Sain veromätkyjä 270 €!! Olen kotihoidontuella ja yh..
Kiva..milläköhän tonkin taas maksaa.. ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Kommentit (30)
Jos se olisi sana, se olisi yhdyssana.
Jotkut saavat koulutuksen kuitenkin. :)
Vierailija:
Käyn silti myös työssä. Kaikki eivät saa lähiö kasvatusta. Jonku ne tuet pitää kustantaa veroistahan ne otetaan.
Vierailija:
Käyn silti myös työssä. Kaikki eivät saa lähiö kasvatusta. Jonku ne tuet pitää kustantaa veroistahan ne otetaan.
jos nostaa hyvinvointi valtion järjestämiä tukia, JOTka koskevat KAIKKIA ja KAIKKI ovat niihin OIKEUTETTUJA. Js sekö on merkki koulutustasosta, jos vanhempi, siis tässä tapauksessa äiti nostaa kotihoidontukea, niin lapsesta ei voi tulla koulutettu???
No teoria tuokin
oon maksanut joka kuussa siis sata euroa ylimääräistä mutta kivempi näin päin. verotushan on samanlaista kaikille.
Ymmärsin näin viestisi. Otatko lapsilisää?
kaikkia tukia nostavia. :D
Vierailija:
Ymmärsin näin viestisi. Otatko lapsilisää?
Mutta kodinhoitotukea ei, tuntuu että tarvitsijoita jotka tarvii kipeämmin on enemmän. Ja käyn työssä en halua hukata ammattitaitoani siis ei kirjoittaminen (kaikki varmaan huomanneet). Lähinnä kritisoin sitä että ei kukaan yh elä pelkällä kh tuella se ei todella riitä mihinkään, eli loputkin maksaa yhteiskunta.
Että varmasti kaikki vähennykset on huomioitu.
Ainakin ennen oli mahdollisuus hakea muutosta veromätkyihin, jos taloudellinen tilanne oli maksamisen kannalta vaikea.
Itse sain mätkyjä opiskelijana eikä mulla ollut varaa maksaa niitä, joten hain muutosta verotukseen. Ei mennyt läpi ja jouduin mätkyt maksamaan, mutta kannattaa kokeilla jos tuo mahdollisuus vielä on olemassa, sulla on kuitenkin lapsikin yksin huollettavana.