Naiset taas jouluaaton kotona koiran kanssa
Kun pitäisi lähteä ulos etsimään miestä eikä pyöriä siellä karvojen seassa.
Kommentit (39)
Koiratkin on turvallisempia ja luotettavampia kuin suomimiehet.
Täällä koirankarvojen seassa on niin mukavaa,a😄
Minä olen kotona kissan kanssa. Kissa saa lahjoja ja haleja, mitenkäs sinun joulu menee? Saatko halipusuja ja haluaako joku kosketella sinun varpaita tai kertoa miten söpö olet kun kuorsaat tuossa vieressä, taidat kadehtia minun kissan elämää.
Koirat ovat mukavampia kuin miehet ja siksi valitsemme koiran seuran jouluksi :)
Ei ole sinulta pois, et saisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat mukavampia kuin miehet ja siksi valitsemme koiran seuran jouluksi :)
Mukavampia ja uskollisempia. <3
Mies ei välttämättä puolusta naista pimeällä kujalla hyökkääjää vastaan, mutta koira taatusti puolustaa.
Ap, Yksinäinen Tumputtaja.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6341430/nainen-ala-tee-aloitetta-tai-ju…
Evvk etsiä ketään.Jos joku mies minut haluaa niin hakekoon kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että minun koira nukkuu peiton alla kun olen alasti ihan p*lluni vieressä🙀
Tollaiselta hullulta pitäisi koira ottaa pois.
No siksihän sitä nykyisin on kotona koiran kanssa kun ei sieltä ihmisten ilmoilta ja baarista ole aiempina vuosina löytynyt sopivaa kumppania. Monena jouluaattonakin on tullut käytyä baarissa silloin kun oli nuorempi mutta melko surkeaa se meno kyllä oli ja mitään vetoa en päihdeongelmaista tai päihteisiin mieltynyttä kohtaan ole osannut kokea.
Miksi pitäidi?
En mä halua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Evvk etsiä ketään.Jos joku mies minut haluaa niin hakekoon kotoa.
mikä osoite?
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että minun koira nukkuu peiton alla kun olen alasti ihan p*lluni vieressä🙀
Naiset on sairaita. Korvistani vuotaa veri. Tuhosit aivoni ja uskoni naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, eli nyt sinäkin jätät naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaiselta hullulta pitäisi koira ottaa pois.
Koiran seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi olla kiellettyä kuten pedofiilia.
Mulla on imuri. Vähemmän koira sotkee kuin mies. Koura kusee ulos, mies pöntön ulkolaitoihin ja vessan matolle.
Siksi laitoinkin Jussin pois 1.11.2024 ja hankin koiran.
Koira ei myöskään nalkuta ja syö minua konkurssiin.
Mikä mies nyt on kateissa että etsimään pitäisi lähteä? Ja eihän siihen kaikki koirat edes käy vaan nehän on siihen ihan koulutettuja jotka osaa jäljestää ym.
Ihan vinkiksi, käy katsomassa lähimmästä lähiöräkälästä, ehkä se sun hukuksissa oleva mies on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko muka, että tuo oli naisen kirjoittama? Ei kukaan luullut.
Ai esinahallista?