Mitä tapahtuu jos USA miehittää Grönlannin
Kommentit (168)
kaikissa sähköautoissa jne on kill switcit niitä on löydetty myös busseista, ei isot maat ota mitään riskejä vaan aina varmistaa taka ikkunat.joka laite on jollain tavalla riskialtis kriisissä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten me ollaan kauhean vihaisia. Sanotaan suorat sanat.
"Naamiot on riisuttu".
Petteri ainakin jyrähtää vahvasti, ja huonontaa kostoksi suomalaisen työtätekevän asioita.
Aika jännää et useimmat euroopan maat eivät voisi tehdä yhtään mitään. Jokainen maa jolla on tai jolle on tulossa F-35sia ei voisi käyttää ilmavoimiaan ollenkaan. Kytkin päälle ja USA voisi valloittaa vaikka Espanjan.
Vierailija kirjoitti:
Petteri ainakin jyrähtää vahvasti, ja huonontaa kostoksi suomalaisen työtätekevän asioita.
Hyvä se on Belgiasta huudella.
Tanskalla on nyt syytä määrätä, että kaikki USA:n kansalaiset poistuvat Tanskasta viimeistään 72 tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naamiot on riisuttu".
Keiltä kaikilta Stubbi ottaa USA:ssa perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naamiot on riisuttu".
Keiltä kaikilta Stubbi ottaa USA:ssa perseeseen?
Venäläisten kiukusta päätellen koko Kreml ottaa kuvaannollisesti kakkoseen meidän Teräsmieheltä.
Joka ikinen päivä.
Ainia mitä osaavat on uhriutua ja valittaa.
Ja sitten kehua marssivansa Lissaboniin.
Ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Tanskan puolella
Niin minäkin.
Kuvitteleeko Trump edelleen saavansa Nobelin näillä näytöillä?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko Trump edelleen saavansa Nobelin näillä näytöillä?
Trump on jo niin vanhuudenhöperö että hyvin voisi hopealla spreiatun roskiksen lykätä käteen ja sanoa että siinä sulle Nobel. Olisi ihan onnessaan.
Mä ja ainakin naapurin Tarja tullaan vihaisiksi ja sätitään sitä Trumppia ja yhdysvaltoja. Varmasti korvia kuumottaa rumpilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Tanskan puolella
Nyt USA varmasti pelästyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Grönlannin ainoat sotilaat ja sotilastukikohdat on jo amerikkalaisten. Tätä ei vissiin moni ymmärrä.
Saksa ja Ranska lähettää joukkoja Grönlantiin.
Ei mitään, lähes kaikki aseet ja ohjukset on jo toimitettu Ukrainaan. Tulisiko edes sanktioita? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää et useimmat euroopan maat eivät voisi tehdä yhtään mitään. Jokainen maa jolla on tai jolle on tulossa F-35sia ei voisi käyttää ilmavoimiaan ollenkaan. Kytkin päälle ja USA voisi valloittaa vaikka Espanjan.
Suurimmat Euroopan Nato-maat lentää ei-amerikkalaisilla hävittäjillä: Ranska, britit, Saksa, Espanja, Italia ja Ruotsi. Rafale, Eurofighter, Tornado, Gripen.
Myös niiden aseistus on ei-amerikkalaista.
Natohan voisi vastata USA:n turvallisuushuoliin perustamalla Grönlantiin Euroopan Nato-maiden ylläpitämän tukikohdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat Euroopan Nato-maat lentää ei-amerikkalaisilla hävittäjillä: Ranska, britit, Saksa, Espanja, Italia ja Ruotsi. Rafale, Eurofighter, Tornado, Gripen.
Myös niiden aseistus on ei-amerikkalaista.
F-35 pudottaa nämä Euroopan linnut.
Loppu nyt jenkkitavaran ostaminen totaalisesti. Musk jo aikaisemmin ennakoi mistä kyse. Hail
Putin on saanut lukemattomia yöllisiä orgasmeja uneksiessaan tästä. Trumppikin olisi, mutta se ei onnistu enää fysiologisista syistä.