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Kerran en päässyt majoitukseen, niin Booking hommasi nopeasti vastaavan vaihtoehdon. Menin sillä välin kahvilaan istumaan, kun he järjestelivät asiaa. 

Joo, ja sehän tarkoittaa tietenkin ettei kenelläkään muulla olisi koskaan ollut mitään ongelmaa

Ja jos "Sonjalla" on ollut ongelmia se tarkoittaa että kaikilla muillakin on (joka kerta) ongelmia?

Vierailija
22/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska alusta. Lopetin käytön viime vuonna kun tulin huijatuksi yhdessä majoitusvarauksessa espanjassa. Menetin 580€.

Millä maksoit majoituksen? Luottokortti pitäisi suojata tällaiset petokset. 

Luottokortilla aina. Tein reklamaation mutta en saanut rahoja takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt sitä vuosikausia eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Kerran en päässyt majoitukseen, niin Booking hommasi nopeasti vastaavan vaihtoehdon. Menin sillä välin kahvilaan istumaan, kun he järjestelivät asiaa. 

Joo, ja sehän tarkoittaa tietenkin ettei kenelläkään muulla olisi koskaan ollut mitään ongelmaa

No, jos aapeellä on sekoilua, niin ei sekään tarkoita, että kaikilla muulla olisi.

Eikös tuo aloitus dissaa sen kokonaan ja kehotetaan karttamaan.

Vierailija
24/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin herkellä Pattayalla condossa jonka varasin Bookingista kahdeksi viikoksi, tätä ennen olin tällä reissulla olin Hong Kongissa ja Thaimaassa hotelleissa jotka myös varasin bookingista.

Vierailija
25/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus. Esim. viime vuonna kuukauden roadtrip ympäri Eurooppaa, kaikki majoitukset bookingin kautta eikä mitään ongelmaa

Booking on paras. Tehtiin kanssa kuukauden mittainen autoreissu venäjälle vuosia sitten ja monta kertaa varattiin hotelli siinä matkalla. Kun ei ollut etukäteen varattu mitään ni ei ollut stressiä. Kaikki sujui tosi hyvin. Nyt se ei taida siellä toimia eikä tarvikaan. Roadtripit tehdään nykyään vain Viroon ja on syytä varata hotskut ajoissa.

Vierailija
26/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on netin yksi suurimmista huijaussivustoista, vertautuu rahojen varastamisessa moneen nettipokerisivustoon. Se että msinostaa TV:ssä ei tarkoita että se olisi luotettava, onhan siellä seksilinjoistakin mainoksia.

Vierailija
27/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kakki tietosi ko. sivulta valuvat huijareille ja ovat valuneet jo vuosia

Se oli Hotels. com mitä ne valuivat

Kyllä se oli booking. Tai voi olla vaikka molemmat mutta myös bookingilla oli tietovuoto.

Vierailija
28/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska alusta. Lopetin käytön viime vuonna kun tulin huijatuksi yhdessä majoitusvarauksessa espanjassa. Menetin 580€.

Miten luottokorttiyhtiö perusteli kieltävän päätöksen?

Vierailija
29/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kaksi kertaa luottokorttiyhtiötä rahat takaisin Bookingilta varatessa. Ekalla kertaa condon omistaja ei ikinä vastannut viesteihin eikä puheluihin joten päässyt huoneeseen. Toisella kertaa myös Thaimaassa poliisi oli sulkenut hotellin veropetoksen takia, oven edessä oli poliisin nauhat ja ovessa syyteilmoitus.

Molemmilla kerroilla varasin saman tien uuden hotellin Bookingista. Kokeneena matkailijana ei pienet vastoinkäymiset pysäytä, aina löytyy läheltä vapaa hotelli.

Vierailija
30/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kaksi kertaa luottokorttiyhtiötä rahat takaisin Bookingilta varatessa. Ekalla kertaa condon omistaja ei ikinä vastannut viesteihin eikä puheluihin joten päässyt huoneeseen. Toisella kertaa myös Thaimaassa poliisi oli sulkenut hotellin veropetoksen takia, oven edessä oli poliisin nauhat ja ovessa syyteilmoitus.

Molemmilla kerroilla varasin saman tien uuden hotellin Bookingista. Kokeneena matkailijana ei pienet vastoinkäymiset pysäytä,

Niin molemmilla kerroilla laitoin luottokorttiyhtiölle reklamaation liitteeksi kuvakaappaukset siitä että olin joutunut varaamaan toisen hotellin samaksi ajaksi ja ekasta kuvakaappaukset lähettämistäni viesteistä ja toisesta kuvan poliisin sulkunauhasta hotellin edessä.

Molemmilla kertaa rahat palautettiin parissa päivässä.

Vierailija
31/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus booking.comista. Booking.comia olen käyttänyt usean vuoden ajan harvakseltaan. Nyt viimeisin kerta; varasin muulle perheelle hotellin Saksasta. Itse en ollut mukana koko matkalla. Samaan aikaan reissun kanssa minulle alkoi tulla huijarisoittoja  Saksan ja Ranskan alueelta. En muuta keksi, kuin että mun puh.numero on jotenkin päätynyt booking.comista tai hotellista huijareille.

Vierailija
32/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä varaisi majoitusta, jos ei ole edes tarkkaa katuosoitetta. Minusta tämä ei ole tavatonta laisinkaan. 

"Sonja hieman mietitytti se, että majoituskohde oli uusi. Hän on kuitenkin ennenkin asunut sellaisissa paikoissa. Toinen hitusen erikoinen seikka oli se, että tarkka katuosoite luvattiin antaa vasta pari päivää ennen reissua. Mutta sekään ei ole Sonja kokemusten perusteella tavatonta."

Ei tulisi mieleenkään varata mitään jos ei tietäisi tarkkaa paikkaa mihin on menossa.

Mutta kerran mulle kävi niin Pattayalla että varasin View Talay 6 condosta huoneen ja sain viestin että avainkortti olisi pitänyt hakea ihan muusta osoitteesta parin kilometrin päästä. Peruin varauksen heti kun ei ollut vielä veloitettu. Olen kyllä ollut View Talayssa pari kertaa mutta aina muulloin saanut avainkortin itse rakennuksessa.

Vierailija
33/33 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookingin kautta voi todella menettää rahansa ja se ei ole mkään uusi juttu. Varaustiedot valuvat huijareille Bookingin kautta mutta he väittävät että vuotokohde on hotelli. Jos on varannut matkan niin voi tulla yllättäen maksuvaatimus että maksa tai menetät varauksen. 

Menin tällaiseen halpaan mutta kun tein valituksen Bookingille niin ei sitten tarvinnut maksaa uudestaan kun olin paikan päällä eli ilmeisesti hotelli sai kuitenkin rahansa. Poliisi ei tietenkään alkanut tällaista tutkia koska heitä ei kiinnostanut. 

Bookingia ja muita sivustoja voi varmaan käyttää tiedostaen riskit. On varmistuttava että kohde on oikeasti olemassa ja sitten voi maksaa haluamansa päivät jolloin huijareiden on vaikea päästä väliin. Hälytyskellojen pitäisi soida jos tulee viesti että maksa tai menetät varauksen. Monella hotellilla on myös omat sivut jota kautta voi ostaa majoituksen ja voihan sinne hotelliin soittaa jos epäilyttää. onko sellainen olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi