Miksi salilla käyvät lihavat ihmiset ärsyttävät sinua?
Sittenkö vasta saa mennä jos on valmiiksi mallin mitoissa?
Kommentit (35)
Salilla elämänsä elävät nyt yleisesti ottaen ovat idi ootteja, joiden mielipiteellä ei ole suurta merkitystä.
Suurinta osaa ihmistä ei ärsytä laisinkaan vaan moni pikemminkin ihailee sitä, että lihava ihminen on päättänyt huolehtia kunnostaan ja lähteä sinne salille. Veikkaan pikemminkin, että niillä lihavilla ihmisillä saattaa olla hieman heikko itsetunto omasta painostaan ja siksi helposti LUULEVAT sellaista mikä ei ole totta.
Ei minua ärsytä yhtään. Kaikilla on oikeus kuntoilla salilla.
Vierailija kirjoitti:
Haisevat hielle.
Sinäkö kuntoilun jälkeen et?
Haiseevat pahalta kaikki eritteet lemuaa.
Ei lihavat siellä salilla ärsytä, niillä on syy olla siellä.
Niillä laihoilla pelleillä ei ole mitään syytä olla salilla.
"Anorektikot" taas ymmärtää, niitten tartteekin kasvattaa lihasmassaa.
Mitä ihmettä sepität? En edes tiedä, onko siellä lihavia. Yhden olen huomannut laihtuneem, muuten en kiinnitä huomiota. Salille mennään treenaamaan, ei tölläämään.
Vierailija kirjoitti:
Haisevat hielle.
Eivät sen enempää kuin normaalipainoiset, timmit tai hoikan ihmiset.
Ne on 99% varmuudella aivan hirveitä muita salin käyttäjiä kohtaan kun valittaa ja valittaa joka asiasta kunnon niin katkera ja kateellinen niille jolla itsekuria riittää ettei ole lihonut muodottomaksi. Se on ihan paska puhetta että läskit on leppiisia kun kauheampaa ihmisiä löytyy vain feministisestä vihervasemmistoata
Mistä olet saanut päähäsi tuon pakkoajatuksen?
Ei ne lihavat ihmiset vaan lihavat naiset vakuumihousuilla.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa ihmistä ei ärsytä laisinkaan vaan moni pikemminkin ihailee sitä, että lihava ihminen on päättänyt huolehtia kunnostaan ja lähteä sinne salille. Veikkaan pikemminkin, että niillä lihavilla ihmisillä saattaa olla hieman heikko itsetunto omasta painostaan ja siksi helposti LUULEVAT sellaista mikä ei ole totta.
Tämä juuri ja moni niistä laihoista ihmisistä salilla on itsekin ollut jossain vaiheessa se lihava ihminen siellä salilla.
Jos on lihava tai laiha tai mitä vain "ei mallin mukainen", niin näille ei tarvitse kenenkään olla kateelinen.
Osa salilla on selvästi kateellisia ja erityisesti naiset puhuvat aina pahaa, jos joku toinen nainen on upeassa kunnossa.
Miehillä taas upeakuntoisuus aiheuttaa ehkä kolmasosalla jonkin asteista ylimielisyyttä ja monet eivät heistä tykkää, kun he pyörivät siellä kuin kukkona tunkiolla ja ovat omistavinaan koko paikan.
Lihavat ärsyttää joka paikassa, ei sali ole poikkeus.
Ei ärsytä. Mutta kerran venyttelyssä sattui viereen aika reilusti ylipainoinen nuorehko nainen. Olin kyllä aidosti - sillai hyvällä tavalla - kateellinen, miten notkea hän oli. Itse olen hoikka, mutta sellainen rautakanki.
En todellakaan ihaile ketään lihavaa. Ihan sama onko salilla tai mäkkärissä.
Ketä ne muka ärsyttää? Tulee ittelle hoikempi olo;) Miksi luulet että asiat ärsyttävät ihmisiä? Taidat itte olla ärsyttävä?