Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset taas jouluaaton kotona koiran kanssa

Vierailija
24.12.2025 |

Kun pitäisi lähteä ulos etsimään miestä eikä pyöriä siellä karvojen seassa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, että minun koira nukkuu peiton alla kun olen alasti ihan p*lluni vieressä🙀

Tollaiselta hullulta pitäisi koira ottaa pois.

Koiran seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi olla kiellettyä kuten pedofiilia.

Ja missä sellaista näit? Oletko harhainen?

Vierailija
22/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen Tumputtajan joulu on tuskaa täynnä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähhähhää, kuka se onkaan puutteessa, huomionkipeä ja onneton?

MIES. 

Vierailija
24/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopella on Fugessa 2 kissaa

Vierailija
25/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies nyt on kateissa että etsimään pitäisi lähteä? Ja eihän siihen kaikki koirat edes käy vaan nehän on siihen ihan koulutettuja jotka osaa jäljestää ym.

Ihan vinkiksi, käy katsomassa lähimmästä lähiöräkälästä, ehkä se sun hukuksissa oleva mies on siellä.

Koira saa päättää, saako mies jäädä taloon vai ei. Jos koira ei pidä miehestä, niin mies pois. Koiralla on tarkka hajuaisti ja hyvä vaisto. 

Vierailija
26/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä v i t t u lässytä. Paraski puhuja.

Vierailija
27/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs: mulla ei ole koiraa, ei kissaa, ei akvaariokalaa mutta en kaipaa mitään miestä. Mulla on ihana vapaaviikko itsekseni pitkän aherruksen jälkeen ja TODELLAKIN nautin omasta seurastani ja kauniista kodistani.

Lähin baari on hissin ja  30 metrin päässä, seuraavaan 500 metriä, mutta mitä helvettiä mä niistä? Ne on todennäköisesti täynnä juoppoja luuserimiehiä, enkä halua sellaista. Eikä kiinnosta juominen.

Vierailija
28/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ottaa oppia koirilta jos haluavat naisen; totelkaa kun käsketään ja palvokaa valtiatartanne aina iloisena älkääkä vaatiko seksiä.

Vierailija
29/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot luuserit

Juopot luuserit

Ne lystikkäitä on

Ei järkeä

Ei järkeä

Ei aivontykääkään

Vierailija
30/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs jonnet leikkimään lahjoillanne, tämä on aikuisten palsta.

Vierailija
31/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä pitäisi, koska sinä olet puutteessa.

Naiset eivät ole puutteessa vaan tyytyväisinä ja ONNELLISINA kotona/kylässä elämässä hyvää elämää joko läheistensä kanssa tai valitusti omassa rauhassa.

Vierailija
32/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pissaletkun piipitys. On noita nähty riittävästi jo. 

Vierailija
33/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, että minun koira nukkuu peiton alla kun olen alasti ihan p*lluni vieressä🙀

Tollaiselta hullulta pitäisi koira ottaa pois.

Koiran seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi olla kiellettyä kuten pedofiilia.

Se on laissa kiellettyä. Toisaalta naisen keho osineen pysyy samanlaisena yöllä ja päivällä. Eli mitään seksuaalista ei tapahtunut, vaikka molemmat olivat saman peiton alla.

-eri

Vierailija
34/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why Dogs Are Better Than People, According to Science

https://www.psychiatrist.com/news/why-dogs-are-better-than-people/

Vierailija
35/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi ottaa oppia koirilta jos haluavat naisen; totelkaa kun käsketään ja palvokaa valtiatartanne aina iloisena älkääkä vaatiko seksiä.

Tämä 

ja lisäksi ensisijainen sääntö: Mies: kouluta itsesi niin, että et ole kateellinen koiralle! Mitä enemmän palvot koiraa, sen enemmän saat "koiranaiselta" pisteitä!

Vierailija
36/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kakaran/kakaroiden kanssa leipäjonossa.

Vierailija
37/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on sairaita. Korvistani vuotaa veri. Tuhosit aivoni ja uskoni naisiin. 

Älä hätäänny vaan lue tuo lause uudelleen. Sen kirjoittaja kertoo olevansa alasti ihan p*llunsa vieressä (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) ja koira nukkuu peiton alla.

Vierailija
38/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies nyt on kateissa että etsimään pitäisi lähteä? Ja eihän siihen kaikki koirat edes käy vaan nehän on siihen ihan koulutettuja jotka osaa jäljestää ym.

Ihan vinkiksi, käy katsomassa lähimmästä lähiöräkälästä, ehkä se sun hukuksissa oleva mies on siellä.

Koira saa päättää, saako mies jäädä taloon vai ei. Jos koira ei pidä miehestä, niin mies pois. Koiralla on tarkka hajuaisti ja hyvä vaisto. 

Jep. En koskaan luota ihmiseen joka ei pidä koirasta, mutta luotan aina koiraan joka ei pidä ihmisestä.

Vierailija
39/39 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. En koskaan luota ihmiseen joka ei pidä koirasta, mutta luotan aina koiraan joka ei pidä ihmisestä.

Pätee myös kissoihin. Kissat on vielä parempia arvioimaan luotettavuutta. Ne väistää miehiä luonnostaan eikä ole huijattavissa herkuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän