Ensi vuonna aloitan taas alkoholin käytön
Olen ollut viisi kuukautta juomatta ihan vaan huvikseen, ennen käytin alkoholia viikonloppuisin, en väkeviä mutta keskiolutta aika reippaasti ja olo oli kiva pikku pöhnässä ja viikolla odotin perjantaita että naks ja nam 🍺Nyt on ollut pahentuva masennus päällä ja tyhjyys sekä tylsyys ja päätinkin, että aloitan ensi vuonna tai no jo uudenvuodenaattona taas samat juomatavat ja heti onkin jo mieli vähän pirteämpi.
Kommentit (7)
Viisi kuukautta oli tosi lyhyt aika olla raittiina. Etkö oikeasti parempaan pysty?
Ite aattelin aloittaa tipattoman johki juhannukseen asti. Kyllästyttää vkl ainaiset pöhnät ja krapulat. Kai sitä on jotain järkevämpääkään tekemistä.
Jos elämä on sisällötön, ei kai se siitä juomattomuudesta muuksi muutu. Pitää myös keksiä uutta tekemistä sen juomisen tilalle, että se elämä muuttuu paremmaksi. Juomattomuus vaikuttaa positiivisesti lähinnä terveyteen.
Jos siivoaa yhden huonon asian elämästä pois, pitäisi tajuta hommata yksi hyvä asia korvikkeeksi, ettei tule tyhjiötä.
Minä taas meinaan yrittää raitistella kun koko syksy meni tissutellessa 3-4 kertaa viikossa eli niin sanotusti alkoholin vaikutuksen alaisena kokoajan kun krapula lasketaan mukaan, ei niitä iloisi nousukännejä enään tule, tylsää vaan. Saa nähdä nouseeko mieliala jos raittiudessa onnistun.
Kiellän juomisen!!!!
Löydät itsesi pian ojan pohjalta, jos alat juoda masennuksen tai tylsyyden vuoksi.
Miksi ihmeessä aloittaisit alkoholin käytön? Ainoastaan syrjäytyneet tai muuten reppanat yksilöt käyttävät päihteitä.
Mulla on pidempi alkoholiton jakso takana tai siis yhä menossa, mutta tuota samaa olen viime aikoina usein miettinyt. Ei tämä mitään ole paremmaksi muuttanut ja vaikka ei tämä ole edes vaikeaa niin silti mietin onko tässä mitään järkeä sitten kuitenkaan.