Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti sopivasti aamulla ja kaupassa äkäilyn päälle

Vierailija
22.12.2025 |

Koko ajan valitti eikä mikään sopinut. Tuota kinkkua ei oteta, en syö Fazerin konvehteja, haluan vaalean joululimpun (me muut tumman), en syö viinirypäleitä, mikä on nyt minulle ehdotettu, mitä minä saan, kysyy aikuinen mies. Savulohta, ei minä haluan loimulohta. Menimme poikamme kanssa eri hyllyille ja tavallaan pois hänen vaikutuspiiristään, menimme jo autolle kun hän jäi kauppaan yksinään äkäilemään. Miestäni voisi kutsua akaksi jolla on pahat PMS-oireet.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kauheita!

T.Sonja

Vierailija
22/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistuksesta, ehkei tämä joulun vietto ilman miestä (omien vanhempien luona ja yksin) olekaan niin surkea juttu. Melkein jo ihmettelinkin miten olen ollut niin levollisella ja tasaisella mielellä nyt joulun lähestyessä mutta kas, tästä puuttuukin odotukset ja pettymykset miehen käytöksen suhteen. Ihanaa suorastaan kun ei tarvitse mitään kiukuttelijaa ja tunnelman pilaajaa katsella, itsehän olin aina se joka vaikka väkisin yritti juhlapäivissä ja niitä lähestyessä pitää hyvää fiilistä yllä, nyt ei tarvitse kävellä tulisilla hiilillä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko liiaan painavat pussit? Se saa tuollaista käytöstä aikaan

Tyhjentäkööt omin nokkineen omin pikku kätösinsä, jos alkaa päässä asti puristamaan.

Hyvä parisuhdeneuvo. 

Onhan se, jos täydet pallit estää normaalin käyttäytymisen kaupassa.

Vierailija
24/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjentäkööt omin nokkineen omin pikku kätösinsä, jos alkaa päässä asti puristamaan.

Hyvä parisuhdeneuvo. 

Parisuhteessakin pitää osata käyttäytyä. Kiukuttelevalle mieslapselle ei tarvitse antaa mitään.

Vierailija
25/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille piparia niin jo tokenee

Tää on kyllä ihan totta. Säännöllinen intiimiläheisyys pitää ainakin minulla tyhmät miespmsoireet poissa ja jaksan naisväen kanssa paremmin. 

Vierailija
26/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te naiset oikein löydätte tällasia miehiä? Ja teette vielä lapsia niiden kanssa. Ihan oma vika kyllä lol

Tällainen äkäpussi alkoi komennella minua kaupassa. Ikää kai 60v ja silmissä pelkkää viha. Tuntematon mies. Puhuin suuni puhtaaksi. Nämä ovat riesoja ihan ventovieraillekin. 

Vierailija
27/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan olisi pitänyt mennä kaupan info pisteeseen ja pyytää kuulutusta. Kuvailla miehensä ja pyytää hänet tulemaan autolle jossa perhe odottaa.

TÄMÄ, ehdottomasti TÄMÄ, kuulostaa tilanteeseen varsin oivalta ratkaisulta, olisivat kaupassa muutkin alkaneet vilkuilemaan oudosti, mitähän tuon miehen kauppakassista löytyikään kun sai yksinään äkäillä ja kerätä mieleiset lelut mukaansa. 

Vierailija
28/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parisuhdeneuvo. 

Parisuhteessakin pitää osata käyttäytyä. Kiukuttelevalle mieslapselle ei tarvitse antaa mitään.

Kuulostaa ihan noidankehältä. Ehkä olisi joulusta huolimatta hyvä pysähtyä ja yrittää keskustella, mikä on vialla. Ei se välttämättä ole piparista kiinni, mutta varmasti joku syy on miehen kiukutteluun. Miehet ei näitä syitä aina osaa kertoa ja tarvitsevat siinä kumppanin tukea ja turvallusen ympäristön

Vierailija
29/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parisuhdeneuvo. 

Kuulostaa ihan noidankehältä. Ehkä olisi joulusta huolimatta hyvä pysähtyä ja yrittää keskustella, mikä on vialla. Ei se välttämättä ole piparista kiinni, mutta varmasti joku syy on miehen kiukutteluun. Miehet ei näitä syitä aina osaa kertoa ja tarvitsevat siinä kumppanin tukea ja turvallusen ympäristön

Mies on aikuisena ihmisenä ihan itse vastuussa käytöksestään.

Vierailija
30/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mitään haluja herätä, eivät ne miestä kiinnosta vaan se, että saa painaa elämänsä kyllyydestä :)

Vierailija
31/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit tyhjentänyt sen miehesi kassit ennen kauppaan menoa. Olisi ollut sen jälkeen hyväntuulisempi.

Vierailija
32/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teoria on se, että jotkut mieslapset ottavat joulusta ja muista merkkipäivistä kierroksia (niinkuin oikeat lapset) ja sen takia ovat ihan hermona tällaisina ajankohtina. 

Jos et eroa hänestä tämän takia, niin suosittelen jatkossa antamaan hänelle listan käteen ja ottamaan päävastuun suunnittelusta, niin ei voi sitten kiukutella vääränlaisesta lohesta.

Vierailija
33/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleeko muulloinkin kuin lapsi vai onko tämä ainutkertaista? Onko muuten hyvä mies?

Vierailija
34/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö mitään haluja herätä, eivät ne miestä kiinnosta vaan se, että saa painaa elämänsä kyllyydestä :)

Ja näin mies alkaa ällöttämään yhä enemmän ja kohta aiheuttaa suoranaista vihaa.

Vierailija
35/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun annat annelia sille. 2 on 1

IDIOOTTI PERSPANOHULLU

Vierailija
36/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huulihölkkä ja sitten peppupano. Lisäksi ostat 12 packin kaljaa 

OLET PÖSILÖ

Vierailija
37/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin mies alkaa ällöttämään yhä enemmän ja kohta aiheuttaa suoranaista vihaa.

Näin on. Kokemuksella voin sanoa. Välillä mietin että miksi parisuhteessa oletetaan toisen jotenkin huolehtivan toisen seksuaalisesta tyydytyksestä, eikai mitään sellaista lupausta anneta kun yhdessä aletaan olla? Jotenkin säälittävää kiukutella siitä. Itse haluaisin sellaisen parisuhteen, johon molemmat ryhtyvät siksi että toinen tuntuu parhaalta kaverilta ja sen kanssa on niin hauskaa että haluaa usein viettää aikaa yhdessä, siinä sivussa voi sitten lisäksi olla läheisyyttä eri muodoissaan. Ex mieheni oli sitä mieltä ettei hän jaksa pitää minua kainalossa sohvalla maatessa tai antaa pusuja jossen minäkään halua että hän työntää "sitä sinne" sillonkun hän niin haluaisi. 

Vierailija
38/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huulihölkkä ja sitten peppupano. Lisäksi ostat 12 packin kaljaa 

Koita tykkäätkö back to mouth. Saatat yllättyä 

Vierailija
39/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on se, että jotkut mieslapset ottavat joulusta ja muista merkkipäivistä kierroksia (niinkuin oikeat lapset) ja sen takia ovat ihan hermona tällaisina ajankohtina. 

Jos et eroa hänestä tämän takia, niin suosittelen jatkossa antamaan hänelle listan käteen ja ottamaan päävastuun suunnittelusta, niin ei voi sitten kiukutella vääränlaisesta lohesta.

Palstamama 🤣 ei ole koskaan saanut miestä 

Vierailija
40/40 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun annat annelia sille. 2 on 1

IDIOOTTI PERSPANOHULLU

Haluatko mature anneliiin?