Tiedätkö puolisosi seksifantasian?
Kommentit (57)
En tiedä, mies ei kehtaa kertoa ja menee todella vaikeaksi, kun asiasta edes ohimennen mainitsee. On muutenkin vähän estoinen seksin suhteen, mitään "erikoista" ei vaniljan lisäksi ole kiinnostunut kokeilemaan.
Oma fantasiani olisi panna miestä peppuun strap-onilla tai edes jonkinlaisella eturauhaskiihottimella, mutta tämä ei oman miehen kanssa tule kuuloonkaan.
Tiedän.
Hän ei mikään kovin pervo ole, jonkun verran kinky kyllä, eikä onneksi yhtään estoinen. Fantasiansa eivät ole minulle inhottavia, onneksi, korkeintaan jotkut aika "jaah"-tasoa etteivät minua kyllä kiihota.
Ja käytännön toiveet jotka siis mielestäni ihan eri asia kuin fantasiat, on olleet sellaisia mitä on helposti voinut kaikki toteuttaa.
Ei se kerro rehellisesti mutta yksin onanoi.
En tykkää likasista fantasioista.
Tiedän ja hän toteuttaakin sitä. Eli ei halua harrastaa seksiä ja niinpä tässä ollaan ilman. Tosin en minäkään halua harrastaa hänen kansaan joka on viimeisen 10 v aikana lihonnut vähintään 30 kg. Ruma, läski, ilkeä ex kurvikas nainen.
Sain sen tietää vahingossa, kun hän oli sen kertonut sisarelleen ja sisar paljasti sen muussa yhteydessä, kun luuli, että tiedän.
Fantasia on tulla hiilenmustan miehen nussimaksi rajusti.
Johdattelin sitten vaimon kanssa keskustelua aiheeseen ja sain hänet itse kertomaan fantasiansa. Kun kysyin hänen haluaan toteuttaa unelma, hän kiisti jyrkästi. Kerran, kun hän oli pikku hiprakassa, kysyin uudelleen. Silloin hän ilmoitti haluavansa. Lupasin yhdellä ehdolla: Hän ottaa tapaamiseen mukaan riittävän määrän eri kokoisia kondomeita. Nyt odotellaan sopivaa tilaisuutta.
Mieheni fantasia ja myös minun. Hän katselee, kun minua pannaan useamman miehen kimpassa.
En tiedä, tai siis hänellä ei kuulemma ole. Omiani olen kertonut. Peruin sanani myöhemmin väittämällä niitä vitseiksi, kun vaimo pienen riidan yhteydessä piikitteli fantasiallani.
Tiedän. Niitä on kaksi ja ne eivät ole kovinkaan "ihmeellisiä". Toinen on seksi erilaisissa paikoissa, etenkin ulkoseksi kesäisin. Tätä toteutamme hallitusti. Toinen on taas kimppa siten, että mukana on toinen nainen. Tämän olemme toteuttaneet pari kertaa, mutta se ei ole oikein oma juttuni. En kuitenkaan kategorisesti sulje pois, ettemmekö voisi tuota vielä joskus taas kokeilla.
olen kertonut 2 naista ei ole vielä onnistunut. avokin saada sitoa minut ja käyttä strap-on dildoa en ole suostunut.
M29
Vaimo haluaa, että joku tuttu mies ottaa rajusti ja yllättäen kovassa kiimassa. Minulla taas että vaimo saa luvan kanssa jotain perhetuttua miestä järjestettynä juttuna minun aloitteestani niin että mies luulee iskeneensä.
Tiedän, kun kuulin vahingossa. Olin tullut yövuorosta töihin ja olin nukkumassa. Vaimoni puhui sisarensa kanssa puhelimessa, eikä huomannut, että heräsin. Hän kertoi haaveilevansa kahdesta mustasta miehestä, toinen pillussa ja toinen suussa, molemmat paljaalla. Kun kumpikin on lauennut, vaihtavat paikkaa.
Tiedän, että tämä on vain fantasiaa, sillä hän ei suutele eikä anna suuhoitoa kenellekään muulle kuin minulle. Muut saavat naidakin vain kumin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, kun kuulin vahingossa. Olin tullut yövuorosta töihin ja olin nukkumassa. Vaimoni puhui sisarensa kanssa puhelimessa, eikä huomannut, että heräsin. Hän kertoi haaveilevansa kahdesta mustasta miehestä, toinen pillussa ja toinen suussa, molemmat paljaalla. Kun kumpikin on lauennut, vaihtavat paikkaa.
Tiedän, että tämä on vain fantasiaa, sillä hän ei suutele eikä anna suuhoitoa kenellekään muulle kuin minulle. Muut saavat naidakin vain kumin kanssa.
Ei vaan toinen pillussa ja toinen perseessä!
Vierailija kirjoitti:
Persettä saisi syödä mutta miestä ei kiinnosta edes suihkun jälkeen. Joku henkinen blokki päällä. Hänellä ei mitään fantasioita paitsi joku vanilja.
Mutta onko perse ns. syötävän näköinen? Minunkin fantasiani ja intohimoni on naisen perseen syöminen, mutta ei ihan minkä tahansa näköisen/kokoisen/muotoisen perseen vaan juuri sellaisen, joka herättää tuon himon! Valitettavasti läheskään kaikki perseet eivät sitä tee. Ja luonnollisesti sekin vaikuttaa, miten perse on tarjolla syötäväksi - virttyneissä väljissä kollareissa ja kalsareissa vai perseen edukseen esille tuovissa vaatekappaleissa. Pohdi hetki näitäkin seikkoja omalla kohdallasi. 😊
Tiedän vaimoni 57v fantasioivat lesboilusta. Vaimo tietää minun fantasioivan vaimon jakamisesta vieraan miehen kanssa.
En, niitä ei ilmeisesti ole. Seksin pitää olla "tavallista"
Vierailija kirjoitti:
Sain sen tietää vahingossa, kun hän oli sen kertonut sisarelleen ja sisar paljasti sen muussa yhteydessä, kun luuli, että tiedän.
Fantasia on tulla hiilenmustan miehen nussimaksi rajusti.
Johdattelin sitten vaimon kanssa keskustelua aiheeseen ja sain hänet itse kertomaan fantasiansa. Kun kysyin hänen haluaan toteuttaa unelma, hän kiisti jyrkästi. Kerran, kun hän oli pikku hiprakassa, kysyin uudelleen. Silloin hän ilmoitti haluavansa. Lupasin yhdellä ehdolla: Hän ottaa tapaamiseen mukaan riittävän määrän eri kokoisia kondomeita. Nyt odotellaan sopivaa tilaisuutta.
Kerroit itsestäsi, kun piti kertoa vaimon haaveesta!
Me molemmat tiedämme toistemme ja kannustamme toisiamme.
Tiedän, toteutin, ja nyt se on onnellinen.
Muuta ap ei saa tietää.
N36
En usko, että tietää ja tuskin kuuntelisi vaikka kertoisin. Itse haaveilee muista miehistä, mutta en tiedä onko joku tietty.