Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aikuinen lapseton veli, joka...

Vierailija
23.12.2025 |

... ei muista sinua tai sinun lapsiasi mitenkään esimerkiksi jouluisin? Saattaa olla jopa lastesi kummi ja te muistatte häntä aina jollain?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mammanpoika...

Vierailija
2/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummi, kun ei kuuluta kirkkoon, mutta joo, veli ei ole koskaan ostsanut eläissään kellekään lahjoja, ovat hänestä turhuutta, kuten koko juhlapyhien vietto. Eipä siinä mitään, siihen on totuttu eikä haittaa.

Vierailija
4/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aikuinen lapseton veljeni tuo aina lahjat lapsilleni synttäreinä ja jouluna. Ja muutenkin tarjoaa usein apua pyytämättäkin. 

Vierailija
5/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on. Tulee yhteiseen joulupöytäänkin aina tyhjin käsin, vaikka mättää ruokaa eniten.

Vierailija
7/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sen voisi edes tietää että onko jollakulla miespuolisella lapsia tai ei, mutta perheellisyyden sentään yleensä näkee. 

Apllä jokin joulupsykoosi, ettei hahmota täysin kirkkaasti.

Vierailija
8/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen, mutta nainen, ja siihen kuvioon jossain vaiheessa sitten heräsin, että munhan pitäs antaa ja niin se sitten muuttu. Vähän hävetti ensin.

Vierailija
9/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sen voisi edes tietää että onko jollakulla miespuolisella lapsia tai ei, mutta perheellisyyden sentään yleensä näkee. 

Kai oman veljensä nyt tietää?

Vierailija
10/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
11/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ellei veli mainosta asiaa. 

Vierailija
12/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollainen, mutta nainen, ja siihen kuvioon jossain vaiheessa sitten heräsin, että munhan pitäs antaa ja niin se sitten muuttu. Vähän hävetti ensin.

Miten edes sellaiseen kuvioon päädyit? Olet äärettömän itsekäs ja piloille hemmoteltu?

Vierailija
13/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosta? No, kyllä meillä päin on tapana tietää sisarustensa lisääntymisistä, vaikkei niin läheisiä ollakaan :D eri juttu, jos täysin välit poikki, mutta harvemmin sitä ollaan siinä tapauksessa samassa joulupöydässä...

Vierailija
14/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole välittäviä sukulaisia ja olen viettänyt jouluni yksin 80-luvulta alkaen. Lähetin kortit jouluksi 5 sukulaiselle, itse en saanut yhtään.

Vierailija
15/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes sellaiseen kuvioon päädyit? Olet äärettömän itsekäs ja piloille hemmoteltu?

Joo olin, hyvää joulu sullekin.

Vierailija
16/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosta? No, kyllä meillä päin on tapana tietää sisarustensa lisääntymisistä, vaikkei niin läheisiä ollakaan :D eri juttu, jos täysin välit poikki, mutta harvemmin sitä ollaan siinä tapauksessa samassa joulupöydässä...

Olen estynyt luonne.

Vierailija
17/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Perheellinen kylläkin. Mutta en ole koskaan ostanut mitään lahjoja sisaruksilleni. Omille lapsilleni ja kummilapsille 

Vierailija
18/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole välittäviä sukulaisia ja olen viettänyt jouluni yksin 80-luvulta alkaen. Lähetin kortit jouluksi 5 sukulaiselle, itse en saanut yhtään.

Minä lähetin neljälle ja sain kahdelta kortit, eli tässähän on vielä paljon sukusiteitä jäljellä.

Vierailija
19/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin, että miehet ylipäätään ei huomioi lahjoin tai muutoinkaan. Naiset Luovat sen joulun taian noin ylipäätään. 

Vierailija
20/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole veljeä eikä edes lapsia. Miksi kysyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi