Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion viettää joulun yksin ja se tuntuu ihanalta!

Vierailija
23.12.2025 |

Lapset ovat toisen vanhemman luona ja mulla oli eilen viimeinen työpäivä. Viimeinen kuukausi ja viimeiset kaksi viikkoa ovat olleet töissä ihan eläimelliset ja ovat vieneet multa yöunetkin. Olen viettänyt illlat pimeässä hiljaisessa huoneessa, jotta on pää pysynyt kasassa. Viime yön nukuinunilääkkeen avulla hyvin ja tänään en ole vielä pukenut edes päälle, vaan olen torkkunut päiväunia ja selaillut puhelinta. Olo on fyysisestikin vielä ihan kuoleman väsynyt. Oikeastaan tuntuu aivan ihanalle ajatukselle, että seuraavat päivän vaan löhöilen yksin ja muut saa pittä kiirettä ja ahdistusta. Pidän kodin hämäränä ja syön mitä kaapista löytyy. Poikaystävälle sanoin, että nähdään vasta joulun jälkeen, vaikkei olla nyt pariin viikkoon nähty.  Muita joulun tooooodella hiljaisesti ottavia? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen ensimmäiseen virkkeeseen. 

Miksi olette eronneet? Miksi ette vietä joulua perheenä?

Vierailija
2/6 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulka sun viekkuun

T:oukki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulka sun viekkuun

T:oukki

Missasit koko pointin

Vierailija
4/6 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen ensimmäiseen virkkeeseen. 

Miksi olette eronneet? Miksi ette vietä joulua perheenä?

Liittyykö se tähän jouluun? Ei. 

Vierailija
5/6 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Avioerosta on jo yli 20 vuotta ja mies on mennyt uudelleen naimisiin. Nautin omasta rauhastani. Lapset ovat kiinni omissa elämissään. Nyt minulla on aikaa vain itselleni ja hyväntekeväisyystyöhönkin vain sen verran kuin itse haluan.
Moni mies on pyrkinyt kumppaniksi, asumaan kanssani ja passattavaksi, mutta parempi näin. 

Vierailija
6/6 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Avioerosta on jo yli 20 vuotta ja mies on mennyt uudelleen naimisiin. Nautin omasta rauhastani. Lapset ovat kiinni omissa elämissään. Nyt minulla on aikaa vain itselleni ja hyväntekeväisyystyöhönkin vain sen verran kuin itse haluan.
Moni mies on pyrkinyt kumppaniksi, asumaan kanssani ja passattavaksi, mutta parempi näin. 

Malja meille! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä