Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Onko jotain tapaa, jolla heteromies voisi saada aitoa miehen k*rpää perseeseensä, mutta sitä ei laskettaisi homoiluksi?
21.12.2025 |
Mietin vaan, että onko olemassa jotain sääntöä, minkä kaikki hyväksyy, etenkin naiset.
Eli että ei laskettaisi homoiluksi, vaikka olisi kerran kokeillut, että miltä se tuntuu, kun ihan oikea miehen k*rpä menee sisälle perseeseen.
Kommentit (144)
Onko sillä väliä, mihin kategoriaan sen laittaa?
Seksiä se vain on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Antaa toisen miehen nussia siskoaan samalla kun hän saa melaa perseen
Alue: Seksi
Itseä tää aihe naisena kiihottaa tässä nykyisessä suhteessa, jossa seksi on avointa ja vähän pervoa muutenkin jotenki tosi luonnollisella tavalla. Olen itse ehdottanut miehelle että otetaan toinen mies mukaan leikkeihin ja niin että panisi vain häntä (parinvaihtoa samassa sängyssä kokeiltu myös ja se oli ihan hauskaa mutta ei tarvitse uusia) ja mä olisin siinä mukana. Mies siis pitää kovasti muuten peppuleikeistä ja panen häntä sträpillä usein, joskus fistaan sun muuta kivaa että aihe on tuttu ja häntä kiinnostaa kerran kokeilla.
Ei romanttisessa mielessä välitä yhtään miehistä mutta voisi kokeilla kerran oikean peniksen, itse varmaan tätä ensin ehdotin. Hän toivoisi et olisin siinä hänen etupuolella ja suudeltaisiin ja ottaisin häneltä suihin, tämä mies voisi panna takaa. Musta toi kuulostaa kivalta ja kiihottavalta ja ehkäpä tää joskus vielä toteutetaan. Mun miehelle on ihan sama et tämä toki on homoilua mutta jotenki itse ajattelen että on enemmän sellasta seksuaalisen erilaisen kokemuksen saamista heteromiehenä ja vielä tavallaan turvallisesti oman naiskumppanin kanssa?
Voisitko alkuperäinen kysyjä lähestyä sitä näin? Vaatii toki asialle avoimen kumppanin.
N39