Onko jotain tapaa, jolla heteromies voisi saada aitoa miehen k*rpää perseeseensä, mutta sitä ei laskettaisi homoiluksi?
Mietin vaan, että onko olemassa jotain sääntöä, minkä kaikki hyväksyy, etenkin naiset.
Eli että ei laskettaisi homoiluksi, vaikka olisi kerran kokeillut, että miltä se tuntuu, kun ihan oikea miehen k*rpä menee sisälle perseeseen.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IP:n mukaan aloitus on tullu Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piirin toimistolta Oulusta, joten kysymys on taatusti relevantti.
Miten ihmeessä mulla näkyy, että kyseessä olisi ollut ihan Helsingin vihreiden toimisto?
Oho mihin viesti johon kommentoit on kdonnut, mutta tämä viesti ei.. Eikait perskuleet järjestelmällisesti sensuroi palstaa.. Eihän?
Siis poistettiin disinformaatio ja jätettiin oikea tieto. Näinhän sitä toimitaan kun halutaan tarjota lukijoille luitettavaa journalismia.
Yksi hyvä tapa on, että käyttää jotain sermiä, verhoa tai mitä tahansa näköestettä, että sillä panijalla ei ole näkyvissä kuin se perse eikä tiedä ketä se panee.
Sitä säilyy ihen heterona, jos on toisella puolella turvassa ja vain perse homoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IP:n mukaan aloitus on tullu Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piirin toimistolta Oulusta, joten kysymys on taatusti relevantti.
Miten ihmeessä mulla näkyy, että kyseessä olisi ollut ihan Helsingin vihreiden toimisto?
Oho mihin viesti johon kommentoit on kdonnut, mutta tämä viesti ei.. Eikait perskuleet järjestelmällisesti sensuroi palstaa.. Eihän?
Nää persuja homottelevat viestit ovat vielä nolompia ja lapsellisempia kuin persut itse koskaan onnistuvat olemaan, joten voi olla että joku ihan vain säälistä poistattaa niitä, ettei siellä etelän puoluetoimistojen nuorisojaostojen ryhmähuoneissa tarvitsisi koko ajan hävetä.
Kuka homottelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää persuja homottelevat viestit ovat vielä nolompia ja lapsellisempia kuin persut itse koskaan onnistuvat olemaan, joten voi olla että joku ihan vain säälistä poistattaa niitä, ettei siellä etelän puoluetoimistojen nuorisojaostojen ryhmähuoneissa tarvitsisi koko ajan hävetä.
Mutta onneksi vihreiden homottelu on sitä parempaa homottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis poistettiin disinformaatio ja jätettiin oikea tieto. Näinhän sitä toimitaan kun halutaan tarjota lukijoille luitettavaa journalismia.
Keskustelupalstat journalismia? Onkohan ymmärryksesi yhtä hyvä elämän muillakin alueilla..
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä tapa on, että käyttää jotain sermiä, verhoa tai mitä tahansa näköestettä, että sillä panijalla ei ole näkyvissä kuin se perse eikä tiedä ketä se panee.
Sitä säilyy ihen heterona, jos on toisella puolella turvassa ja vain perse homoilee.
Glory holeja on Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glory holeja on Suomessakin.
Siis niin päin, että saa annettua persettä eikä vaan imettyä siitä reiästä tulevaa munaa? Toinen kun on sitä homoilua.
Eihän seksikokeilu kahden heteromiehen välistä homoilua ole, vaan kahden uteliaan miehen kokeilua kun eihän sitä kokeilematta tiedä mistä jää paitsi. Hyvin voisin jollekin uteliaalle antaa kalua persaukseen, kun kokemusta on vain naisten pyllyistä ja mistä sen tietää miten kivaa on jotain karvapersauksen omaavaa äijää panna hanuriin,
Vierailija kirjoitti:
Eihän seksikokeilu kahden heteromiehen välistä homoilua ole, vaan kahden uteliaan miehen kokeilua kun eihän sitä kokeilematta tiedä mistä jää paitsi. Hyvin voisin jollekin uteliaalle antaa kalua persaukseen, kun kokemusta on vain naisten pyllyistä ja mistä sen tietää miten kivaa on jotain karvapersauksen omaavaa äijää panna hanuriin,
Eikä sitä tiedä kuinka kiihottavalta se tuntuisi, kun joku raavas mies ulisisi kuin pikkutyttö, kun ei kestäisi mun isoa k*rpää.
Itsepetoksella voi perustella itselleen mitä tahansa.
Tää on helppo. Laitatte toiselle fleshlightin hanuriin. Olkaa vaan tosi tarkkana, ettei vahingossa koske nakki kaverin nahkaan flesaria jyskiessä niin homma hoidettu ja nou homo!
Toimii myös laillisesti vieraissa käyntiin naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin asiaa 6 vuotta sitten. Itseäni ei kiihottanut yhdenkään miehen ulkonäkö tai olemus niinkään.
Minua kiihotti ajatus siitä, että joku mies haluaisi minun ottavan poskeen tai antavan peppua.
Parin mutkan kautta päädyin tilanteeseen, jossa eräs ulkomaan elävä alkoi tosissaan iskemään minua - ihan seksiin, ei muuhun.
Päädyttiin sitten kokeilemaan sitä, että annoin hänelle handjobin, ei varmastikaan mikään paras suoritus minulta. En mitenkään nauttinut itse tilanteessa.
Jälkikäteen asia kuitenkin kiihotti. Juuri siksi, että asia oli kiellettyä. Parin viikon päästä imin miehen kuiviin. Nykyään tapaillaan ehkä kerran - kaksi kuussa. Itseäni kiehtoo valta-asema. Olen saanut lahjaksi ihan "I love Black cock - pikkuhousut", vaikka aluksi en olisi niitä millään pitänyt.
Häntä kiehtoo se, että saa hyvän suohinoton, ilman mitään
Kiinnostelee :
- onko teidän juttu kestänyt noin kauan?
-painaako paremmin kuin valkoinen?
- onko kookkaampi varustus kuin valkoisella?
-laukeatko sinä seksin aikana?
Kiinnostelee :
- onko teidän juttu kestänyt noin kauan?
-painaako paremmin kuin valkoinen?
- onko kookkaampi varustus kuin valkoisella?
-laukeatko sinä seksin aikana?
No vastailenpa sitten.
- Ei ole. Kesti tovin myöntää itselleni, että haluan harrastaa myös miehen kanssa seksiä, vieläpä alistuen. Ekasta kerrasta kulunut nyt reilut kolme vuotta. Tässä välissä oli myös tauko kun seurustelin tovin naisen kanssa.
- Vaikea sanoa. Hän kun on ainoa joka minua on painanut. Hänen lisäkseen kokemusta kahdesta muusta miehestä, yhdestä mustasta ja yhdestä valkoisesta. Musta kyllä on ollut makeampaa.
- Oman hoitoni varustus on kyllä yhdellä sanalla sanoen MUHKEA. Näitä on ihan varmasti myös valkoisissa.
-En laukea, eikä ole tarkoituskaan. Itse annan nautintoa, ilman vastapalveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista. Hanki domina, joka käskee sinua olemaan toisen miehen pantavana ja ehkä jopa tarkkailee vieressä tyytyväisenä kun saat miestä.
Tuon minä haluaisin kokea. Olis todella kiihottavaa kun domina pakottaisi pyllistämään toiselle miehelle mikä rajusti työntyis anaaliin. Dominan katsoessa ja kannustaessa rajumpaan seksiin vieressä.
Meillä se tapahtuu niin, että kumppanille tuttu mies tekee sen minulle, kun olen kumppanin sisällä. Lähärissä tai etukenodoggyssä. Oma elin turpoaa niin että kumppani kiljuu riemusta ja kohta minäkin ja se kuuluisa takatuupparikin. Suosittelen tällaista eturauhashierontaa.
Miksi aloittajaa niin kauheasti kiinnostaa mitä naiset tuosta ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittajaa niin kauheasti kiinnostaa mitä naiset tuosta ajattelee?
Yleensä heteroita kiinnostaa mitä vastakkainen sukupuoli on jostain asiasta mieltä. Etenkin jos se heikentää mahiksia saada sitä seksiä siltä vastakkaiselta sukupuolelta.
No mutta mikä pakko se kenellekään naiselle on kertoa jos toinen mies on pannut perseeseen? Ja välittääkö kaikki naiset edes tuollaisesta?
Hyi helvetti. Paska haisee.