Mitä ammattia edustavan miehen kanssa ET voisi olla?
Esim. lastenhoitaja-miehen tms?
Pikku-Kakkosen Jyrkin? :D
Kommentit (36)
ei haluaisi olla maanviljelijä tai ketään ei huvittaisi nousta aamu viideltä hoitamaan esim. lehmiä, niin mitähän sinäkin poloinen laittaisit suuhusi?
En ihan heti osaa ammattia sanoa jonka edustajaa en voisi huolia. Rikollista en huolisi..kunhan rehellistä työtä tekee niin se on hyvä.
Itse tunnen useammankin paskakuskin ja ovat ihan normaaleja ihmisiä kaikki. Tavallisia raavaita miehiä..enkä näe mitään syytä miksen voisi sellaisenkin kanssa seurustella jos paskakuskiin sattuisin rakastumaan :)
mun mies joskus tuuras yhden kesän roskakuskina kaverinsa firmassa, kun kaveri tartti lomaa ja yllätyin, nehän tienaa törkeesti :)
Ja vartija on kanssa sellainen kenen kanssa en olisi. Vartijat on vielä alempaa kastia kuin poliisit.
Voipi jostain löytyä poikkeus, mutta kaikki tuntemani insinöörimiehet on kapeakatseisia ja tylsiä. Voi jestas.
T: DI-nainen
diplomaatin
korkeantason poliitikon
diktaattorin
niiden kanssa olin todellakin aivan eri aaltopituudella. Oma mies on poliisi ja kapiaisenakin ollut. (ei kuitenkaan sovinisti-vaimonhakkaaja:))
Ihmisen älykkyys ja sosiaaliset taidot eivät ole sidoksissa ammatin kanssa. On myös niitä, jotka ovat tehneet täydellisen alan vaihdon kun entinen maailma on alkanut rasittaa liikaa.
Yleensä sivistys ja koulutus ovat käsi kädessä, mutta eivät aina. Ja minulle on rehtiys ja tilanneälykkyys koulutusta tärkeämpiä.
Olen seurustellut ekonomin, poliisin, portsarin, rekkamiehen, vakuutusmyyjän, yrittäjän kanssa. Olen ollut naimisissa diplomi-insinöörin kanssa ja nyt olen naimisissa valtion virkamiehen kanssa.
Ja kyllä noissa karpaaseissa se sosiaalinen älykkyys ja tilannetaju ovat olleet se juttu, ei koulutus.
-insinöörinainen
Mutta Pikku Kakkosen Jyrkihän on ihana ;o) Niin kiltti ja söötti!
Hunks pojun, joka vaan esittelisi kikkeliänsä tai muuten vetkuttaisi itseänsä. Tai joku erotiikka-alan ammattilainen. No tänk jyy. Tahtoo älykkään ja sivistyneen miehen, joka ei strippaa kuin minulle(=
mutta ehkä bändin jäsenen jolla ois hirveä fani-lauma
Vierailija:
Kolmeen ensimmäiseen ammattiin hakeutuu jos jonkinlaiset vaimon hakkaaja- sovinistisiat ja niin se taitaa olla tuolla pörssi- ja muissakin markkinointihommissa.
Paskakuski tekee rehellistä työtä ja sitä tulisi muidenkin arvostaa.
Ennemmin olisin paskakuski arvostavan vaimon kanssa kuin jokin pikkunilkki nirson akan kanssa, joka miettii vaan mitä muut ajattelevat.
Eli ei-kiitos automyyjille, kiinteistövälittäjille yms. Myös monet KTM-miehet ja juristit hieman liian ylimielistä sakkia mun makuuni.
Onko siinä jotain huvittavaa että vaimo on rehellistä työtä tekevästä miehestään ylpeä. anteeksi nyt vain, mutta kovin ylimielinen ja vähättelevä asenne sinulla.
Ehkä se apukoulutason (kuten itse asian ilmaisit) vaimo ja paskakuski-Mauno eivät yllä sinun älykkyystasollesi eivätkä ole riittävän sivistyneitä sinun mittapuusi mukaan, mutta on epämiellyttävää, että suhtaudut heihin kuin alempaan kastiin, joita voi vain surkutella ja säälitellä, ylimielisen huvittuneesti.
Hauska tuntea se myötähäpeän imapiiri? Huomaatko itse oman asenteesi, olisi syytä katsoa peiliin ja pohtia oletko itse niin täydellinen.
Vierailija:
.
Päiväkodin palaverissa tämän miehen vaimo tuli ajoissa paikalle ja ilmoitti, että " Mauno" tullee, kun kaevolta kerkkiää. Siinä oli naurussa pitelemistä, kun vaimo oli selvästi NIIN ylpeä miehestään. Huone oli täynnä terapeutteja, sellaisia " hienompia naisia" . Hauska tuntea se käsinkosketeltavan myötähäpeinen ilmapiiri =)
Taas niin tasokasta...mitens se ammatti sen ihmisen määrittelee? Joka ammattiryhmästä löytyy se vaimon ja lapsien hakkaaja (jopa opettajat ja huom. lastentarhaopetkin pystyvät siihen)
Taas empaattisimpia ja ihmisrakkaampia miehiä mä olen oppinut tuntemaan niin sanotuilta raavaitten miesten aloilta, olettekos nimittäin koskaan kuullut termistä " pitää kuin kukkaa kämmenellä" ?
Insinöörit taas saavat tutusti ryötytystä niskaansa, kaipa sieltä löytyy niitä jotka ei tajuu antaa periks sille ratakiskolle, mutta ihku kivoi miehii niissäkin on...iha aviomiesainesta ;-)
Mä ainakin arvostan poliisien ja palomiesten tekemää työtä. Ja mun mielestä on kökköö mennä väittämään ulkoisen imagon (uniformun tms)perusteella niitä miehii jotenkin sadistisiksi yksilöiksi. Terkkui vaan kaikille tutuille formu miehille ;-)