Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valtiolla töissä ja palkka on 4750 €/kk. En koskaan menisi yksityiselle enää töihin.

Vierailija
23.12.2025 |

Kyllä yksityisen puolen sekoilut on nyt nähty. Arvostan kilpailukykyistä palkkaa ja kunnon lomia. Arvostan laajaa etätyömahdollisuutta ja toimivaa työterveyshuoltoa. Teen tärkeää työtä yhteiskunnan hyväksi ja olen palkkani ansainnut. Enemmänkin tarvitsisin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että palkkasi maksetaan kokonaan verovaroista. Olet yhteiskunnalle suuri menoerä. 

Idgaf. Sori siitä.

Vierailija
62/66 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi että saan vähän parempaa palkkaa. Ja vuodenvaihteessa tulee jälleen korotukset ja ikälisät. 
N48

Eikös vuodenvaihde ole teillä ihan kiireisintä aikaa? Siis kun jaetaan tulevan vuoden pöytäkalenterit, ja siihen pitää huomiotusseilla värittää vapaat, lomat, tykypäivät, kertymävapaat, kurssipäivät, liiton koulutuspäivät ja yhteistoimintapäivät, sun muut tärkeät asiat? Ja vielä tilata uudet tussit keskusvarastolta, jota varten pitää tehdä esimiehelle hakemus ja siihen pari lausuntoa, neljä allekirjoitusta ja kaksi mustikkaleimaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki valtion työt pitäisi lakkauttaa. Valtion pitäisi ostaa kaikki palvelut yksityisiltä yrityksiltä.

Ei ehkä niinkään. On järkevää että puolustus ja................? on valtion järjestämää. Mutta ihan rukkasella heittäen 50% voi lopuista heti kenkäistä kilometritehtaalle, ja sit vasta tutkia tarkemmin mitä jäi?

Vierailija
64/66 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että palkkasi maksetaan kokonaan verovaroista. Olet yhteiskunnalle suuri menoerä. 

Yhden meno on toisen tulo. Yksityisellä palkka tulee asiakkailta, joille sitten on menoerä.

Vierailija
65/66 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

money for nothing

Vierailija
66/66 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkka ollut 4200 euroa 15 vuotta. Olen saanut paljon rahaa säästöön ja ostin kesämökin Voi olla että ensi vuonna saan potkut koska kunta yksityistää töitä muille firmoille. On puhuttu jo vuoden että väki vähenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi