Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena kyssäri naisille

Vierailija
21.12.2025 |

Naisena kyssäri naisille.

Oletko kokeillut joskus kun rakastelette puolisosi kanssa, miehen kanssa sitä, että mainitset jonkun naisen nimen ja huomaat kuinka miehesi kalu kovenee entisestään.

Joku poisti tämän vaikka kyseessä seksi. Täällä taitaa olla jotain vähä-älyisiä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin kerran tahallani miehellle exän nimen. 

Vierailija
2/13 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kuiskasi kerran Mersu. Huomasi heti että koveni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein sanonut vaimolle kesken seksin, että haluaisin panna yhtä sen kaveria ja nähdä kun sen kaverin mies panee vaimoa. Aikamoiseen kiimaan saa meidät kummankin tuollaiset fantasiat.

Vierailija
4/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Erään mieheni julkkisjuontajan nainen sanominen kovetti hänet ihanasti. Samoin jonkun muun naisen nainen sanominen sai hänen kalunsa koveneen entisestään.

Vierailija
5/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat täällä vaan taas keskenään juttelee, AP:tä myöten.

Vierailija
6/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat täällä vaan taas keskenään juttelee, AP:tä myöten.

On sinulla mielikuvitus. Ota vähemmän 

Vierailija
7/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle - Nainen on nainen. Ei sen koskaan tarvitse olla "naisena" vielä siihen päälle.  Naista ei myöskään kiinnosta miehen universumin keskipiste  (tai sen kovuus )  siinä määrin kuin aloittajaa.

Vierailija
8/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle - Nainen on nainen. Ei sen koskaan tarvitse olla "naisena" vielä siihen päälle.  Naista ei myöskään kiinnosta miehen universumin keskipiste  (tai sen kovuus )  siinä määrin kuin aloittajaa.

Kyllä minua naisena kiinnostaa mieheni kovuus :) 

Mene vaikka terapiaan 

Vierailija
9/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen oli erittäin huolestunut, kun yhden kerran joskus vuosia sitten kuumeen noustessa ja flunssan iskiessä päälle ei oikein tahtonut seisoa kunnolla ja suoriuduin ihan rimaa hipoen.

M56

Vierailija
10/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen oli erittäin huolestunut, kun yhden kerran joskus vuosia sitten kuumeen noustessa ja flunssan iskiessä päälle ei oikein tahtonut seisoa kunnolla ja suoriuduin ihan rimaa hipoen.

M56

Täällä jotkut kyseenalaistaa kirjoittajien sukupuolen, kun se on heidän hupinsa kun heillä ei ole seksielämää niin jostain täytyy heidän spermat heittää 

Vierailija
11/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen usein sanonut vaimolle kesken seksin, että haluaisin panna yhtä sen kaveria ja nähdä kun sen kaverin mies panee vaimoa. Aikamoiseen kiimaan saa meidät kummankin tuollaiset fantasiat.

Mun mielestä tällainen toimii kerran tai kaksi, sit siitä menee jo se alkuinnostus. Toisilla voi tietty olla toisin.

Vierailija
12/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki vain joku nainen, vaan nainen johon tiedän mieheni käyvän kuumana.

Kun siinä kesken seksin kysyn viattomasti, että mitäs pidät Jennystä, niin miehen naamasta näkee välittömästi, että se tajuaa jääneensä kiinni, mutta samalla tavalla sen penis reagoi, ei mies voi mitään sille, että se kovenee entisestään 

Sitten jälkeenpäin leikin ihan tietämätöntä, kun mies kyselee. Väitän että ihan vaan sattumalta Ajattelin kysäistä.

Vierailija
13/13 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa asuu Lyyti. Kysyin mieheltä tahdotko antaa Lyytille kyytiä? Jestas mitkä kyydit sain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi