Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on paras aika matkustaa Kanarialle?

Vierailija
22.12.2025 |

Milloin on paras aika matkustaa Kanarialle. Ja mille saarelle? Ajatuksena perheloma.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon vaan . Aina on kesäistä . Juuri palasin Teneriffalta ja 23 astetta päivisin . Mukava kesäsää . Jos taas talvella haluaa 30 lämpöä niin thaikkuihin sitten

Oho ja säätiedot ovat kertoneet  että Teneriffalla on 16-17 astetta. Olen seuraillut lämpötiloja, sillä olen lähdössä tammikuussa.

Päälle 20 näyttää nytkin säätiedotukset . Forecan pitää aika hyvin paikkansa . Pitää vaan kirjoittaa tarkempi alue forecaan niin alkaa löytymään oikeita lukemia. 

Vierailija
42/47 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aika. Pötköttelen parhaillaan Los Christianoksessa rannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain Gran Canarialla, aina hyvä ilma ollut mutta joulukuussa oli pilvistä Las Palmasissa. Heti kun meni kaupungin rajojen ulkopuolelle, ilma muuttui aurinkoiseksi. Saarellahan on  eri puolilla monta erilaista  mikroilmastoa, kannattaa tutustua vuokraamalla auto.

Vierailija
44/47 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Kreikassa elokuussa. Lämmintä oli 40 astetta, tarkeni.

Mitä matkailullasi on tekemistä sen kanssa, jos kysyttiin  Kanariasta?  

Vierailija
45/47 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et tainnut käydä Kanarian saarilla 30 vuotta sitten, kun siellä oli vielä vettä ja jokia sekä vihreämpää kuin nyt." 

Olihan siellä jokia, lampia, järviä ja hurjia vesiputouksia. Kaik on kuivanu. 😅🤣😂

Vierailija
46/47 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä aika. Pötköttelen parhaillaan Los Christianoksessa rannalla.

Kummalla? 

Vierailija
47/47 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et tainnut käydä Kanarian saarilla 30 vuotta sitten, kun siellä oli vielä vettä ja jokia sekä vihreämpää kuin nyt." 

Olihan siellä jokia, lampia, järviä ja hurjia vesiputouksia. Kaik on kuivanu. 😅🤣😂

Tämä. Fuerteventurakin oli vehreä paratiisi, Gran Canarialla parikin isoa järveä ja Teneriffassa Tenon kaltainen lohijoki. Nyt nada.