Onko naisilla koskaan mikään hyvin?
Osaavatko maiset olla onnellisia, ikinä?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina seksiä ja parisuhteen joten asiat on aina hyvin
No mutta pojunen, me naiset emme halua parisuhdetta ja miesten tarjoama seksi on yleensä niin surkeaa, ettemme halua sitäkään. Satisfyer on hieno keksintö."
Kyllä meistä haluaa miehen elämäänsä. Minä ainakin haluan omani. Jos en haluaisi, ottaisin eron.
Naiset eivät aina halua seksiä. Siihen ei kelpaa kuka tahansa. Seksin määrä ei määritä naisen onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä roolileikkiminen on anonyymipalstoilla ihan parasta. Voi testata omia eläytymis- ja harhaanjohtamiskykyjään."
Ja välillä tulee näköjään collateral damagea jonkun äidin pikku incelin sielussa.
Ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Eiks jee Barbie?
Pojulle ei kelpaa naisten vastaukset. Poju tahtoo, että naisilla on kurjaa kuten hänellä. Miksi naiset olisivat tuollaisen pojun kanssa?
Miksi helvetissä?
Ap tajuaisi asian jos edes hetkeksi pystyisi reflektoimaan itseään. Vaan ei, ei hän pysty. Hän projisoi ankeutensa, katkeruutensa ja särkevät pallinsa naisiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vähemmän päihdeongelmia. Naiset selviävät eroista paremmin. Naiset hoitavat terveyttään yleensä paremmin.
Moni mies kiikkuu juuri ja juuri elämässä kiinni. Työt jaksetaan tehdä jotenkin, mutta viikonloppuna nollataan vetämällä viinaa kaksin käsin. Pienikin vastoinkäyminen suistaa yleensä miehen elämän raiteiltaan ja mies syrjäytyy.
Jatkuvasti puhutaan miesten pahoinvoinnista. Sen sijaan samanlaista puhetta en ole naisista kuullut. "
Mut jotain tarttis keksiä miesten(kin) pahoinvoinnille. Ei ole kenenkän etu, et osa voi huonosti.
Sitä yrittää aika moni taho ihan tosissaan. Mutta ei ole helppoa. Mokomat syrjäytyvät minkä kerkeävät. Tai siis tietty osa. Osa sitten päihteilee ja osa rikostelee.
Tsekatkaa noin niin kuin loppukevennyksenä lyhytelokuva Säälistäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä että ei. Valitusta jostain epäkohdasta ja jos sen korjaa, niin sitten korjattu väärin ja valitetaan siitä sekä kahdesta muusta aiheesta. Nainen valittaa, korjataan homma kuntoon ja siirrytään eteenpäin. Mutta kun se ongelman vatuloiminen on naisille pääasia, ei korjaaminen.
Ja miehet edustavat toista ääripäätä lei mitään ei sanota, vaikka elämä ympäriltä olisi romahtanut ja sisältä ja ulkoa tekisi kipeää. En näe sitäkään millään tavalla järkevänä.
Juuri näin. Turvaudutaan viinaan ja väkivaltaan mielummin kuin puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pojulle ei kelpaa naisten vastaukset. Poju tahtoo, että naisilla on kurjaa kuten hänellä. Miksi naiset olisivat tuollaisen pojun kanssa?
Miksi helvetissä?
Ap tajuaisi asian jos edes hetkeksi pystyisi reflektoimaan itseään. Vaan ei, ei hän pysty. Hän projisoi ankeutensa, katkeruutensa ja särkevät pallinsa naisiin 😂
Joo. Tämä keskustelu pysyi tosi hauskana, koska jostain syystä poju ei saanutkaan taakseen tsiljardia vatipäistä Taten kuvat silmissä kiiluen sönköttävää misogynistä jankuttajaa. Ei niiden ryhmäuivelluksia oikein jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyllä mennä maku koko keskustelusta, kun joka toinen viesti on naisvihaa ja joka toinen miesvihaa. Siihen asti meni hyvin kun misogynisteille annettiin samalla mitalla, mutta mopo alkaa lähteä käsistä, kun osa kommentoijista alkaa suhtautua koko miessukupuoleen samalla ällöllä asenteella kuin naisvihaajat naisiin.
Mulla ainakin kulli seisoo ihan 10/10 kun saan trollata vauvapalstaa voimaantuneena femakkona :D
Ja läpi menee kaikki paska lasten kastraatiosta lähtien, mammat vaan yläpeukuttaa, kunhan vaan laittaa että miehet ovat sikoja! Etkö ymmärrä? Sika!!!"
No tämä on tää, joka täällä laittanut näitä mies=sika kommentteja, vaikka on mies. Ne vaan tunnistaa (ei ole eka kerta) ja sit käyttää tykkäyksiä naisia vastaan. Eli ihan itse ylläpitää miesvihaa.
Miksi sinua niin pahasti ärsyttää se, että naiset ovat onnellisia?
Typerää länkytystä, mies. Keskity tekemään omasta elämästäsi hyvä, jos pystyt. Naiset pystyvät.
Onnellisuuteni lisääntyi kun luin ketjun eikä mun todellakaan ole pakko olla tuollaisten miesten kanssa. En ole, en halua olla ettekä pysty pakottamaan. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset ne ovat enemmän hymyileviä, positiivisia ja elämänmyönteisiä, kun vaikka tuolla kaupungilla liikkuu. Miehet ovat useammin ärhentelemässä, jurottamassa ja napisemassa pienistä.
M35...tappelevat keskenään ja ammuskelevat ilmaan. Ajavat kiukuspäissään nakkikiskajonoa päin. Nuo resilienssin ihmeet, onnelliset kyrväkkäät.
Samaan aikaan mimmit saunoo keskenään, ottaa hupijuomaa ja tilaa pizzaa.
Suurimman draaman saa aikaan nainen joka joraa. On ne naiset karmeita.
Tuli tästä mieleen mitä mun mies sanoi. Hän siis oli ennen mua tottunut elämään yksin ja ilman draamaa. Sitten baarissa kun joku mies lääppi mua ja mies tuli puolustamaan, se lääppijä alkoi tappelemaan mun miehen kanssa.
Mun mies on kiltteyden ja rauhallisuuden perikuva, eikä ikinä itse aloittaisi tappelua, mutta pakkohan hänen oli puolustautua. Kun nainen asteli elämään, joutui sitten tappelunkin vanhoilla päivillään kokemaan.
Niin se mitä mieheni siis sanoi sen jälkeen, että: "en olisi ikinä uskonut miten paljon nainen voi muuttaa miehen elämän, mulla oli ihan rauhallista ennen sua".
Tsihii. Tän takia me ei enää juuri käydä baareissa. Miehet sitä draamaa aiheuttaa. Joku menkkakivuista kiukutteleva nainen ei ole vaaraksi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset ne ovat enemmän hymyileviä, positiivisia ja elämänmyönteisiä, kun vaikka tuolla kaupungilla liikkuu. Miehet ovat useammin ärhentelemässä, jurottamassa ja napisemassa pienistä.
M35...tappelevat keskenään ja ammuskelevat ilmaan. Ajavat kiukuspäissään nakkikiskajonoa päin. Nuo resilienssin ihmeet, onnelliset kyrväkkäät.
Samaan aikaan mimmit saunoo keskenään, ottaa hupijuomaa ja tilaa pizzaa. "
Naistensaunoissa ollut aina ihan parhaat jutut. Siellä nauretaan ja itketään vuoronperään. Kerrotaan hauskoja juttuja ja kamalia kohtaloita. Tuntemattomat avautuvat toisilleen. Ja sen jälkeen kaikki palaavat onnellisina omiin porukoihin. Kaljateltalla tullut moni halaamaan saunan jälkeen, kun oli niin hyvät jutut.
T: motoristi
Miehet on ankeuttajia ja tietää sen itsekin.
Kyllä niitä harmittaa pahasti kun joutuvat itse kyhäämään kaikki "mies jätti ja olen ihan murskana, byhyy"-sadutkin. 6 kappaletta onnettomia kliseitä ja ontuvaa kieltä. Aina tietää että kirjoittaja on joku raimo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua niin pahasti ärsyttää se, että naiset ovat onnellisia?
Typerää länkytystä, mies. Keskity tekemään omasta elämästäsi hyvä, jos pystyt. Naiset pystyvät.
Misery loves company.
Vierailija kirjoitti:
Tragikoomista, miten ällöttävien naisvihaajien rinnalle kiljumaan tulikin sitten miesvihaajia. Vähän kuin kaksi huligaania, joista molemmat ovat yhtä perseestä, mutta silti haukkuvat toista ja kehuvat itseään."
Tuo on mies. Johan itsekin sen tunnusti. Tuttu aiemmista keskusteluista.
Kyllä nainen on todellinen voittaja selviytyessään hengissä erosta.
Ikävästi vain edelleenkin on parisuhdepakotus voimissaan konservatiivipiireissä, mutta niissähän naiset vähenee. Tajuavat, että prinsessasatu on johdatus orjuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä roolileikkiminen on anonyymipalstoilla ihan parasta. Voi testata omia eläytymis- ja harhaanjohtamiskykyjään."
Ja välillä tulee näköjään collateral damagea jonkun äidin pikku incelin sielussa.
Ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Eiks jee Barbie?
Muuan Barbie raiskasi ja ryösti miehiä kaupungin yössä. Eiköhän tuo liene vapaana taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tragikoomista, miten ällöttävien naisvihaajien rinnalle kiljumaan tulikin sitten miesvihaajia. Vähän kuin kaksi huligaania, joista molemmat ovat yhtä perseestä, mutta silti haukkuvat toista ja kehuvat itseään.
Ei miehiä palstalle, ei miehiä minnekään!
Miesviha on ihan ansaittua, ei kiinnosta pallillisten hullujen uhriutuminen"
T: mies
Hyvää yötä, onneton yksinäinen mies. Mä olen niin iloinen siitä, etten tarvitse sinua mihinkään. Mutta saan toki sinun epätoivostasi voimaa ja kieltämättä egobuustia.
On kivaa kun sinkkuus on oma valinta eikä pakko.
.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia missä voit naisen saada tyytyväiseksi on seksi. Se on työn takana, mutta on edes mahdollisuus. Mihinkään muuhun he eivät koskaan tule olemaan tyytyväisiä.
Näin incel projisoi oman turahtuneen seksinhimonsa ja sen täyttymättä jäämisen naisiin.