Naiset taas jouluaaton kotona koiran kanssa
Kun pitäisi lähteä ulos etsimään miestä eikä pyöriä siellä karvojen seassa.
Kommentit (39)
Yksinäisen Tumputtajan joulu on tuskaa täynnä 😂
Äähhähhää, kuka se onkaan puutteessa, huomionkipeä ja onneton?
MIES.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies nyt on kateissa että etsimään pitäisi lähteä? Ja eihän siihen kaikki koirat edes käy vaan nehän on siihen ihan koulutettuja jotka osaa jäljestää ym.
Ihan vinkiksi, käy katsomassa lähimmästä lähiöräkälästä, ehkä se sun hukuksissa oleva mies on siellä.
Koira saa päättää, saako mies jäädä taloon vai ei. Jos koira ei pidä miehestä, niin mies pois. Koiralla on tarkka hajuaisti ja hyvä vaisto.
Älä v i t t u lässytä. Paraski puhuja.
Miettikääs: mulla ei ole koiraa, ei kissaa, ei akvaariokalaa mutta en kaipaa mitään miestä. Mulla on ihana vapaaviikko itsekseni pitkän aherruksen jälkeen ja TODELLAKIN nautin omasta seurastani ja kauniista kodistani.
Lähin baari on hissin ja 30 metrin päässä, seuraavaan 500 metriä, mutta mitä helvettiä mä niistä? Ne on todennäköisesti täynnä juoppoja luuserimiehiä, enkä halua sellaista. Eikä kiinnosta juominen.
Miesten pitäisi ottaa oppia koirilta jos haluavat naisen; totelkaa kun käsketään ja palvokaa valtiatartanne aina iloisena älkääkä vaatiko seksiä.
Juopot luuserit
Juopot luuserit
Ne lystikkäitä on
Ei järkeä
Ei järkeä
Ei aivontykääkään
Menkääs jonnet leikkimään lahjoillanne, tämä on aikuisten palsta.
Sun mielestä pitäisi, koska sinä olet puutteessa.
Naiset eivät ole puutteessa vaan tyytyväisinä ja ONNELLISINA kotona/kylässä elämässä hyvää elämää joko läheistensä kanssa tai valitusti omassa rauhassa.
Ei kiinnosta pissaletkun piipitys. On noita nähty riittävästi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että minun koira nukkuu peiton alla kun olen alasti ihan p*lluni vieressä🙀
Tollaiselta hullulta pitäisi koira ottaa pois.
Koiran seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi olla kiellettyä kuten pedofiilia.
Se on laissa kiellettyä. Toisaalta naisen keho osineen pysyy samanlaisena yöllä ja päivällä. Eli mitään seksuaalista ei tapahtunut, vaikka molemmat olivat saman peiton alla.
-eri
Why Dogs Are Better Than People, According to Science
https://www.psychiatrist.com/news/why-dogs-are-better-than-people/
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi ottaa oppia koirilta jos haluavat naisen; totelkaa kun käsketään ja palvokaa valtiatartanne aina iloisena älkääkä vaatiko seksiä.
Tämä
ja lisäksi ensisijainen sääntö: Mies: kouluta itsesi niin, että et ole kateellinen koiralle! Mitä enemmän palvot koiraa, sen enemmän saat "koiranaiselta" pisteitä!
Ei vaan kakaran/kakaroiden kanssa leipäjonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että minun koira nukkuu peiton alla kun olen alasti ihan p*lluni vieressä🙀
Naiset on sairaita. Korvistani vuotaa veri. Tuhosit aivoni ja uskoni naisiin.
Älä hätäänny vaan lue tuo lause uudelleen. Sen kirjoittaja kertoo olevansa alasti ihan p*llunsa vieressä (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) ja koira nukkuu peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies nyt on kateissa että etsimään pitäisi lähteä? Ja eihän siihen kaikki koirat edes käy vaan nehän on siihen ihan koulutettuja jotka osaa jäljestää ym.
Ihan vinkiksi, käy katsomassa lähimmästä lähiöräkälästä, ehkä se sun hukuksissa oleva mies on siellä.
Koira saa päättää, saako mies jäädä taloon vai ei. Jos koira ei pidä miehestä, niin mies pois. Koiralla on tarkka hajuaisti ja hyvä vaisto.
Jep. En koskaan luota ihmiseen joka ei pidä koirasta, mutta luotan aina koiraan joka ei pidä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. En koskaan luota ihmiseen joka ei pidä koirasta, mutta luotan aina koiraan joka ei pidä ihmisestä.
Pätee myös kissoihin. Kissat on vielä parempia arvioimaan luotettavuutta. Ne väistää miehiä luonnostaan eikä ole huijattavissa herkuilla.
Ja missä sellaista näit? Oletko harhainen?