Jumbossa satojen metrien autojonot :(
Ja mä kun aattelin fiksuna mennä jo päivällä ennen ruuhkia.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä illalla yhdeksän jälkeen, silloin tilaa ainakin täälläpäin.
Muttei ole enää ruokaa, mitä ostaa. Selkeästi maanantai-aamu oli nyt se ajankohta, kun jouluruuat ostettiin tänä vuonna. Huomasin etten ollut ainoa, jonka mielestä se oli hyvä hetki ostaa ne.
Muistan kun viime vuonna olin menossa aattoaamuna aikaisin, joskus seitsemän aikaan kauppaan ostamaan itselleni pientä perunalaatikkoa ja porkkanalaatikkoa jouluruuaksi, Prismassa ei ollut enää yhtään jäljellä! Tuntui uskomattomalta että hyllyt oli tyhjennetty niin täysin. Pari lanttulaatikkoa olisi ollut vielä, mutta tosiaan vain kaksi.
Satojen metrien? Mikä painajainen. En menisi.
Kuulemma hyllyt jo tyhjät suomesta loppuu ruoka! Äkkiä!
Minä kävin kaupassa eilen kolmen aikoihin päivällä. Muutama ihminen minun lisäksi ja kassajonoa ei ollenkaan. Seuraavan kerran on tarve käydä kaupassa lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä maallakin oli Prisman parkkis ja Prisma ihan täynnä ihmisiä. Osa tuotteista oli loppu jo klo 11. Käytävillä ei mahtunut kulkemaan. Mutta se ei osaa aasiakkaista haitannut ollenkaan, pitivät tuttujensa kanssa torikokouksia keskellä ahdasta käytävää. Yksi neropatti setä oli parkinnut kärrynsä poikittain keskelle käytävää. Aivan surutta siirtelin muiden kärryjä pois tieltä. Pitäkööt kiinni kärryistänsä.
Eli näin jouluna mies käyttäytyi, kuten naiset yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muuthan ovat töissä, paitsi laiskat opettajat! Toisesta ketjusta lainattua.
Ja kansanedustajat, heillä on lomaa tammikuun loppuun
pahimmat loiset mitä Suomessa on, aina vapaalla ja ikuinen eläke ja muuta maksavat kaiken
Kaikki pakkautuvat kauppaan taistelemaan kynsin ja hampain lanttulaatikosta. Rekka-autollinen viedään tavaraaa kotiin, jotta ei pääse kuolemaan nälkään sen muutaman tunnin aikana jolloin kauppa on aattona kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pakkautuvat kauppaan taistelemaan kynsin ja hampain lanttulaatikosta. Rekka-autollinen viedään tavaraaa kotiin, jotta ei pääse kuolemaan nälkään sen muutaman tunnin aikana jolloin kauppa on aattona kiinni.
Monet kaupat on auki yötä päivää joulunakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kaupat on auki yötä päivää joulunakin.
Me kuollaan kaikki!
Ap taitaa olla vähän juntti. Toi alkaa jo kuukautta ennen jouluaattoa. Ehkä 25 päivä voi olla vähän rauhallisempaa
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla vähän juntti. Toi alkaa jo kuukautta ennen jouluaattoa. Ehkä 25 päivä voi olla vähän rauhallisempaa
Nyt joudut kyllä avaamaan vähän? Mitä junttia on siinä, että toteaa pitkät autojonot? Ja ei, ei ole näkynyt vastaavia kk sitten, ei edes viikko sitten.
Helmikuun alkupäiviin asti, ainakin 6.2. asti