Miksi mieslääkärit kuvittelevat saavansa kenet hyvänsä?
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja olen antanut pakit eräälle. Ei ottanut sitä hyvin. Olen opettaja.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat siitä tänne?
Varmaan koska tämä on keskustelupalsta. Luulisin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut dippainsseissä. Itselleni se on red flag.
Dippainseissä miehisyys loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Sisko on sairaanhoitaja ja sinkku. On antanut ainakin kahdelle lääkärille rukkaset.
Sanoi hyvästit makealle elämälle.
Haha, tuskinpa!
Veli on eronnut johtava erikoislääkäri ja liittyi mieskuoroon, koska sekakuorot on kuulemma "miehenkipeitä ämmiä" tulvillaan.
Ei vaikuta olevan kiinnostunut naisista eronsa jälkeen. Siitä on jo yli 3 vuotta. Saivat viimein osituksen valmiiksi ja rojut jaettua.
Vierailija kirjoitti:
Mietit häntä joulupäivänä...
Sitä ketuttaa kun mies ei halunnut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut dippainsseissä. Itselleni se on red flag.
Dippainseissä miehisyys loistaa poissaolollaan.
Joo, ne on tissiposkia, pikkasen noloja kuten se pillu-Ville.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a33956f7-23e7-44ce-83c0-6f9f5f17dd75
Miten pillu-Villen joulupillujahti sujui?
Vierailija kirjoitti:
Haha, tuskinpa!
Veli on eronnut johtava erikoislääkäri ja liittyi mieskuoroon, koska sekakuorot on kuulemma "miehenkipeitä ämmiä" tulvillaan.
Ei vaikuta olevan kiinnostunut naisista eronsa jälkeen. Siitä on jo yli 3 vuotta. Saivat viimein osituksen valmiiksi ja rojut jaettua.
Ohis, mutta olen nainen ja ollut sekakuoroissa, eikä koskaan ole tullut mieleenkään pariutua siellä...
Mulla ei ole edes ystävissä yhtään lääkäriä, ovat usein autistisia m*lkeroita. Muutama lakimies on kavereina, heissä on ihan kivoja tyyppejä. Muutoin enemmän humanisteja vaibaan. DI:t on vähän samanlaisia kuin lääkärit, omissa maailmoissaan ja melko empatiakyvyttömiä. Opiskeluaikoina oli muutamia DI-kavereita, mutta ei ollut pidemmän päälle yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne lääkikseen päässeet pojat on niitä kuuden ällän ylioppilaita, nörttejä, joilla ei tosiaankaan ole ollut vientiä. Lääkiksessä sitten siellä päässä joku nyrjähtää ja luulevat voida statuksella kompensoida omaa autistisuuttaan.
Tämä on se totuus, pätee myös muihin hakupainealoihin (kauppis, oikis ym.). Koulukiusatut nörttipojat saavat ensimmäistä kertaa huomiota statusalan vuoksi, ja kusi nousee heti päähän. Todellisuudessa autismi ja pärstä ei ammatin vuoksi muutu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen valegynekologin?
Vuonna 1965 Mohamed Ben Allal El Bzioui toimi väärien paperien turvin gynekologina Helsingin Naistenklinikalla. Hän sai raastuvanoikeudessa viiden kuukauden ehdollisen tuomion ja hänet karkotettiin maasta.
Useat lääkärit ovat erittäin empatiakyvyttömiä. Varmaankin se matemaattisuuden ylikorostus vaikuttaa tunnepuoleenkiin.
Onko kaikki valelääkärit olleet miehiä?
No aika moni nainen hyppää heti kyytiin. Hyvä jos on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
No aika moni nainen hyppää heti kyytiin. Hyvä jos on muitakin.
Ei kai kyse ole siitä että saako ylipäätään seuraa, vaan siitä, että kuvittelevat saavansa kenet haluavat. Erityisesti vähemmän koulutettujen parista. Pakit ottavat koville kun ne antaa yh lastentarhanopettaja. Ego kokee kolauksen.
Eivät saa ainakaan minua. Gynekologinikin on nainen.