Onko kondomien ostaminen vaikeaa ?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut. Häpesin nuorena tamponien ja siteiden ostamistakin. Nyt ei enää tarvitse.
N53
Joo noilla harhoilla ei varmaan koskaan ole tarvinnut.
On se. Kassaneiti kyselee että minkäs kokusta laitetaan ja kailottaa kovaan ääneen että pientä kokua varmaankin. Siinä sitten kaikki naiset rivissä nauraa skorppareita ostavalle miehelle.
Käske sen vosun käyttää pillereitä.....
Miksette käy jossain 24h-kaupassa keskellä yötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut. Häpesin nuorena tamponien ja siteiden ostamistakin. Nyt ei enää tarvitse.
N53
Joo noilla harhoilla ei varmaan koskaan ole tarvinnut.
Nimenomaan ei ole tarvinnut! Jokaisella poikaystävällä ja yhden yön tutulla oli kyllä omat kumit. Myöhemmin äitiyspakkauksessta on tullut niitä ostamattakin, ja pisimmän aikaa ehkäisykäytössä on ollut hormonikierukka.
Kondomin osto vaatii henkilöllisyyden tunnustautumisen ja voimassa olevan henkilökortin ja passin koska kyseessä on K18 tuote. Tai ainakin ovat näin selvittäneet kaupassa kun kysynyt että miksi eivät suostu myymään ilman henkkareita.
Tähänkin asiaan tarvittaisiin tasa-arvoa, naiset saa ehkäisyn yhteiskunnan maksamana tai ainakin yhteiskunnan tukemana mutta miehet joutuu maksamaan ehkäisystä täyden rahan itse ilman minkäänlaista tukemista
Vierailija kirjoitti:
On se. Kassaneiti kyselee että minkäs kokusta laitetaan ja kailottaa kovaan ääneen että pientä kokua varmaankin. Siinä sitten kaikki naiset rivissä nauraa skorppareita ostavalle miehelle.
ONpa sulla lapselliset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin asiaan tarvittaisiin tasa-arvoa, naiset saa ehkäisyn yhteiskunnan maksamana tai ainakin yhteiskunnan tukemana mutta miehet joutuu maksamaan ehkäisystä täyden rahan itse ilman minkäänlaista tukemista
Eiväthän miehet tule raskaaksi, joten HE eivät ehkäisyä tarvitse. Kuten siteitäkään.
Helppoa kuin heinän teko. Kuvaat vain kassaneidille yksityiskohtaisesti minkälainen vehje sinulla paraatikunnossa on, ja pyydät suosittelemaan siihen sopivaa latexitakkia. Voit myös näyttää vehkeesi myyjälle. Kerro sitten miten meni.
Aika huomaamatonta käyttää kaupassa IP-kassaa kondomien ostamiseenkin.
Helsinkiläistä huumoria oletan. Todellisuudessa kun menet ostamaan, naama ja puolue ovat samanvärisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika huomaamatonta käyttää kaupassa IP-kassaa kondomien ostamiseenkin.
No mikä vitunnn ongelma ostaa niitä samalla kuin muitakin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena pelkäsi että rullaa sen väärinpäin, ja se jää kiinni.
Ei sitä voi rullata väärinpäin
Muistan kun ensimmäisiä kertoja niitä ostin niin nolotti. Ekalla kerralla en "pystynyt" ostamaan niitä ruokakaupasta jossa oli paljon ihmisiä kun hävetti. Piti mennä R-kioskille missä olin ainoa asiakas ja onneksi kondomipaketin sai hyllystä pyytämättä. Äkkiä nakkasin sen tiskille ja maksoin ja nopeasti pois. Kyllä se helpotti sitten ajan kanssa.
Olen lessu. Käytämme tubeless järjestelmää.