Salilla käyvät naiset hoi! Millaisia liikkeitä teette, kun haluatte kiinteämmät käsivarret?
Itsellä hauiskääntö, ranskalainen punnerrus, viparit sivuun ja taakse ja punnerrus smithissä. Saapi kommentoida tätä ja ehdottaa muutosta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En minä ajattele tuollaista. Käyn vain salilla.
Outoa.
Oikeastaan ihan sama mitä liikkeitä teet, tärkeintä on monipuolisuus ja säännöllisyys
Hauiskääntö OK
Ranskalainen punnerrus OK, välistä voisi treenata ojentajia myös taljassa punnertamalla kaksin käsin alaspäin. Tehokas ha helppo liike.
Vipunostot vaikuttavat lähinnä olkapäihin. Sinällään hyviä, eivät vain vaikuta paljoa käsivarsiin.
Jos mennään käsivarsien ulkopuolelle, niin kyynärvarsi mukaan. Helpointa käsipainolla, liikuta painoa "vatkaamalla" rannetta oikealta-vasemmalle sekä ylhäältä-alas. Tekemällä 15-20 toistoa käsivarret kiinteytyy varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa.
Miten niin outoa!
Käsivarret kiinteytyvät, kun paino putoaa riittävästi - ei muuten. Tuollaiset vipunostot ovat täysin hyödyttömiä naiselle. Niita lisäävät ohjelmiin nämä kolmen viikot pt-kurssin käyneet ohjaajat. Mainoskuvissa esiintyvät naiset ovat dopingin käyttäjiä, eivät kelpaa kuntoilijalle esikuviksi. Heidän lihaksensa sulavat kuin lumiukko keväällä, kun douppaaminen loppuu.
Kiipeilen ja pidän rasvaprosenttia melko alhaisena. Se löllyvä tavara käsissäsi on just sitä itseään.
Panostan olkapäihin, teen kaksi tai kolme olkaliikettä viikossa. Yleensä pystypunnerrus käsipainoilla, joku viparimuoto ja joskus vielä kolmas. Hausikääntö yleensä käyrätangolla. Ojentajat taljassa köydellä alas painaen ja joskus vielä joku muu liike, esim. koneessa. Mutta kuten edellä sanottiin, rasvaprosentti on se isoin juttu millä muotoa saa näkyviin.
Unohda hilavitkuttimet ja tee penkkipunnerrusta eri kulmilla, hauiksia vapaapainoilla ja leuanvetoja.
Vierailija kirjoitti:
Unohda hilavitkuttimet ja tee penkkipunnerrusta eri kulmilla, hauiksia vapaapainoilla ja leuanvetoja.
Tuohon kun vielä lisää käteenvedon niin täydellinen ohjelma!
Olen laiska, jaksan käydä salilla pari-kolme kertaa viikossa. Oon tehnyt simppelisti penkkipunnerrusta ja kulmasoutua, sekä pystypunnerrusta ja ylätaljaa kapealla vastaotteella (menee enemmän hauikselle). Muutama sarja kaikkia, viimeiset loppuun saakka tai ihan melkein, nousujohteinen vastus. Samalla syönyt tarkasti ja proteiinipitoisesti ja tiputtanut normaalipainossa pari kiloa painoa. Käsissä ja selässä on muotoa jo tällä.
Geenit kuitenkin merkkaa paljon. Mulle ei helposti kerry rasvaa käsiin, vaan ylimääräinen menee vyötärölle. Normaalikuntoilijalla rasva merkkaa enemmän kuin lihas siinä, miltä näyttää.
Yli 10 vuotta käynyt salilla, nostellut raskaita painoja, eikä ne allit häviä minnekään. Ei ole tarkoitus masentaa, mutta ei ne välttämättä poistu minnekään, vaikka tekisit kaiken mahdollisen. Geenit ja naishormonit nuo aiheuttaa, douppaajilla sitten eri juttu.
Ylimääräinen proteiini muuntuu rasvaksi. Älä ainakaan ota proteiiniövereitä, vaan kohuus syömisessä. Uskon kertomasi perusteella, että ylimääräistä rasvaa on.
Takaolkapäät oikein tehtynä vaikuttaa käsiin todella vähän. Jos haluat käsiin muotoja on ojentaja ja hauisliikkeet tärkeimmät. Viparit etenkin sivulle antaa muotoa kivasti olkapäähän, mutta vipari eteenkin on ihan hyvä. Eteen ja taakse tuo mukavasti ryhtiä.
Hauikset: käsipainoilla kiertäen, käsipainolla suoraan(hammerkääntö), keskitetty hauiskääntö
Ojentajat: dippipunnerrus penkkiä vasten, ranskalainen punnerrus
Kaikissa liikkeissä riittävä paino. 3-5 sarjaa 8-12 toistoa. Ja sitten niitä treenejä, treenejä, treenejä! Ottaa aikaa kasvattaa lihasta tai saada edes muotoa näkyviin.
T. Punttailua 29 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Olen laiska, jaksan käydä salilla pari-kolme kertaa viikossa. Oon tehnyt simppelisti penkkipunnerrusta ja kulmasoutua, sekä pystypunnerrusta ja ylätaljaa kapealla vastaotteella (menee enemmän hauikselle). Muutama sarja kaikkia, viimeiset loppuun saakka tai ihan melkein, nousujohteinen vastus. Samalla syönyt tarkasti ja proteiinipitoisesti ja tiputtanut normaalipainossa pari kiloa painoa. Käsissä ja selässä on muotoa jo tällä.
Geenit kuitenkin merkkaa paljon. Mulle ei helposti kerry rasvaa käsiin, vaan ylimääräinen menee vyötärölle. Normaalikuntoilijalla rasva merkkaa enemmän kuin lihas siinä, miltä näyttää.
Ei ole geeneistä kiinni. Rasva kertyy aina ensimmäiseksi vatsaan, takalistoon ja reisiin ja vasta viimeiseksi käsiin. Jos vatsassa on rasvaa, on sitä jonkin verran väistämättä myös käsissäkinn hieman.
Ei mitään kuntosaleja. Kyllä ne naisen käsivarret kiinteytyy kun tekee ahkerasti kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole geeneistä kiinni. Rasva kertyy aina ensimmäiseksi vatsaan, takalistoon ja reisiin ja vasta viimeiseksi käsiin. Jos vatsassa on rasvaa, on sitä jonkin verran väistämättä myös käsissäkinn hieman.
Mitä ihmeen tiedettä tämä on :D saisko lähteen? Eihän me koskaan olla nähty erimuotoisia naisia joilla olisi eri kohdin rasvaa....
Vierailija kirjoitti:
Aerobista liikuntaa punnerruksia
Punnerruksia olisi kaikkien hyvä tehdä läpi elämän ja kävellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kun vielä lisää käteenvedon niin täydellinen ohjelma!
handjob on eri kuin käteenveto