Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut elämäni aikana 9 eri naisen kanssa sänkyhommissa

Vierailija
24.12.2025 |

olen jo 49 v mies

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain vasen ja oikea käsi.

M47

Vierailija
22/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden naisen olen harrastanut seksiä. Ex-vaimon ja nykyisen kumppanini. Ikää 53v. Ehkä vähän säälittävää, mutta puutteessa en ole ollut päivääkään sen jälkeen kun täytin 16 ja seksi on aina ollut intohimoista ja hyvää. 

Kummalla tiukempi? Ottaako peppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota mietit. Minä olen 40v ja olen ollut yli sadan naisen kanssa, mutta minusta niissä on 100 liikaa. Nainen ei kuitenkaan mikään erityinen koskaan ole.

Vierailija
24/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks toi 9 nyt niinku paljon vai vähän? Että miksi se piti tuoda esille 

Vierailija
25/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös 8 miehen. Puolisoni kanssa olen ollut 17 vuotiaasta saakka yhdessä. Nuo muut oli sitä ennen.

N33

H u o r a.

Vierailija
26/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miespuolisia kumppaneita ehkä n. 180, pari kolme naista.  Olin aktiivinen nainen nuorempana, se aika on jo kaukana menneisyydessä. 

Vierailija
27/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no sun kiusaksi,ei muuten

Vierailija
28/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sun kiusaksi,ei muuten

Ei ei ku mä olin oikeasti utelias

Tääl on joskus aika vihainen ilmapiiri

Vierailija
29/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa täällä 2000+ naista olen hätäisesti nusassu, siksi sänkyhommia on  niin vähän kun  välillä pitää ehtiä lavalle laulamaan.

Vierailija
30/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jotain 600 miestä, en oo kirjaa pitänyt, ois kyllä kantsinut. 

Sepi

Vierailija
31/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomppa täällä 2000+ naista olen hätäisesti nusassu, siksi sänkyhommia on  niin vähän kun  välillä pitää ehtiä lavalle laulamaan.

Etkö jo kuollu, vai muistanko väärin. Mitä sinne taivaaseen kuuluu? 

Vierailija
32/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä noin 20 sänkykumppania ollut. Näistä toki isoin lukumäärä alle 30 vuotiaana, sittemmin tuli pidempiä suhteita enkä lähtenyt pettämislinjalle. M47. 

Vierailija
33/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että ilman pillua olisin varmaan todella epämiellyttävä ja katkera tyyppi. En ole rikas, minulla on duunariammatti josta maksetaan huonosti enkä peri rahaa. Mutta pillua olen aina saanut ja sen on ollut kuin masennuslääkettä. Tietysti olen myös seurustellut ja tavannut upeita naisia. Ilman näitä olisin varmaan todella kurja tyyppi. Kiitos, naiset.

Vierailija
34/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä oikeasti tärkeintä miesten elämässä? Sairaalan kuolinvuoteellakin luetellaan naisten määrää. Kertoo vain siitä, että elämä on ollut hyvin ankeaa omaan korviin.

Kyllä! Niin tässä sanottiin ihan selvästi. Ei myöskään jäänyt epäselväksi mikä ainun elämässäsi on tärkeintä. Mikä pointti sinulla on tässä, kun keksit päästäsi väittämän, yleistät sen kaikkiin miehiin ja sitten osoitat omaa paremmuuttasi.  Vaikka jonkun miehen tai sitten naisen elämässä olisi tuo tärkeintä, niin mitä sitten? Viestisi ainoa informaatio on ettet sinä ymmärrä erilaisia preferenssejä ja olet herkkä arvostelemaan miehiä joilla sellaisia on.

Vierailija
35/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että ilman pillua olisin varmaan todella epämiellyttävä ja katkera tyyppi. En ole rikas, minulla on duunariammatti josta maksetaan huonosti enkä peri rahaa. Mutta pillua olen aina saanut ja sen on ollut kuin masennuslääkettä. Tietysti olen myös seurustellut ja tavannut upeita naisia. Ilman näitä olisin varmaan todella kurja tyyppi. Kiitos, naiset.

Sama täällä. Reilu 50 naista ollut ja vaikka enää ei kiinnosta niin riekkua, on mukavaa ollut. Ihania naisia ollut ja paljon iloa ollut. M49

Vierailija
36/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on ollut jotain 500 tai hiukan enemmän. On tullut huomattua, että tässä asiassa määrä ei korvaa laatua, sillä tuosta joukosta huippunaiset on laskettavissa yhden käden sormilla. Ja niitä huippunaisia on todella vaikea löytää, sillä se ei näy juurikaan päällepäin.

Sanomattakin on selvää, että vain yksi noista huippunaisista oli suomalainen. Ja tavikset eivät koskaan pääse tuohon huippujoukkoon... Luonnollisesti tajusin tuon huippusuomalaisen vasta jälkikäteen riittävästi asiaa tutkittuani.

Vierailija
37/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 3 miehen. Ikää 57.

Vierailija
38/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyillä olen hoitanut 32 rouvaa. On ne naimisissa olevat niin kiihkeitä, nam nam.

Vierailija
39/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut 40 miestä. Siinä luvussa on myös parisuhteet. Olen parisuhteessa.

55v.

Vierailija
40/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa menin naimisiin kun olin 20v. Sitä ennen oli 15 naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi