Raskasta joulua 2025
Hyviä biisejä ja esiintyjiä. Oliko Petra kuitenkin voinut miettiä vähän tarkemmin mitä pistää päälle,? Ei näköjään, ihan karmea asu.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Harmi tuota Petraa,yrittää ihan liikaa kikkailla. Miten noin lihaksikkaassa kunnossa oleva nainen onnistuikin näyttämään noin, noh, pulskalta? Liian tiukka vyö?
Naisen korkeampi rasvaprosentti saa näyttämään lihaksikkaan läskiltä. Ainaisessa dieettikunnossa ei ole tervettä olla.
Vierailija kirjoitti:
Harmi tuota Petraa,yrittää ihan liikaa kikkailla. Miten noin lihaksikkaassa kunnossa oleva nainen onnistuikin näyttämään noin, noh, pulskalta? Liian tiukka vyö?
Luulisi että viime vuodesta olisi oppinut vähentämään tuota kikkailua ja polvet linkussa olemista. Vähempi riittäisi tässäkin hommassa. Kotipelto on tosi eleetön ja siksi näyttää ja kuulostaa helpolta.
Petra on upee ja vetää hyvin! Vähän sais muutkin tuoda parempaa energiaa esiin esityksissä vaikka Raskasta joulua onkin. Liian samalla vanhalla kaavalla kaikki vetää. Tykkään tästä metallijoulu meiningistä mut jotain särmää lisää kaipaisin esityksiin vuosittaisen kaavamaisuuden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että viime vuodesta olisi oppinut vähentämään tuota kikkailua ja polvet linkussa olemista. Vähempi riittäisi tässäkin hommassa. Kotipelto on tosi eleetön ja siksi näyttää ja kuulostaa helpolta.
Kotipelto laulaa paremmin oman bändinsä kanssa. Itse nauttisin jos tyypit laulaisivat raspilla & metallisena samalla lailla kuin yleensäkin. Harva noista laulaa niin. Kakko nyt vaihtoi sonatassakin känittäjälinjalle aiemmin ja se on suuri harmi. Silloin tällöin enää soi se ihana Kakon ääni, johon aikanaan tykästyin. Ilman känitystä.
Haluaisin niin, että lauluäänet soi sitä metallia mitä normikeikoilla.
Aika pettymys verrattuna viime vuoteen. Jotenkin venyttävät sanoja päin persettä.
Antti Railio puuttuu, olisi paras.
Eipä jaksettu kauaa katsoa. Joku ihan oudon näköinen ukko lauloi pahasti nuotin vierestä. Sitten kuului keittiöön asti, kun joku akka alkoi vinkua niin pahasti, että miehellä meni hermot ja vaihtoi kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy näin naisena sanoa, että Petralla on hyvät ja kadehdittavat reidet. Lihaksikkaat ja hyvänmuotoiset.
Ei omaan silmään näytä hyvältä, mutta no, ulkoisia seikkoja.
Eikös JP Leppäluodon pitänyt olla mukana, höh.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää joulun tunnelman raiskaamista. Oon usein miettiny, että kuka vettu tämmösestä sonnasta saa joulumieltä. Ei varmaan ainakaan joulun varsinainen sanoma joulussa juuri kosketa.
Itselle menee kyllä metalmusiikki ja mieluiten raskas sellainen eikä mikään tällainen pilluhevi mitä nämäkin laulajat vetää. Mutta joulu on joulu ja joulunsanomaan ei tällainen genre kuulu. Tykkään minä nusssia työpaikan Tiinaakin, mutta en minä koiraani nusssi, vaikka siitä kovasti pidänkin. Perinteinen joulu on ylipäätään täysin ra aiskattu kaiken maailman renkutuksilla.
No eikö idea ole kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen? Itsekään en tällaisesta kiekujista juurikaan perusta, mutta rahapotti jäisi kyllä murto-osaan, jos tuolla olisi jotain ördääjiä oksentamassa ja räkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuon varpunen jouluaamuna toinen mieslaulaja on? Ei Marko vaan tuo toinen?
Taisi olla Tarotin Tuple Salmela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää joulun tunnelman raiskaamista. Oon usein miettiny, että kuka vettu tämmösestä sonnasta saa joulumieltä. Ei varmaan ainakaan joulun varsinainen sanoma joulussa juuri kosketa.
Itselle menee kyllä metalmusiikki ja mieluiten raskas sellainen eikä mikään tällainen pilluhevi mitä nämäkin laulajat vetää. Mutta joulu on joulu ja joulunsanomaan ei tällainen genre kuulu. Tykkään minä nusssia työpaikan Tiinaakin, mutta en minä koiraani nusssi, vaikka siitä kovasti pidänkin. Perinteinen joulu on ylipäätään täysin ra aiskattu kaiken maailman renkutuksilla.
No eikö idea ole kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen? Itsekään en tällaisesta kiekujista juurikaan perusta, mutta rahapotti jäisi kyllä murto-osaan, jos tuolla olisi jotain ördääjiä oksentamassa ja räkimässä.
Ei tällä hyväntekeväisyyden kanssa mitään tekemistä ole?
Petra ei tosiaan osaa laulaa edes vähää alusta.
"Ei tällä hyväntekeväisyyden kanssa mitään tekemistä ole?"
Sitten eri asia. Perun sanani.
Ehkä Petra ajatteli, että hevilaulajan kuuluu näyttää tuolta.
Kyllä tää konsepti on jotenkin loppuunkaluttu nykymuodossa. Joskus iski paljonkin. Ei oikein enää.
Tänä vuonna on saatu paremmat äänet kuin viime vuonna.