Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sitten petturinainen :(

Vierailija
23.04.2007 |

Humalapäinen risteilysekoilu viikonloppuna, kotona sielunkumppani-aviomies ja kolme lasta... Miten voin enää elää itseni kanssa? En tajua, mikä minuun meni laivalla. Se mieskin tuntui tosi älöltä tapaukselta seksi jälkeen. Seksirintamalla meillä on kyllä kotona ollut hiljaista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se oli humalassa hetken hurmaa vailla tunteita, miksi vielä mietit sitä?

Vierailija
2/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt ihan alkajaisiksi pohtia, haluatko kertoa miehellesi. Jos päätät olla kertomatta, et voi kertoa (mielestäni) koskaan.

Sitten teet tilit selväksi itsesi kanssa. Jotta tuo ei koskaan enää toistuisi, sun pitää selvittää, miksi niin kävi. Oliko se vain se seksi vai jotain muuta? Tarve näyttää, että on vielä vientiä? Miten tulevaisuudessa ehkäistään moiset mokat?

Tsemppiä!

nimim. tiedän tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edes kortsu oli käytössä.

Vierailija
4/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lyödä lyötyä.

Vierailija
5/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ihan avoimesti lojaali naisia kohtaan. En hyväksy pettämistä (omaakin kokemusta siitä on, ja se on pohjalla kun sanon, etten hyväksy), mutta nyt ap katuu hairahdustaan ja on toivottavasti oppinut saman kuin minä aikoinani. Silloin ei saa olla liian julma. Kännipäinen risteilysekoilu on kuitenkin vähän eri asia kuin systemaattinen kahden naisen pyörittäminen, mitä valitettavan moni mies (ja varmaan nainenkin) harrastaa.

3

Vierailija
6/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa sanoa näin, mutta tässä on liian monen ihmisen elämä pelissä. Kiitos kannustuksesta.

Ap

Vierailija
7/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miehelles ja ota vastuu siitä että ihan itse oot pilannu liian monen ihmisen elämän.

Vierailija
8/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sen toisen kanssa ei ilmeisesti merkannut yhtään mitään. Asia olisi eri, jos olisit palavasti ihastunut johonkin toiseen. Nyt joudut vain yrittää elää asian kanssa ja unohtaa sen. Toivottavasti tosiaan käytitte kondomia, ettei tarvitse mitään tauteja pelätä.

Mutta kannattaa siitä huolimatta keskustella vakavasti miehesi kanssa parisuhteestanne. Kerroit, että seksirintamalla on hiljaista. Haittaako se sinua? Pitäisikö siitä keskustella? Oletko muuten tyytyväinen suhteeseenne? Entä miehesi?

Vierailija
9/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo selitys. Jos pettää toista, se ei koskaan vaan satu tapahtumaan SINÄ teit sen tapahtuvaksi! Todennäköisesti ko tapahtuma kesti vähintään 10min luultavasti paljon enemmän siitä kun lähdit ko miehen matkaan hänen/sinun hyttiisi siihen kun hän/sinä siitä hytistä poistuit. Siinä olisi ollut monta hetkeä miettiä missä mennään ja päättää tehdä toisin.

Mietipä nyt miksi petit, mitä luulit sillä saavuttavasi, mitä olet vailla, miksi käyttäydyit kuten teit?

Liian helppoa on syyttää humalaa ja sitä, että niin vain kävi.

Syy löytyy sinusta itsestäsi ja se syy kannattaa etsiä esiin, jotta sama ei toistu taas kun lähdet baanalle humalassa. Siihen en otakantaa kannattaako miehelle kertoa vai ei. Testeissä kannattaa käydä vaikka olisitte huolehtineet ehkäisystä, kondomikin voi pettää ja sinulla saattaa olla joku sp-tauti.

Vierailija
10/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on sielunkumppani. Hei ap mietis ihan hetki miten nyt käyt sielunkumppanuudelle?

Vierailija
11/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt nyt yhtä helvettiä läpi, mutta ajan myötä se helpottaa. Pakene lapsiin ja rutiineihin, sieltä se arjen ilo taas löytyy.

Miehelle et kerro missään tapauksessa, yksin on tuo tuska kannettava. Sen sijaan voisit miettiä, mikä tuohon tilanteeseen ajoi. Itse luulin, että meillä on kaikki kotona kunnossa, mutta kuitenkin löysin itseni työkaverin sängystä...

Tsemppiä:) Been there, done that...

Vierailija
12/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännipäinen sekoilu on paljon pahempi kuin selvin päin, järki säilyttäen ja kumia käyttäen hommailu...

Känni ei ole puolustus!

Vierailija
13/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap ois mies vaikkakin katuva niin jo täällä kerrottas ohjeeks että hätä se paskiainen ansaitset parempaa..-

te ootte säälittäviä akkoja, sori.

Ap, liittosi ei tule koskaan palaamaan ennalleen kerroit tai et.

Jos et kerro niin ongelma tulee olemaan vain sinulla... Enkä voi kuin nauraa

Vierailija
14/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrmättäisiin täysin. Nyt silitellään ymmärtävästi pettäjän päätä. Säälittävää -todella säälittävää.

Vierailija
15/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit mies. Perhe-elämään tuolla ei tarvitse olla yhtään mitään vaikutusta, ei ainakaan negatiivista.

Vierailija
16/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes " löysi" itsensä jonkun vieraan sängystä?

Ja siinä sitten tulit ajatelleeksi, että hei, kaikki ei varmaan olekaan hyvin, kun mä oon nyt tässä, siis niinku!

Buaahhahhaaaa, nyt mä olen kyllä kuullut kaiken:DDD

Vierailija
17/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka syntynen se tuomion käsi onkaan.

Elämäss ihan oikeesti voi sattua, ihminen voi erehtyä, ap sanoi että on ollu vähän seksiä, sellaisessa tilanteessa voi vietti viedä.

Ihmisellä on armo ja anteeksanto-armahda ap itses; oikeesti kuinka paljon pahaa maailmassa on, tuo on pienen ihmisen inhimilline erehdys, joka ei kaada yhtään mitään kun noin sydämessäsi kadut.

Ja on vastuullista kantaa salaisuuskin ja olla haavoittamatta toista. Tuskin se sua ajaa uudestaan samalle tielle. Kyllä noille jeesustelijoillekin voi sattua mitä vaan- he vaan todennäköisesti syyttäisivät siitä jotain uta kuin itseään-koska paha on jossain muualla kuin heissä.

Oikeesti, tuossa ei ole mitään miks sun pitäisi kärsiä, tuntea syllisyyttä, tuhota perheesi.

Itse tiedät virhees, se riittää. ANNA ITSELLESI ANTEEKSI. Ja nauti rakkaasta perheestäs!

Vierailija
18/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos se oli humalassa hetken hurmaa vailla tunteita, miksi vielä mietit sitä?

Vierailija
19/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin vahvasti pettämistä vastaan ja olisin täällä varmaan aikoinaan mollannut AP:tä ihan yhtä lapsellisesti kuin nyt moni muu. Mutta niinpäs kävi sitten minullekkin. Syytä en oikeastaan tiedä? Miehelleni en koskaan valehdellut, hän tiesi että olen ihastunut ja tiesi aina kun vietin aikaani iahstukseni kanssa. (työkaveri) koskaan ei tarvinnut valehdella, mutta jotain hyvin olellista jätin kertomatta!

Siitä on nyt yli 2-vuotta ja eipä siitä oikein yli pääse. Ensimmäisen vuoden asia hävetti ja itketti minua joka ikinen päivä. Sitä vaan toivoi että saisi tehdyn tekemättömäksi. Mutta koska olin tehnyt valintani, että yksin taakkani kannan ja en sotke siihen miestäni, niin päätöksessäni oli pakko pysyä.

Vieläkin tekisi mieli kertoa. Tekisi mieli keventää omaa taakkaa ja kertoa, kävi mitä kävi. Mutta virheestäni oppineena ja sitä varmasti en koskaan toistavana yritän jatkaa ja olla kertomatta. Yritän olla hyvä vaimo ja korvata sen paskan mitä olen miehelleni ja itselleni tehnyt!

Kyllä syntejä on pahempiakin. Toiset lirkuttelee ja flirttailee aina kumppaninsa selän takana vuosi toisensa jälkeen. Minä olen ollut uskollinen sen sanan varsinaisessa merkityksessä miehelleni koko 7 vuotisen yhteisen taipaleen ajan, paitsi tämän yhden säälittävän kerran. No ehkä kymmenien vuosien päästä osaan antaa itselleni anteeksi...sitä odotellessa.

Jaksamista AP:lle raskaalla tiellä!

Vierailija
20/20 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 3 lapsen isä.