Mies osti taas surkean joululahjan
Ei mitään mielikuvitusta taaskaan. Kaulakoru ja lahjakortti kasvohoitoon. Ilmeisesti täytyy vaan luopua toivosta, että hän oikeasti osaisi lukea minua. Niin ei pettyisi joka vuosi.
Kommentit (24)
Mitä ostit miehellesi ? Hanskat ja pipon ?
No voi. Meillä mies oli osannut ostaa aivan täydellisen lahjan, yhden osan lisää keräilyesineisiini. Olen lahjasta varsin otettu.
Jaa. Musta kuulostaa tosi hyvältä lahjalta.
Tää provo vaan todistaa, että mikään ei ikinä kelpaa ja miehen pitäisi jotenkin osata lukea ajatuksia vaikka naiset jatkuvasti jauhaa kuinka ovat parempia lukemaan ihmisiä ja plaa plaa plaa...
No mitä sitten haluat? Oletko niitä naisia jotka ei tyydy mihinkään? Pitäskö miehen osata lukea Ajatuksia?
Se olisi sitten taas sian jätön aika.
Kermaperseet luiskaan. Lahjoista ei valiteta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sinä ostit? Pipon ja hanskat?
ostin alushousut ja kuorimaveitsen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin ääliö että luulet aloituksen naisen tekemäksi? Te miehet ette osaa muuta kun jauhaa samaa p@skaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää provo vaan todistaa, että mikään ei ikinä kelpaa ja miehen pitäisi jotenkin osata lukea ajatuksia vaikka naiset jatkuvasti jauhaa kuinka ovat parempia lukemaan ihmisiä ja plaa plaa plaa...
Ei vaan aloitus on vain provo. Etkö ymmärrä sitä sanaa?
jätä se mies ja tule mun rakkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Musta kuulostaa tosi hyvältä lahjalta.
Yhtä hyvä mulle kuin miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Tää provo vaan todistaa, että mikään ei ikinä kelpaa ja miehen pitäisi jotenkin osata lukea ajatuksia vaikka naiset jatkuvasti jauhaa kuinka ovat parempia lukemaan ihmisiä ja plaa plaa
Tämä provo todistaa sen että aloitus on miehen tekemä. Sen joka jankuttaa täällä kaikekesta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostin alushousut ja kuorimaveitsen.
Tuossa tapauksessa sinulle olisi voinut ostaa sokeroinnin ja kulmakarvojen laminoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin ääliö että luulet aloituksen naisen tekemäksi? Te miehet ette osaa muuta kun jauhaa samaa p@skaa.
Ei vaan tuolla pipo ja hanskat -provolle juuri vastataan aina pipo ja hanskat.
Sulla on sentään mies jonka kanssa vietät joulua ole onnellinen siitä. Itse vietän yksin enkä todellakaan nauti siitä.
Itse ostin miehelleni sellaisen ripsienmaalaussudin. Ilmeestä näki ettei pitänyt arvossa vaikkei mitään sellaista sanonutkaan.