Miksi salilla käyvät lihavat ihmiset ärsyttävät sinua?
Sittenkö vasta saa mennä jos on valmiiksi mallin mitoissa?
Kommentit (35)
No ei todellakaan ärsytä.Ilahdun kaikenkokoisista jotka ovat aloittaneet kuntoilun.
Ei ne ärsytä mua yhtään. Päinvastoin, hienoa nähdä salilla ylipainoinen ihminen, koska salitreenin hyödyt ovat ehdottomasti suurimmat juuri niille ihmisille, joiden fyysinen kunto on päässyt valahtamaan huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevat hielle.
Sinäkö kuntoilun jälkeen et?
En mä ainakaan haise hielle vaikka olisin hikoillut. Puuttuu vissiin joku haisugeeni.
Ei kukaan haise heti, jos alun perin on ollut puhdas ja puhtaissa vaatteissa.
Hiki on suolavettä. Ihon bakteereiden kanssa se muodostaa hajua, mutta vasta ajan kanssa.
Jos jo treenatessa haisee, on ollut likaisena aloittaessaan.
Pöh, ihan päinvastoin. Itse käyn salilla neljästi viikossa ja ilahdun aina kun siellä näkee "uusia naamoja". Minua ei ärsytä kukaan, joka haluaa treenata, oli kehonpainoa paljon tai vähän. Hyvä vaan, että haluaa pitää itsestään huolta.
Vaikka kuljenkin tiukoissa trikoissa ja olen muokannut kehoani salitreenillä, niin en siltikään ole ikävä ja ylimielinen ketään kohtaan. Siitäkin huolimatta, että täällä joku projisoi ja leimaa minutkin idiootiksi.
Vierailija kirjoitti:
Haisevat hielle.
Pyrin aina siihen että tulee hiki. Sori siitä. Käyn salilla joka toinen viikko.
Hyvä kun näkee tukevampia, jotain olen tehnyt oikein
Pidän lihavia epäsiisteinä ja -hygieenisinä. Ällöttää istua laitteeseen tai tuolille missä lihava istunut (ihan siis vaikka bussissa, saati sitten salilla...)
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ärsyttää joka paikassa, ei sali ole poikkeus.
Enemmän ärsyttävät himokuntoilevat pyöräilijät, jotka painavat eteenpäin hullun kiilto silmissä jalankulkijoista välittämättä.
Musta on välillä vaikuttavaa jos huomaan miten isoilla painoilla joku huonokuntoisen näköinen lihava vetää. Itse ruipelona en jaksa puoliakaan siitä vaikka jatkuvasti treenaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lihava tai laiha tai mitä vain "ei mallin mukainen", niin näille ei tarvitse kenenkään olla kateelinen.
Osa salilla on selvästi kateellisia ja erityisesti naiset puhuvat aina pahaa, jos joku toinen nainen on upeassa kunnossa.
Miehillä taas upeakuntoisuus aiheuttaa ehkä kolmasosalla jonkin asteista ylimielisyyttä ja monet eivät heistä tykkää, kun he pyörivät siellä kuin kukkona tunkiolla ja ovat omistavinaan koko paikan.
Milläköhän saleilla olet käynyt, kun itse en ole tuohon törmännyt. Ja olen käynyt ainakin kymmenellä salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevat hielle.
Sinäkö kuntoilun jälkeen et?
En mä ainakaan haise hielle vaikka olisin hikoillut. Puuttuu vissiin joku haisugeeni.
Olen käynyt salilla iäisyyden, ja ehkä kerran on joku haissut likaisille vaatteille.
Vierailija kirjoitti:
Ne on 99% varmuudella aivan hirveitä muita salin käyttäjiä kohtaan kun valittaa ja valittaa joka asiasta kunnon niin katkera ja kateellinen niille jolla itsekuria riittää ettei ole lihonut muodottomaksi. Se on ihan paska puhetta että läskit on leppiisia kun kauheampaa ihmisiä löytyy vain feministisestä vihervasemmistoata
Sanoo henkilö, jonka viesti suorastaan huokuu vihaa ja halveksuntaa toisia ihmisiä kohtaan.
Kotona sohvalla makaavat ja herkkuja mätystävät lihavat ihmiset minua ärsyttävät, eivätkä salilla treenaavat.
Vierailija kirjoitti:
Kotona sohvalla makaavat ja herkkuja mätystävät lihavat ihmiset minua ärsyttävät, eivätkä salilla treenaavat.
Miksi ne ärsyttävät? Mitä niiden vapaa-ajan vietto sinulle kuuluu?