Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut elämäni aikana 9 eri naisen kanssa sänkyhommissa

Vierailija
24.12.2025 |

olen jo 49 v mies

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain 150-200 naista. Eron jälkeen vähintään yksi nainen joka viikko. Parisuhdetta en ole kaivannut hetkeäkään, enkä usko että enää suostuisin sellaiseen. 

Vierailija
42/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu mielessä panin 12 naista. Sitten lisäksi maksullisia on ollut noin 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomppa täällä 2000+ naista olen hätäisesti nusassu, siksi sänkyhommia on  niin vähän kun  välillä pitää ehtiä lavalle laulamaan.

Etkö jo kuollu, vai muistanko väärin. Mitä sinne taivaaseen kuuluu? 

Seikoitat minut toiseen Tomppaan , se walesin höpöukko on jo delannut, se en ole minä vai olenko sittenkin, tuo muisti vähän pätkii.Odotan sitten Paulaa, kun hän kauniisti laulaa, kuuntelen Tomppaa.

Vierailija
44/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmenon jälkeen olen nainut noin sataa naista

Olen nääs perso vieraalle pillulle

Kiinni en oo jäänyt

Yök mikä mies l o r t t o 🤢 Ei parisuhdematskua

Vierailija
45/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onneksi vähän käytetty, ja ylpeä siitä.

Vierailija
46/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä kehuskella jollain lihallisilla iloilla jotka kestää hetken? Härskimmät hyödyntäjät tietenkin yrittää uudelleen samaa irtokohdettaan päästä hyödyntämään. Etenkään kun käyttää itseään ja toista kuin maksuvälinettä kerran vetäisemällä, arvotonta puuhaa. 

Vierailija
47/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Ei se määrä mutta laatu. Mä muistan vaan ne naiset jotka oli hyviä sängyssä.

Minulla on ollut  kymmeniä miehiä, mutta vain kaksi heistä on ollut hyviä sängyssä. Aviomieheni ei ollut.

Vierailija
48/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös 8 miehen. Puolisoni kanssa olen ollut 17 vuotiaasta saakka yhdessä. Nuo muut oli sitä ennen.

N33

Helppo

Vierailija
49/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä kehuskella jollain lihallisilla iloilla jotka kestää hetken? Härskimmät hyödyntäjät tietenkin yrittää uudelleen samaa irtokohdettaan päästä hyödyntämään. Etenkään kun käyttää itseään ja toista kuin maksuvälinettä kerran vetäisemällä, arvotonta puuhaa. 

Naiset ovat ihan itse suostuneet ja jos suoraan sanon, niin naiset tekevät itsestään sankoin joukoin arvottomia kaikella paljastelulla ja onlyfanseilla. Heitä voi vetästä aivan puhtaalla omallatunnolla kerran ja siirtyä seuraavaan.

Vierailija
50/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkifestareilla panin vkl aikana 3 alaikäistä tyttöä ja suojaamatonta tottakai.

Kun saa ripauksen komeutta synnyinlahjana, näin voi elellä.

Mies 35v.

Nettivinkatkaa joku osaava poliisille.

Vierailija
51/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton on sellainen joka ei maksa. Hyödytön on sellainen jost aei ole huotyä esimerkiksi sinä.

Vierailija
52/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 50, olen kadottanut listani. Nämä alle 30:senä. Nyt aviomies ainoa 25 vuotta. N. 55+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan