Raskasta joulua 2025
Hyviä biisejä ja esiintyjiä. Oliko Petra kuitenkin voinut miettiä vähän tarkemmin mitä pistää päälle,? Ei näköjään, ihan karmea asu.
Kommentit (49)
Tästä konseptista on jo aika ajanut ohi
Odotan vain Elize rydin vetoa, muuten ei kiinnosta
vanha vitsi, oli joskus uutta ja hienoa mutta nyt enää rahastusta
No sentään joululauluja joita voi kuunnella, on sekin jotain.
Petran asu on kuin seksikaupasta hankittu
Mitä Petra ja Rainio tekee tässä genressä?
Petran laulumikin miksauksessa oli kyllä jotain pielessä kun oli ihan säröllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein muutenkaan vakuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Sen fraseeraus oli myös ihan pielessä.
Aivan järkyttävää joulun tunnelman raiskaamista. Oon usein miettiny, että kuka vettu tämmösestä sonnasta saa joulumieltä. Ei varmaan ainakaan joulun varsinainen sanoma joulussa juuri kosketa.
Itselle menee kyllä metalmusiikki ja mieluiten raskas sellainen eikä mikään tällainen pilluhevi mitä nämäkin laulajat vetää. Mutta joulu on joulu ja joulunsanomaan ei tällainen genre kuulu. Tykkään minä nusssia työpaikan Tiinaakin, mutta en minä koiraani nusssi, vaikka siitä kovasti pidänkin. Perinteinen joulu on ylipäätään täysin ra aiskattu kaiken maailman renkutuksilla.
Täytyy näin naisena sanoa, että Petralla on hyvät ja kadehdittavat reidet. Lihaksikkaat ja hyvänmuotoiset.
Petra oli jo viime vuonna huono, ihmettelen että on edelleen mukana. Yrittää ihan liikaa olla uskovattava hevi-ihminen.
Petran ääni ei riitä. Ihan väärässä paikassa on, tuu pois! Rainio karjui suoraa huutoa. Melkein yhtä kamalaa.
Oispa upeaa, kun Elli Haloo olis vielä joskus mukana!
Harmi tuota Petraa,yrittää ihan liikaa kikkailla. Miten noin lihaksikkaassa kunnossa oleva nainen onnistuikin näyttämään noin, noh, pulskalta? Liian tiukka vyö?
Kuka tuon varpunen jouluaamuna toinen mieslaulaja on? Ei Marko vaan tuo toinen?
Katsoin myös ihan samaa..