Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Arto Satonen vietti jouluaan päivystyksessä, kaatui yöllisen kompuroinnin seurauksena

Vierailija
24.12.2025 |

Mutta onneksi voi nyt hyvin. Hyvää joulua vaan entiselle työministerille. 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetoaminen Satosen ns. "Cambridge opintoihin" on yksi yleisöön vetoamistaktiikka. Kun ei pysty vetoamaan olemassa oleviin faktoihin, vedotaan puhujan kompetenssiin. Mikä tässä tapauksessa jää todelliseksi mysteeriksi. Tulokset kyllä puhuvat puolestaan ja vähintään keskitulot takaavien työpaikkojen kato on ollut järkyttävä millä tahansa mittarilla.  

Olen itse käsittänyt, että Satonen on käynyt jotain yksittäisiä kursseja, tai kurssin Cambridgessä ja virallinen tutkinto hänellä on Lapin yliopistosta. Ei hän ole tutkintoa opiskellut Cambridgessä. 

Lapin yliopisto! Sinne menee kaikki jotka ei muualle pääse! 😅

Vierailija
62/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pääsee yöllä päivystykseen? Täällä joutuu odottamaan aamuun, ellei sitten halua 120 kilometriä matkustaa suuntaansa.

Ehkä kysymys kuuluu, että asuuko Satosen käyttämän Kuopion päivystyksen lähellä joku rkp:lainen ministeri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pääsee yöllä päivystykseen? Täällä joutuu odottamaan aamuun, ellei sitten halua 120 kilometriä matkustaa suuntaansa.

Ehkä kysymys kuuluu, että asuuko Satosen käyttämän Kuopion päivystyksen lähellä joku rkp:lainen ministeri?

Ja mihinhän tämä liittyy? Yritätkö vihjata, että ministereillä on jotain sutinaa keskenään?

Vierailija
64/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä rumaa sanoa näin mutta sanon kuitenkin. Harmi ettei pahemmin käynyt. Toivottavasti saa hoitajilta ansaitsemansa kohtelun. 

Vierailija
65/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhallutettiinko Satonen päivystyksessä todisteeksi ettei ollut humalassa? Vakuutusyhtiöt yleensä vaatii sen. Vai riittääkö poliitikon sana että oli selvinpäin.

Ikinä ei ole vakuutusyhtiö tapaturmissani kysynyt olinko kännissä eikä päivystys puhallattanut. 

Vierailija
66/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kuopiossa vois tätä ukkoo kiinnostaa,kalakukko?paikalliset mitä siellä on menopaikkoja jne.kokoomuksen toimisto?

Vierailija
67/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhallutettiinko Satonen päivystyksessä todisteeksi ettei ollut humalassa? Vakuutusyhtiöt yleensä vaatii sen. Vai riittääkö poliitikon sana että oli selvinpäin.

Satonen tunnetaan raittiusmiehenä.

Joulukakussa ollut tuhdimpi annos alkoholia ja päässyt yllättämään, menny jalat alta.

Vierailija
68/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetoaminen Satosen ns. "Cambridge opintoihin" on yksi yleisöön vetoamistaktiikka. Kun ei pysty vetoamaan olemassa oleviin faktoihin, vedotaan puhujan kompetenssiin. Mikä tässä tapauksessa jää todelliseksi mysteeriksi. Tulokset kyllä puhuvat puolestaan ja vähintään keskitulot takaavien työpaikkojen kato on ollut järkyttävä millä tahansa mittarilla.  

Olen itse käsittänyt, että Satonen on käynyt jotain yksittäisiä kursseja, tai kurssin Cambridgessä ja virallinen tutkinto hänellä on Lapin yliopistosta. Ei hän ole tutkintoa opiskellut Cambridgessä. 

et siis päässyt sinne?

Vierailija
69/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukakussa ollut tuhdimpi annos alkoholia ja päässyt yllättämään, menny jalat alta.

paljonko on tarvittu? koko hela pullo

Vierailija
70/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mennyt monta pakettia liköörikonevehtia yhdeltä istumalta ja känni humahtanut suoraan päähän. Niissä on ihan syystä se varoitusteksti, että sisältävät alkoholia. 

Vierailija
71/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo satonen nakkikauppias. Teki likaisen työn ja nyt kärsii ja onneksi ei olla ukrainassa sillä siellä olisi jo mullan alla. Demokratia ei ole siellä pelannut ollenkaan viimeiseen 1000v. Ukraina on ollut korruption kärki siitä asti kun tilastoja on tehty ja jokainen euro joka sinne menee on mafian taskussa ei sodassa ja näistä on juttua jos jaksaa lukea. Itse pääpukari osti valtavat alueet dubaista ja varamie läksi miamiin 500 000 e rahojen kanssa jne.

Vierailija
72/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut konjakkipäissään toikkaroida. 

Vierailija
73/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut Artsin kanssa samaan aikaan opiskelemassa.  Aivan varma en ole, että oliko Arto niitä, jotka tanssivat pöydillä. Saattaa hyvinkin olla.

Vierailija
74/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina vie

Vierailija
75/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut Artsin kanssa samaan aikaan opiskelemassa.  Aivan varma en ole, e

Liekö nytkin riehaantunut vallan.

Vierailija
76/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä kuopiossa vois tätä ukkoo kiinnostaa,kalakukko?paikalliset mitä siellä on menopaikkoja jne.kokoomuksen toimisto?

Kalakukko ja kokoomuksen toimisto. Mitä muuta ihminen elämäänsä voisi edes tarvita?

Vierailija
77/77 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saanut loukkaantua pahemminkin. Ei mitään empatiaa tälle köyhien kurjistajalle! Stna mä vihaan, siis VIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAANVIHAAN häntä ja muita kokkareita. 

Unelmoivat julkisen terveydenhuollon lakkauttamisesta mutta sitten kun omalle kohdalle osuu hoidon tarve, niin menevät tyytyväisinä hoidattamaan itseään veronmaksajien rahoilla.

PASKAA JOULUA HÄNELLE