Miksi mieslääkärit kuvittelevat saavansa kenet hyvänsä?
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja olen antanut pakit eräälle. Ei ottanut sitä hyvin. Olen opettaja.
Kommentit (50)
Eipä ole turhia kuvitelmia ainakaan itsellä. Viihdyn kyllä työpaikassani missä eri alan työntekijöitä on useampi sata. T: Mieslääkäri
Tunnen monia lääkäreitä, miehiä ja naisia. Kaikki ovat enemmän tai vähemmän narsistisia ja ylimielisiä, joskus naiset jopa enemmän. Kaikista pahimpia jostain kumman syystä hammaslääkärit. Pahimpia k-päitä saa hakea. Onko muilla sama kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia lääkäreitä, miehiä ja naisia. Kaikki ovat enemmän tai vähemmän narsistisia ja ylimielisiä, joskus naiset jopa enemmän. Kaikista pahimpia jostain kumman syystä hammaslääkärit. Pahimpia k-päitä saa hakea. Onko muilla sama kokemus?
Pitkä vaativa koulutus, raskas vastuullinen työ. Pitäisikö olla jotenkin erityisen nöyrää esittävä persoona, joka puolelle ystävällistä hymyä jakava, kohtelias ja miellyttämään pyrkivä?
Vierailija kirjoitti:
Sairaalamaailmassa mieslääkärit tosiaan kuvittelevat olevansa jumalasta seuraavia. Naispuolisilla lääkäreillä harvoin on vastaavia suuruusharhoja.
Naislääkärit vasta outoja ovatkin, yleensä ainakin kommunikaatiokyky on todella onnetonta. Huonoimmat lääkärini ovat olleet naisia.
Onlyfansia tekevät naiset ainakin haluavat tyttärilleen aviopuolison, joka on lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Onlyfansia tekevät naiset ainakin haluavat tyttärilleen aviopuolison, joka on lääkäri.
Kuvassa on eräs kiinteistövälittäjä, joka johtaa vauva.fi:llä trollaavaa nistiporukkaa, tytär haluaa lääkäriksi, vaikka on samanlainen narsisti kuin äitinsä.
Kuvassa on eräs kiinteistövälittäjä, joka johtaa vauva.fi:llä trollaavaa nistiporukkaa, tytär haluaa lääkäriksi, vaikka on samanlainen narsisti kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen valegynekologin?
Kuinka moni muistaa valelakimiehen?
Olen ex yksinhuoltaja ja oikein tyytyväinen että tytär (nyt jo 25) ei ole ottanut miestä vastuksikseen vaan luo omaa uraa.
Mies on aina hirvittävä taakka naiselle,