Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin moni nainen pitää miehiä itsestäänselvyytenä ja omia käytöstapoja hyvinä??

Vierailija
23.12.2025 |

Todella moni nainen ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja. Miestä pidetään kuin itsestäänselvyytenä. Saatetaan olla ihan hiljaa ja yhtäkkiä tulee viestiä "pöö mitä kuuluu, tuu käymään" sitä ennen on satettu jättää kuukausi sitten vastaamatta johonkin viestiin kokonaan. Aika monta vastaavaa saanut tällekkin vuotta vain estää. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten.

Vierailija
2/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian salliva kasvatus voi vaikeuttaa toisten kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot hätävara. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
4/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miehiä itsestäänselvyytenä enkä myöskään koe velvollisuudekseni kohdella tätä kuin naapuria/veljeä/ystävää vain siksi, että hän on jostain sysytä saanut puhelinnumeroni jostain ja yrittää tunkeutua sen kautta henkilökohtaiseen tilaani.

Vierailija
5/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytössä on täysin sukupuolesta riippumatonta.

AP, et voi olettaa että ymmärrämme sinun viestisi, ellet avaa ihmisten tilanteita. Tuo käytös on täysin sallittua tietyissä sosiaalisissa kontakteissa.

Oletteko naisen kanssa aviopari, sisaruksia, naapureita, läheisiä ystävi, tinder match, etc.

Ymmärräthän eron?

Vierailija
6/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen, mutta mistä se johtuu että nainen kuvittelee että se toimii tuolla tavalla? Mulla on aika hyvin naisia ja ei tarvitse yleensä kysellä naisten perään kun naiset kyselevät minun. Osa on tosi fiksujakin, mutta mitä nämä osa oikein kuvittelevat? Luulevatko oikeasti että olisin otettavissa aina tarvittaessa tuosta vaan ilman että itse tarvii käyttäytyä ollenkaan?

Vierailija
7/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen käyttäytyy sinua kohtaan noin, ei tarkoita että pitää muita itsestäänselvyyksinä.

Tuo käytös vain kertoo sinulle arvosi tämän yhden naisen silmissä.

Et ole kiinnostava, mutta juuri nyt seurasi kiinnostaa.

Sinäkin käyttäydyt erillailla ihmisten kanssa, jotka ovat sinulle eriarvoisia.

Vierailija
8/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen, mutta mistä se johtuu että nainen kuvittelee että se toimii tuolla tavalla? Mulla on aika hyvin naisia ja ei tarvitse yleensä kysellä naisten perään kun naiset kyselevät minun. Osa on tosi fiksujakin, mutta mitä nämä osa oikein kuvittelevat? Luulevatko oikeasti että olisin otettavissa aina tarvittaessa tuosta vaan ilman että itse tarvii käyttäytyä ollenkaan?

No ainahan kannattaa yrittää. Eipä tuo yksi viesti paljoa otakaan jos ei annakaan. Joihinkin toimii, joihinkin ei.

Vierailija
9/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, et voi olettaa että ymmärrämme sinun viestisi, ellet avaa ihmisten tilanteita. Tuo käytös on täysin sallittua tietyissä sosiaalisissa kontakteissa.

Oletteko naisen kanssa aviopari, sisaruksia, naapureita, läheisiä ystävi, tinder match, etc.

Ymmärräthän eron?

Yleensä tinder mätsejä. Ei tietenkään kenenkään kumppani tee noin. Sisaruksetkin voivat tehdä tai naapurit. Ystävät eivät. Eikä sen tinder mätsinkään kannata odottaa mieheltä yhtään minkäänlaista käytöstä jos itse toimii tuolla tavalla.

Vierailija
10/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastasi itselleen. Nainen pitää sinua helppona, koska ei odota sinulta Ap muuta.

Ikävää, mutta joko jatkat matkaa, teet asian eteen jotain tai hyväksyt paikkasi naisen silmissä.

Vierailija
11/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän eron?

Yleensä tinder mätsejä. Ei tietenkään kenenkään kumppani tee noin. Sisaruksetkin voivat tehdä tai naapurit. Ystävät eivät. Eikä sen tinder mätsinkään kannata odottaa mieheltä yhtään minkäänlaista käytöstä jos itse toimii tuolla tavalla.

Moni mies toimii samalla tavalla ja silloin usein ns. tarpeet ja ajatukset kohtaa. Sun suhteen ei. Ei se haittaa. Kieltäydy vain tulevaisuudessakin kohteliaasti.

Vierailija
12/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten se toii hyvin juuri noin.

Vierailija
13/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus kieltäytyä ja siirtyä pois.

Vierailija
14/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän eron?

Tinder ukot alkaavat vonkaamaan seksiä eli ahdistelemaan yleensä jo ensimmäisessä keskustelussa, eli heitä ei tarvitse kohdella edes inhimillisesti. Suunnilleen jonkun katukoiran tasolla ovat. Oikea ihmis-mies tutustuu naiseen kaikessa rauhassa ja tapailee sekä pitää tähän yhteyttä ihan platonisesti ennen kuin kaivaa mulkkunsa esiin. Jos miehellä on mulkku esissä ensitapaamisella tai jopa ennen niin tämä on käytännössä viemärijätettä.

Vierailija
15/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen käyttäytyy sinua kohtaan noin, ei tarkoita että pitää muita itsestäänselvyyksinä.

On aika outoa käytöstä pahimmillaan vuosikausia jatkaa moista. En minä miehenä toimi tuolla tavalla kenenkään naisen kanssa. Olen tavannut tässä syksynkin aikana useita sellaisia ei niin kiinnostavia naisia ja sen jälkeen vain poistanut heidät kokonaan tai estänyt Whatsappissa, eihän siinä ole mitään järkeä että ottaisin kuitenkin sitten tarvittaessa yhteyttä jos ei muutakaan oo siihen väliin. Ei mies toimi niin. Mutta naiset toimii. Ei kaikki, mutta osa että miestä kehutaan kauheasti, mutta sitten oma käytös ei ihan vastaa sitä mitä sanat.

Vierailija
16/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on osalle ihmisistä ihan normaali tapa toimia. Jos ei ole aikaa joskus niin sitten otetaan yhteyttä silloin, kun on. Varsinkin tuntemattomien kanssa aivan täysi vitsi, että nainen vastailisi sinulle sinun ehtojesi mukaisesti. Ja jos puhutaan jostain typeristä panosuhteista ja sinullakin useita naisia (eli keräät haaremia) niin et sinä edes mikään catch ole. Pelaa se korttipakkasi ensin loppuun ja sitten katsot kuka jää jäljelle. Itse en edes vastaisi miehelle, jonka tiedän keräilevän naiskavereita, koska tiedän mitä teet.

Jos katsot itsesi niin arvokkaaksi niin jatka noiden "fiksujen" naisten piirittämistä ja jätä tämä omaan arvoonsa tai peleihinsä. Tuskin olet niin arvokas, mitä kuvittelet, vaan naiset ovat tekemisissä kanssasi muista syistä kuin siitä, että haluavat sinusta miesystävänsä.

Vierailija
17/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastasi itselleen. Nainen pitää sinua helppona, koska ei odota sinulta Ap muuta.

Ikävää, mutta joko jatkat matkaa, teet asian eteen jotain tai hyväksyt paikkasi naisen silmissä.

No yleensä estän ne naiset. Pahasti väärin arvoitu naiselta jos kuvittelee että mies olisi moiseen itsestäänselvyys.

Vierailija
18/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika outoa käytöstä pahimmillaan vuosikausia jatkaa moista. En minä miehenä toimi tuolla tavalla kenenkään naisen kanssa. Olen tavannut tässä syksynkin aikana useita sellaisia ei niin kiinnostavia naisia ja sen jälkeen vain poistanut heidät kokonaan tai estänyt Whatsappissa, eihän siinä ole mitään järkeä että ottaisin kuitenkin sitten tarvittaessa yhteyttä jos ei muutakaan oo siihen väliin. Ei mies toimi niin. Mutta naiset toimii. Ei kaikki, mutta osa että miestä kehutaan kauheasti, mutta sitten oma käytös ei ihan vastaa sitä mitä sanat.<

Kyllä omat eksät ja ent. deitit ainakin yrittävät laukata säännöllisesti takaisin dm:ään ja päästä panolle. Jos ekalla ei onnistu niin sitten yritetään vähintään jäädä orbitaamaan, josko paremmalla ajalla onnistuisi tuikata. Ja näitäkin on, jotka tuikkaavat ja ignoraavat, ja sitten yrittävät tulla takaisin uudelle tuikille. Eikä tuon tarvitse tarkoittaa edes seksiä, voi olla pelkkää yhteydenottoa ja lämmittelyä siis. 

Elät varmaan jossain konservatiivikrisittyjen tynnyrissä jos et ole tälle aiemmin altistunut.

Vierailija
19/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä estän ne naiset. Pahasti väärin arvoitu naiselta jos kuvittelee että mies olisi moiseen itsestäänselvyys.

xD Estät. Pro tip: älä anna ihmisille puhelinnumeroasi jos tarvitsee estoja käytellä. 

Vierailija
20/26 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on helppo p*no ja sellaisena kohdellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi