Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Just sellaiset täysin paineettomat ensitreffit, kuin toivoisinkin.
Paineettomat? Ihan vaan rentoa yhdessäoloa, kunhan vaan annat pillua.
Kylläpä täällä nyt on tylsää porukkaa.
Kyllä minä näin naisena voisin tuosta innostua, kiva idea. Ruokaa, juomaa, lahja, sauna, leffa, fiilistelyä... Tulisi ainakin erilainen jouluaatto. Ja tuskin tarvitsee pelätä koska tästä on tullut näin julkinen juttu.
Kaikki ihmiset eivät ole perinteisiä. Esim hotelli joulut helppoudessaan vetävät ihmisiä puoleensa. Kaikki eivät halua raataa jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse huolisi naista joka tuosta vain menee vieraan miehen kotiin jonkun jouluruoan toivossa...
M44
Ehkä kyse onkin muusta, treffeistä.
En kyllä huolisi naista joka menee vieraan miehen kotiin treffeillekään. Kertoo elämän- ja riskienhallinnan puutteesta. Tai sitten jostain läheisriippuvaisuudesta.
Aivan holtitonta mennä vieraan miehen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei makeaa mahan täydeltä. Pitäisi ensin tuntea, kun menee toisen kotiin. Miehen kaveri ei ole luotettava lähde. Kaverit tunnetusti suojelee toisiaan. Sus ja sos.
Kaveri on nainen.
Niin? Justhan oli oikeudessa se yksikin nainen joka r*iskasi miehen kanssa kimpassa naisen useampaankin otteeseen ja vaan nauroi.
Jatka toki sinkkuna olemista, onneksi se on vapaaehtoista.
Mieluummin olen hengissä ja ilman seksuaalista traumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa että jauhetaan tuosta läheisyydestä jne. Suurin osa naisista tuskin haluaa ensitreffeillä mitään fyysistä läheisyyttä, varsinkin tässä tapauksessa kun ei olla edes viestitelty vaan tyyppi on täysin uusi tuttavuus.
No, saa nähä miten menee.
Ja miksi hän kutsuu tätä hemmottelupaketiksi?
Koska hän haluaa hemmotella jouluna culliaan, siksi.
En kyllä oikein näe tuossa yhtään mitään hemmottelua. Jouluruokaa miehen kanssa joka odottaa seksiä. Joku geneerinen lahja jota ei ole voinut valita henkilölle sopivaksi kun ei edes tunne.
Kamalaa.
Se, että tuo sitä hemmotteluksi kutsuu, ei siitä hemmottelua tee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näin naisena voisin tuosta innostua, kiva idea. Ruokaa, juomaa, lahja, sauna, leffa, fiilistelyä... Tulisi ainakin erilainen jouluaatto. Ja tuskin tarvitsee pelätä koska tästä on tullut näin julkinen juttu.
Kaikki ihmiset eivät ole perinteisiä. Esim hotelli joulut helppoudessaan vetävät ihmisiä puoleensa. Kaikki eivät halua raataa jouluna.
Miksi sinkkunaisen pitäisi raataa jouluna? Eiköhän se ole lapsiperheen äidin murhe, ja tuskin tämä tarjous koskee jotain uupunutta perheenäitiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on illan leffa pariskunnalle? Pekka ja Pätkä tai Uuno Turhapuro, vai peräti Tarzan?
Netflix & Chill -> Villen versio. Ehkä joku jouluaiheinen pokeleffa inspiraatioksi pyörimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse huolisi naista joka tuosta vain menee vieraan miehen kotiin jonkun jouluruoan toivossa...
M44
Mutta huolisit naisen, joka haalii "hemmottelun" varjolla joulumunaa randomista miehestä?
Vai onko sinulla kaksoisstandardit? Silloinhan kukaan täyspäinen ei huoli sinua.
Mistä nyt tuollaista keksit? Aivan omiasi höpiset. 😄
Vierailija kirjoitti:
Miten "fiilistellään" tuntemattoman tyypin kanssa? Seksin ymmärrän (vaikka itse en seksiä tuntemattoman kanssa haluaisikaan), mutta fiilistely vaatisi kaiketi jo jonkinlaista henkistä yhteyttä? Ja kuinka todennäköistä on, että kaksi random-tyyppiä edes tulevat keskenään toimeen, saati sitten päätyvät fiilistely-asteelle?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein näe tuossa yhtään mitään hemmottelua. Jouluruokaa miehen kanssa joka odottaa seksiä. Joku geneerinen lahja jota ei ole voinut valita henkilölle sopivaksi kun ei edes tunne.
Kamalaa.
Voihan sieltä paketista paljastua vaikka seksiwaupikkarit. Kaveri on arvioinut koon jo kumppanin valintavaiheessa.
Huomenna voisi joku 18-20 vuotias nainen tulla viettään luokseni joulua. On saunaa ja kylmiä juomia.
M52
Vierailija kirjoitti:
Perinteisyys ja riskienhallinnan puute eivät ole sama asia alkuunsakaan.
Kukaan järkevä nainen ei mene vieraan miehen kotiin ensitreffeille, eikä yksikään järkevä mies sellaista edes ehdota.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tasokas suomalainen nainen suostuu jouluaattona lähtemään tuntemattoman miehen luokse viettämään iltaa?
Ville ei kysele tasoa,kunhan saa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa.
Voihan sieltä paketista paljastua vaikka seksiwaupikkarit. Kaveri on arvioinut koon jo kumppanin valintavaiheessa.
Eiköhän tuo olisi suurimmalle osalle naisista pahin painajainen. Eli ei todellakaan henkilölle valittu lahja, ennemmin myös lahja miehelle kuin naiselle. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "fiilistellään" tuntemattoman tyypin kanssa? Seksin ymmärrän (vaikka itse en seksiä tuntemattoman kanssa haluaisikaan), mutta fiilistely vaatisi kaiketi jo jonkinlaista henkistä yhteyttä? Ja kuinka todennäköistä on, että kaksi random-tyyppiä edes tulevat keskenään toimeen, saati sitten päätyvät fiilistely-asteelle?
Fiilistely = pääsen panemaan useampaan kertaan, mieluummin vielä kokeilemaan vaikka jotain peruskamasta poikkeavaa, esim panemaan kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin voin fiilistellä vaikka taksikuskin kanssa. Ei siihen tarvita kuin vuorovaikutus taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisyys ja riskienhallinnan puute eivät ole sama asia alkuunsakaan.
Kukaan järkevä nainen ei mene vieraan miehen kotiin ensitreffeille, eikä yksikään järkevä mies sellaista edes ehdota.
Tuon ilmoituksen perusteella Ville ei vaikuta järkevältä. Lähinnä pillukiimaiselta.
''Joulumieltä
Turusen mukaan tempauksen taustalla on halu tutustua ihmisiin ilman ulkonäköpaineita. Turunen kokee deittisovellus Tinderin liian ulkonäkökeskeiseksi ja kertoo pitävänsä heittäytymisestä.
Tavoitteena on tutustua nimenomaan toisen ihmisen persoonaan, Turunen sanoo.
Paitsi että kaveri valikoi naiset ensin. Tuskin tekee sitä ilman, että näkee valokuvia esim somesta. ''
Näinpä, ja joulusaunakin on varmaan valittu ohjelmaksi, että voi ensitreffeillä kuikuilla ja mittailla, miltä naisen kroppa näyttää.
Äläs nyt ole niin pessimisti. Kyseessä on puolikova. Ihan samoin kuin vesilasi on puoliksi täynnä eikä puoliksi tyhjä.