Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aikuinen lapseton veli, joka...

Vierailija
23.12.2025 |

... ei muista sinua tai sinun lapsiasi mitenkään esimerkiksi jouluisin? Saattaa olla jopa lastesi kummi ja te muistatte häntä aina jollain?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sen voisi edes tietää että onko jollakulla miespuolisella lapsia tai ei, mutta perheellisyyden sentään yleensä näkee. 

Apllä jokin joulupsykoosi, ettei hahmota täysin kirkkaasti.

Kai oman veljensä nyt tietää?

Ei ellei veli mainosta asiaa. 

Mainosta? No, kyllä meillä päin on tapana tietää sisarustensa lisääntymisistä, vaikkei niin läheisiä ollakaan :D eri juttu, jos täysin välit poikki, mutta harvemmin sitä ollaan siinä tapauksessa samassa joulupöydässä...

Varmasti teillä on näin, mutta kun me kaikki emme ole persuja ja yritä pitää geenejä suvussa.

Vierailija
22/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On jo yli 30v., mutta elää edelleen sellaista teinielämää. On siis jämähtänyt jonnekin parikymppisen tasolle. Ei juurikaan osaa huolehtia itsestään, äiti käy hänellä siivoamassa (:D) jne. Töissä kuitenkin käy, mutta viikonloput ja lomat menee ryypätessä ja juhliessa toisten samanlaisten kanssa. Jouluna tulee kyllä mielellään syömään muiden tekemää ja muiden ostamaa, ottaa iloisesti vastaan myös lahjoja, mutta itse tulee aina tyhjin käsin. Ei puhettakaan, että olisi koskaan muistanut minun tai toisen veljeni lapsia mitenkään. Naisystävät vaihtuu tyyliin kerran vuoteen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoillani on viisi lasta. En ole koskaan ostanut heille yhtään lahjaa, oli kyseessä sitten joulu, nimi tai syntymäpäivä. Sama pätee päinvastoin.

Vierailija
24/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole niin, että miehet ylipäätään ei huomioi lahjoin tai muutoinkaan. Naiset Luovat sen joulun taian noin ylipäätään. 

Ehkä jossain näin, mutta kyllä aika monet miehet silti huomioivat.

Vierailija
25/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoillani on viisi lasta. En ole koskaan ostanut heille yhtään lahjaa, oli kyseessä sitten joulu, nimi tai syntymäpäivä. Sama pätee päinvastoin.

Jotenkin outoa, mutta mikäs siinä. Toivottavasti lapset ei myöskään askartele sinulle mitään tms.

Vierailija
26/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Ei minullakaan. Veljestä tuli juuri isoisä. 

Vierailija
27/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Perheellinen kylläkin. Mutta en ole koskaan ostanut mitään lahjoja sisaruksilleni. Omille lapsilleni ja kummilapsille 

Niin no, kyllä tuo lasten muistaminen onkin normaalia. Ei aikuisia tarvitse.

Vierailija
28/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole niin, että miehet ylipäätään ei huomioi lahjoin tai muutoinkaan. Naiset Luovat sen joulun taian noin ylipäätään. 

Niinhän se on. Käytin vain 600€ joululahjoihin lähinnä lapsille ja itselleni. Vaimolle suklaata. Iskä

Vierailija
29/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kävin treffeillä joulukuun alussa n- 35-v miehen kanssa, joka kertoi joulusuunnitelmistaan, että on menossa vanhempien luokse ja sinne tulee myös veli kahden leikki-ikäisen lapsensa kanssa. Kysyin, että mitä lahjoja hän on ostanut veljen lapsille, johon hän vastasi, että "en aio ostaa mitään, kun heillä on jo kaikkea".

Vierailija
30/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on pihi tai ei ole yksinkertaisesti yhtään ylimääräistä rahaa.

Vierailija
31/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no... Jos on kyse työssäkäyvästä yksin asuvasta aikuisesta, niin luulisi sitä rahaa edes hieman olevan. Monesti juopotteluun sitä rahaa riittää vaikka kuinka...

Vierailija
32/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran kävin treffeillä joulukuun alussa n- 35-v miehen kanssa, joka kertoi joulusuunnitelmistaan, että on menossa vanhempien luokse ja sinne tulee myös veli kahden leikki-ikäisen lapsensa kanssa. Kysyin, että mitä lahjoja hän on ostanut veljen lapsille, johon hän vastasi, että "en aio ostaa mitään, kun heillä on jo kaikkea".

Eli menee tyhjin käsin mamman joulupöytään. Itsekäs.

Vierailija
33/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei enää lahjo lapsiani, kun ovat aiikuisia. Kun olivat pieniä, hienot lahjat antoi plus rippi, ylppäri ja valmistujaislahjat.

Vierailija
34/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen, mutta ei siskon perhekään minua erityisesti jouluisin muista.

Synttärilahjaksi jotain pientä olen siskontytölle kuitenkin aina ostanut

Vierailija
35/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta me kaikki sisarukset olemme aikuisia ja lapsettomia.

Vierailija
36/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa, mutta mikäs siinä. Toivottavasti lapset ei myöskään askartele sinulle mitään tms.

Minusta tässä ei ole mitään outoa, kun on vanhempiensa kanssa tekemisissä muutaman kerran vuodessa. Hyvä kun edes muistan lasten nimet. Kaikki ovat nykyisin täysi-ikäisiä enkä tiedä kuin yhden, mikä on ammatiltaan.

Vierailija
37/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole pihi ja rahaa on. Koskaan en ole osannut ostaa lahjoja. Ihan sama onko kyseessä lapsi tai aikuinen.

Vierailija
38/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää kysyä, että millaisia miehiä mahdat oikein tuntea;) Kahdeksankymppiä tuli äsken mittariin ja teen jouluruuat itselleni sekä lapsenlapsilleni. Myös hankin lahjat ja pukeudun aattona Joulupukiksi. Toki nuorisokin osallistuu leipomalla joululeivonnaisia ja tuomalla jotain pientä mukanaan.

M80

Vierailija
39/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää kysyä, että millaisia miehiä mahdat oikein tuntea;) Kahdeksankymppiä tuli äsken mittariin ja teen jouluruuat itselleni sekä lapsenlapsilleni. Myös hankin lahjat ja pukeudun aattona Joulupukiksi. Toki nuorisokin osallistuu leipomalla joululeivonnaisia ja tuomalla jotain pientä mukanaan.

M80

Minä olen 66-vuotias mies ja en ikinä ryhtyisi tuollaiseen. Paljon mieluummin vietän joulun yksin, kuten olen vuosikaudet tehnyt.

Vierailija
40/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veli oli sellainen, mutta lahjojen antamattomuus ei haitannut yhtään, kun aina nähdessämme jaksoi leikkiä lasten kanssa ja on heille odotettu suosikkisukulainen myös jouluna. Avovaimonsa kanssa alettua olemaan yhdessä on joskus kunnostautunut myös lahjoissa. Mutta ei näitä kannata alkaa rahassa mittaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi