Pitkäaikaistyötön😂
Kommentit (11)
Sanna törsäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minkä takia Suomen työttömyys muuttui EU:n suurimmaksi juuri Riikka-Petterin astuttua valtaan, kun sitä ennen maan työllisyys oli historiallisen korkea Sannan aikaan? Joku mystinen syy siinä taustalla varmasti on, vaikka heillä on hyvä paperi.
Ken ei pidä työtä tekemän,sen ei pidä syötämän..
Vierailija kirjoitti:
Mutta minkä takia Suomen työttömyys muuttui EU:n suurimmaksi juuri Riikka-Petterin astuttua valtaan, kun sitä ennen maan työllisyys oli historiallisen korkea Sannan aikaan? Joku mystinen syy siinä taustalla varmasti on, vaikka heillä on hyvä paperi.
Et nyt ymmärtäny pointtia Ap halusi vain oksentaa ja paskantaa pahaa oloaan heidän päälle, jotka ovat oletustarvosiesti häntä heikommassa asemassa. - Ei hän esimerkiksi antanut ainoataan paikkaa, jonka tarjoais työtähakevalle lyhyempi tai pidempiaikaiselle työtä hakeneelle. -Enkä nyt odota, että hän esittelee niitä paikkoja, joita täällä toistuvasti työttömille tarjotaan kutemn paikkaa saunan takana tai köyden jatkona ja kovapanosammunta alueella maalitauluna van muutaman paikan esitelläkseni. Palkkaahan ei tietenkään pidä työttömille maksaa työnteosta muuten saattauisivat mennä sekaisin työssäkäyvien kanssa.
Minua ei naurata. Olisi hyvä, jos heille olisi työ, jotta verotuloja tulisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei naurata. Olisi hyvä, jos heille olisi työ, jotta verotuloja tulisi enemmän.
Ja se työ pitää olla yksityisellä sektorilla. Julkinen vain syö rahaa. Ei tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se työ pitää olla yksityisellä sektorilla. Julkinen vain syö rahaa. Ei tuota.
Sijoittajat syö myös yritysten rahoja.