Millaisia ovat miesten unelmien naiset? Kysyimme miehiltä
https://www.iltalehti.fi/keho/a/932e3dda-f1b9-43d2-b935-25c2b2060422
1. Naapurintyttö
2. Uranainen
3. Sporttimimmi
Vähiten halutut naiset1. Karismaattinen tummaverikkö
Kuvassa näkyvä uhkea ja tummapiirteinen nainen oli kyselyn perusteella vähiten suosittu. Jopa 72 prosenttia miehistä olisi torjunut tämän naisen. Näyttävä nainen on silmin nähden huoliteltu poseerausta myöten.
Tämä nainen ei kuitenkaan vedonnut suomalaisiin miehiin.
Kuvassa on musta nainen. Tummaverikkö tarkoittaa suomen kielessä tummatukkaista naista. Vaikka Suvi Teräsniska tai Satu Silvo ovat tummaverikköjä. Mustaihoinen nainen ei ole tummaverikkö.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä ovat ne väitetysti miesten ihailemat ja haluamat mallitytöt? Niistähän palstalla on vaahdottu kuinka vain he kelpaavat miehille?
Naapurin tyttö, siis tavis?
Noista kuvista päätellen Sara Sieppi on se naapurin tyttö. Eli entinen missi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍
Eli ei saa olla surullinen tai huonolla tuulella koskaan, tai tarvita mieheltä vaikka lohdutusta tai tukea. Kunhan vaan hymyilee läpi elämän :)
Ja veikkaan, että tähän liittyy muitakin vaatimuksia ulkoisesti kuin ponnari ja hymy,..
Pääasia on, että se hymy pysyy kuin liimattuna naamalla, vaikka mies pettäisi ja hakkaisi, muutenhan miehestä voisi tuntua, että hän ei ole hyvä mies.
Mua aina niin naurattaa nää jutut. Miesten "unelmanainen" on juuri sellainen kuin mä ja mun nössökaveriporukkani, jotka kaikki jäätiin vanhapiioiksi kun mehän ei biletetty, joten ketään kiinnostanut meidän tylsät jutut. Osalle löytyi kumppani myöhemmin elämässä, osalle ei koskaan. Samaan aikaan ne miesten mielestä kaikkein epäviehättävimmät, tatuoidut, kananpersutukat, lävistetyt, sängystä toiseen juosseet läskit naiset olikin niitä suosittuja naisia, joilla on jo lapsia monille eri miehille, eikä sekään haittaa, silti lisää kosiskelijoita riittää.
Hyvin te miehet vedätte. Jos te kerran haluatte meitä naapurintyttömäisiä naisia, antakaa sen näkyä edes jossain. Nyt se ei näy yhtään missään. Ulisette vaan kuinka rikollisilla ja kaulatatuoiduilla äijillä on aina naisia, koska ne lettuaan jakelevat tatuoidut juopponisti naiset on ilmeisesti sitten niitä naisia joita ITSE haluaisitte. Ettehän muuten siitä olisi näille rikollisille kateellisia.
Miksette koskaan ole kateellisia kunnolisille rauhallisille tavis miehille, joilla on tavis nainen? Vaikken itse sellaista löytänytkään, niin jotkut kaverini sentään löysi. Aina se teidän kateus kohdistuu huonoihin miehiin, joilla pillut vaihtuu ja nyrkit heiluu.
Miksette koskaan ole kateellisia sille nörttimiehelle, joka löyti kaltaisensa naisen ja eli sen saman naisen kanssa elämänsä loppuun asti? Näitä on määrällisesti paljon enemmän kuin rikollisten rakastajia.
Niin. Tää kaikki kertoo vain siitä, ettei teitä oikeasti kiinnosta mitkään naapurintytyöt. Se on pelkkä fetissi monen muun joukossa. Kerran poksautettu pois ja sen jälkeen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina niin naurattaa nää jutut. Miesten "unelmanainen" on juuri sellainen kuin mä ja mun nössökaveriporukkani, jotka kaikki jäätiin vanhapiioiksi kun mehän ei biletetty, joten ketään kiinnostanut meidän tylsät jutut. Osalle löytyi kumppani myöhemmin elämässä, osalle ei koskaan. Samaan aikaan ne miesten mielestä kaikkein epäviehättävimmät, tatuoidut, kananpersutukat, lävistetyt, sängystä toiseen juosseet läskit naiset olikin niitä suosittuja naisia, joilla on jo lapsia monille eri miehille, eikä sekään haittaa, silti lisää kosiskelijoita riittää.
Hyvin te miehet vedätte. Jos te kerran haluatte meitä naapurintyttömäisiä naisia, antakaa sen näkyä edes jossain. Nyt se ei näy yhtään missään. Ulisette vaan kuinka rikollisilla ja kaulatatuoiduilla äijillä on aina naisia, koska ne lettuaan jakelevat tatuoidut juopponisti naiset on ilmeisesti sitten niitä naisia joita ITSE haluaisitte.
Tuosta kyselystähän se selviää millaiset kiinnostavat, vai onko oma mutupaskasi relevantimpi kuin tuo kysely?
Ilmeisesti omasta mielestäsi, mutta se ei kanna minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä ovat ne väitetysti miesten ihailemat ja haluamat mallitytöt? Niistähän palstalla on vaahdottu kuinka vain he kelpaavat miehille?
Naapurintyttö voitti, eikä mikään sieppo.
Naapurintytöt vievät koko potin, kuten elävässä elämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te miehet vedätte. Jos te kerran haluatte meitä naapurintyttömäisiä naisia, antakaa sen näkyä edes jossain. Nyt se ei näy yhtään missään. Ulisette vaan kuinka rikollisilla ja kaulatatuoiduilla äijillä on aina naisia, koska ne lettuaan jakelevat tatuoidut juopponisti naiset on ilmeisesti sitten niitä naisia joita ITSE haluaisitte.
Etpä ole kiinnostava naapurin tyttö.
168, eipä miesten sanat tosiaan kanna minnekään. Teot ainoastaan. Se nyt vaan on faktaa, ettei miehiä kiinnosta mitkään naapurintytöt. Ellei se naapurintyttö ole esimerkiksi strippibaarissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan. Tää on se karu totuus naisen elämässä. Toivottavasti synnyt seuraavassa elämässä tytöksi. Opit sitten tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan. Tää on se karu totuus naisen elämässä. Toivottavasti synnyt seuraavassa elämässä tytöksi. Opit sitten tämän.
"Seuraavassa elämässä"? Haloo nyt, aikuinen ihminen ja satu-uskomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa sinne sohvannurkkaan kaverin, ei kannata ottaa hoikkaa naista. Ihminen kun ei pysy hoikkana, jos hän istuu sohvalla mässyttämässä ruokaa. Tämä unohtuu monelta mieheltä. Jos aikuisella naisella on yhä teinitytön kroppa, yleensä siihen on syynsä. Aikaa vievät liikuntaharrastukset ja kevyt ruokavalio. Siinä voi mies sitten ihmetellä, miksi jääkaapissa on pelkkää salaattia eikä nainen ole ikinä kotona.
Miksi ei? Itse halusin kaverin sohvan nurkkaan ja otin hoikan naisen. Ollaan edelleen hoikkia molemmat. Ei siellä sohvalla tarvitse kokoajan mässyttää varsinkaan jotain epäterveellistä.
Tosi hyvä suoritus teiltä viisikymppisiltä. Moni mies ja nainen lihoo keski-iässä, joten olette harvinaisuuksia. Taidatte kuitenkin harrastaa paljon liikuntaa terveellisen ruokavalion lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seuraavassa elämässä"? Haloo nyt, aikuinen ihminen ja satu-uskomuksia.
Tosikko. Kukaan ei halua tosikkoa kumppaniksi.
"Ihan jo kouluajoista asti ne naapurin tytöt oli epäsuosittuja ja räväkät mimmit suosittuja. Ja sama jatkuu läpi elämän. Ainoastaan romanttisissa elokuvissa asiat ovat toisin ja se kiltti nainen saakin lopulta hyvän miehen, joka tykkää naisesta juuri sellaisena kuin on. Tosielämässä sellaista on vaikea löytää ja miehet aina odottaa, että nainen muuttuisi."
Olepa kiltti ja ujo, mutta sen lisäksi persoonallinen rokkarinainen.
Kunnollista ja hyvää seura ei löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä pääsette jo pitkälle että ette anna itsenne lihoa ja pidätte itsenne hyvässä kunnossa. Laittaudutte ja pukeudutte kuin hienot naiset. Ei ole paljon vaadittu.
Ja sekin jo pelkästään, että pukeutuu kuin nainen, naisten vaatteisiin eikä t r a n s u i l e ja pukeudu miesten vaatteisiin kerran ei mies ole.
Luulisi tuonkin olevan jo itsestäänselvyys, vaan eipähän tunnu olevan.
Vooi, eikö sua varten laittauduta, hmm kukahan tietää miksi....
Miehet ajattelevat väärin. Oikea tapa on sellainen missä minä sijoitun kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tavis tarkoittaa eri asiaa miesten kielellä kuin naisten kielellä. Miehille tavis on eloveena. Naisille tavis on ylipainoinen möykky täynnä mielen velttoutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse lukea iltapäivälehdestä, kun vastaus voidaan kertoa tässä:
- hoikka
- nätit kasvot
- naisellinen käyttäytymiseltään, pukeutumiseltaan ja muutenkin kaikin puolin
- hoikka
- koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään merkitystä
- ei tatuointeja eikä iinesankkaturbokumihuulia
- hoikka
"- ei vihervasemmistolainen (no, jos joku on, niin ei varmasti täytä em. kriteerejä)"
- hoikka
Ootko ikinä käynyt sosiaali-/poliittisten/-yhteiskuntatieteiden luonnolla? Salit on täynnä hoikkia kauniita hillityn huoliteltuja nuoria naisia.
Vihervassareita 90%.
Toki on sitten pian urheilullinen feministipoikkis myös (sen löytää yliopistolta todennäköisemmin kuin vaikkapa lätkäottelusta), eli sikäli kannattanee hokea happamia marjoja jatkossakin.
Noista aloituksen vaihtoehdoista ns. naapurintyttö. Luonnollinen, mutkaton, maanläheinen. Aarre. Mies kaipaa kotia. Ei mielisairaalaa, joten rankataanko tästä kaikki, jotka eivät käy "mun terapeutilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen missi paisunut 30kg niistä ajoista.