Tiedätkö puolisosi seksifantasian?
Kommentit (57)
Ei minulla ole mitään yhtä fantasiaa, vaan useita!
En. Ei se seksiä ajattele muutenkaan.
Kumpikaan ei tiedä, eikä tarvitsekaan tietää. Kunhan nautimme yhdessä.
Persettä saisi syödä mutta miestä ei kiinnosta edes suihkun jälkeen. Joku henkinen blokki päällä. Hänellä ei mitään fantasioita paitsi joku vanilja.
Tiedetään kumpikin toistemme fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Vai Kaj??
Tottakai tiedän, kun saan toteuttaa sitä. Se on sen verran vaativa, että teen sen korkeintaan kerran kuukaudessa.
Valitettavasti en voi kertoa, koska se on liikaa tän palstan moderaattoreille.
En tiedä tiedänkö kaikkia, mutta useita tiedän. Ihan kivoja juttuja suurin osa.
Tiedän ja sen takia en enää harrasta seksiä lainkaan.
En tiedä, mutta arvaan. Kun tulen peseytymättä panokaverini luota herkut sisällä, hän haluaa ehdottomasti nuolla ja naida minua ja laskea oman lastinsa sekaan. Lisäksi hänellä on silloin tosi kova stondis.
Olen saanut tietää mieheni fantasioivan siskostaan. Minua on alkanut kiihottaa ajatus että saisin nähdä mieheni toteuttamassa fantasiaansa.
Tiedän hänen ja hän minun ja toteutamme kummankin fantasioita 🥰 Hän tykkää sitoilla ja vähän alistaa minua ja minä tykkään olla sidottuna ja vähän alistettuna. Alistettuna erityisesti erilaisissa seksi-asusteissa ja mieheni tykkää myös siitä.
Arvaan.
Kun meillä on kaksiossamme yövieras, mies ei yleensä halua rakastella. Kun äitini tai pikkusiskoni on kylässä, miehellä on kova seisokki ja hän haluaa naida kaksikin kertaa yössä.
Joitain tiedän, mutta haluaisin kuulla enemmänkin!
Hän pitää kovemmasta seksistä ja kurituksesta. Oikeassa elämässä on liiankin herkkä fyysisesti ja henkisesti siihen, mutta toki leikimme niitäkin välillä hänen ilokseen.
Lisäksi hän fantasioi rumasta, vanhasta ja kovakouraisesta äijästä joka ottaisi hänet. Ei tietenkään halua oikeasti, mutta saajan sitä kuvitella. Kummallinen ajatus minun korvaani, mutta en toki loukaannu.
Kimppakivat ja eri miljööt on molempien yhteisiä fantasioita.
Anaali leikit myös joskus harvoin.
Enpä voi tietää mitä kaikkea hänen mielessään liikkuukkaan! Kiinnostaisi kyllä, mutta ehkä kaikkea ei ole tarkoitettu toiselle. Hän nolostelee kertoa ja nämäkin vähäiset on vuosien mittaan saatu puserrettua ulos.
Itsellä olisi vaikka kirjan verran ja muuttuukin elämän vaiheiden myötä!
En olisi halunnut tietää. Pomoaan himoitsee ja se ahdistaa minua. Onneksi ei kuitenkaan ketään sukulaistani!
Tiedän, ja toteutetaankin yhdessä. Samoin minun fantasiaa. (Kimppaseksi kummallakin)
No ei kai sitä tiedä kun se on hänen fantasiansa.
En tiedä