Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa Hurstin juhlassa olleista ei ollut köyhiä

Vierailija
25.12.2025 |

Vaan kävivät syömässä ilmaisen aterian. Fiksua sakkia

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ois olleet fiksuja, niin ne ois hoitaneet asiansa ja tulotasonsa siihen malliin että voi viettää jouluaaton ihan jossain muualla syömässä hyvin kuin tuolla ko.juhlassa. Heillä olisi lähipiiri, ettei tarvitsisi edes yksinäisyyden vuoksi mennä ko.tapahtumaan. Saatika ruoan vuoksi.

Itse olen hyvin toimeen tuleva mutta haen ruuat ruoka avusta. Säästän tuhansia vuodessa ja säästöillä käyn lomilla ulkomailla. Kätevää, jotkut paheksuu mutta en välitä

Kaikkea sitä maa päällään kantaa. Toivottavasti kuitenkin olet typerä trolli.

Tiedän usean joka noin tekee, he laittavat säästyneet rahat osakkeisiin. Kymmenissä vuosissa kun ajattelee saavat hyvän potin eläkkeelle

Vierailija
22/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kait siellä oikeasti  köyhiäkin, mutta miksi niitä avustuspusseja oli roskiksessa, jos kerran kaikki olisi ollut köyhiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyvää tonnia kuukaudessa, tupakointia, alkoa, eläimiä ja lapsia ei ihan voi vertailla samalle viivalle  onnellisuuden kanssa. 
Jos sijoittaisit sen kuukausittain säästyvän tonnin viisaasti, niin sulla olisi varaa yksinäisen onnellisuutesi lisäksi myös lapsiin. Tai jos ei hermot kestä, niin eläimiin. 
Tupakka, huumeet ja alko ei tee ketään onnelliseksi ja on aivan turhaa. Ylellä on hyvä dokumentti tästä, ns pikkudiilerit vaikka tekisivät tuloa useamman tonnin kuukaudessa, eivät näytä pystyvän pitämään ko.rahaa tallessa vaan sinne se katosi miten oli tullutkin, onni on niistä kuvioista kaukana.

Vierailija
24/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ois olleet fiksuja, niin ne ois hoitaneet asiansa ja tulotasonsa siihen malliin että voi viettää jouluaaton ihan jossain muualla syömässä hyvin kuin tuolla ko.juhlassa. Heillä olisi lähipiiri, ettei tarvitsisi edes yksinäisyyden vuoksi mennä ko.tapahtumaan. Saatika ruoan vuoksi.

Itse olen hyvin toimeen tuleva mutta haen ruuat ruoka avusta. Säästän tuhansia vuodessa ja säästöillä käyn lomilla ulkomailla. Kätevää, jotkut paheksuu mutta en välitä

Millä tulomuodolla ja työratkaisulla sä ehdit ruokajonoon joka kerta? 

Etätöitä teen, siten ehdin hyvin moneenkin jakoon per päivä. Stadissa on usein 5-10 jakoa päivässä

Vierailija
25/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyh mähän se on joka jättää ilmaisen ruuan syömättä. Normaalissa lounasravintolassa jouluateria voi olla pari kymppiä, paremmissa vielä enemmän.

Juuri näin, fiksut säästää ja tyhmät kuluttaa

Vierailija
26/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä maa päällään kantaa. Toivottavasti kuitenkin olet typerä trolli.

Tiedän usean joka noin tekee, he laittavat säästyneet rahat osakkeisiin. Kymmenissä vuosissa kun ajattelee saavat hyvän potin eläkkeelle

Tuo on kyllä jo ahneuden ja itsekkyyden huippu, menee jo sairauden puolelle mielestäni. 

Vierailija
27/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei jaeta etukäteen mitään lippuja, koska niitä ei voitaisi jakaa sitä määrää enemmän kuin mitä on paikkoja. Sitten moni itsekäs tyyppi jättäisi syystä tai toisesta tai ihan vain sairastuessaan tulematta ja jäisi monta tyhjää paikkaa ja ruokaa ylimäärä, jolle yritetään löytää syöjiä. Niinkuin Turussa nyt kävi. 

Turussa vietettiin parempien köyhien juhlaa. 

Vierailija
28/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kait siellä oikeasti  köyhiäkin, mutta miksi niitä avustuspusseja oli roskiksessa, jos kerran kaikki olisi ollut köyhiä?

Tämä on jo törkeyden huippu!

Vierailija
29/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti köyhien jäljiltä. Eivät kyenneet kieltäytymään vastaanottamisesta kun olisi saattanut menettää jotain mutta kappas kun ei siellä ollutkaan sitä omaa herkkua. Ei kannattaisi jakaa mitään pusseja mukaan. Seuraavan vkon ruokajonoon vaan tarjolle tavarat. 

Vierailija
30/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä penni säästettiin kun käytiin tuolla. Ensi vuonna voisivat jakaa lippuja niin ei tarvitsisi jonottaa. Edessä oleva ukko haisi hirveälle viinalle ja sai pelätä lasten puolesta, että täit tarttuu kun rähmäkäsillään yrittivät hiuksia silittää. Pysyisivät spurgut omalla tontillaan.

Huomattiin sama. Haisevaa sakkia joka puolella. Voisivat edes jouluna käydä pesulla. Ei hotellihuone suihkulla niin paljon maksa.

Vierailija
31/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on tehty tunnettu tapahtuma. Köyhien lisäksi tuolla kävi ne, jotka normaalisti menee festareille, teatteriin tai konserttiin hengailemaan.

Oikeastaan sama mitä tarjolla on, pääasia, että sinne haluaa muutkin ihmiset ja tuntee olevansa osa jotain.

Vierailija
32/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että ruokakasseja käy hakemassa jokunen muukin kuin köyhät, mutta tuskin kameroiden eteen jouluna viitsivät tulla. 

Vierailija
33/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä olet kyllä pummi. Säälittävä pummi.

En välitä mitä mieltä olet, säästän tuhansia vuodessa, sinä et

No mä säästän kymmeniä tuhansia vuodessa. Sinä et. Eikä mun tartte mennä sinne ruokajonoon tuhlaamaan aikaani, niinkuin sinä teet :)

Vierailija
34/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä penni säästettiin kun käytiin tuolla. Ensi vuonna voisivat jakaa lippuja niin ei tarvitsisi jonottaa. Edessä oleva ukko haisi hirveälle viinalle ja sai pelätä lasten puolesta, että täit tarttuu kun rähmäkäsillään yrittivät hiuksia silittää. Pysyisivät spurgut omalla tontillaan.

Kävin itsekin vaikka ei olisi ollut tarvettakaan. 

Vierailija
35/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä olet kyllä pummi. Säälittävä pummi.

En välitä mitä mieltä olet, säästän tuhansia vuodessa, sinä et

No mä säästän kymmeniä tuhansia vuodessa. Sinä et. Eikä mun tartte mennä sinne r

Miten niin säästät kymmeniä tuhansia? Mistä? Miten?

Vierailija
36/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloiset ovat aina kieroja.

Vierailija
37/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vaan tyhmää jättää ilmainen ruoka syömättä. Ei siellä tuloja kyselty. Ja olisin valehdellut jos olisi alettu tivaamaan.

Vierailija
38/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että ruokakasseja käy hakemassa jokunen muukin kuin köyhät, mutta tuskin kameroiden eteen jouluna viitsivät tulla. 

Tämä on ongelma nykyaikana. Kun tunnettuvuus nousee niin paikalle tulee muitakin kuin apua tarvitsevia. Tampereella oli joku tempaus missä eivät kertoneet asiasta mitään somessa yms vaan olivat sossun kanssa yhteistyössä ja sieltä vihjattiin apua tarvitseville. Nykyään tällaiset pitäisi tehdä "salassa" ettei ahneet löydä paikalle.

Vierailija
39/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on vähemmän itsekkyyttä kuin toisilla.

Vierailija
40/106 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vaan tyhmää jättää ilmainen ruoka syömättä. Ei siellä tuloja kyselty. Ja olisin valehdellut jos olisi alettu tivaamaan.

Se on kuule lyötävä rätingit eteen eikä mitään selittelyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä