Miksi miehet saa pettää mutta naiset ei?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
"Jos miehen on vaikeampi vietellä nainen, sitä pidetään saavutuksena ja näin ollen jokseenkin hyväksyttävämpänä tekona."
Onko naiselle saavutus kusta sähköpaimeneen, koska se on naiselle vaikeampaa kuin miehelle?
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
Joo, seksi=lisääntyminen on perusviettinä täysin verrattavissa sähköpaimeneen kusemiseen. Kasva aikuiseksi, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa pettää.
On kuitenkin totta, että miehen pettämistä ehkä katsellaan enemmän sormien läpi, koska miehillä on keskimäärin luontaisesti korkeampi libido kuin naisilla ja miehen on ylipäätään vaikeampi vietellä nainen kuin toisinpäin. Nainen voisi saada matkaansa heti vaikka minkä miehen, jos niin haluaa. Biologisesti mies on myös ohjelmoitu levittämään siementään, kun taas naisen odotetaan olevan valikoivampi ja siveämpi, jo siksi, että raskaaksi tuleminen sitoo heti paljon yhteisön resursseja ja aikaa. Mies voi vain häipyä paikalta hedelmöitettyään naisen, vaikkei tätä tietenkään pidetä sosiaalisesti hyväksyttävänä.
Eihän se, että se on miehelle vaikeampaa, tee siitä mitenkään parempaa.
Jos miehen on vaikeampi vietellä nainen, sitä pidetään sa
Pötyä. Tuolla logiikalla miehet olisivat pelkkiä vaistonvaraisia eläimiä, joiden kuuluisi olla holhouksen alaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä alfa vaikka olen pettänyt varmaan 30 eri naisen kanssa vaimoani, mutta en myöskään hyväksy tätä. Ihan tavallinen mies olen.
Eli petät ja tunnustatkin sen, muttet hyväksy sitä kuitenkaan? Voiko ulkokultaisempi enää olla? Tuollainen paska ei ole edes mies.
Et arvaakkaan kuinka paljon se harmittaa. Kun nainen pyytää kylään. Siihen ei osaa sanoa ei.
Jos tuo seksifantasiasi olisi totta, se ei poistaisi vastuutasi sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos miehen on vaikeampi vietellä nainen, sitä pidetään saavutuksena ja näin ollen jokseenkin hyväksyttävämpänä tekona."
Onko naiselle saavutus kusta sähköpaimeneen, koska se on naiselle vaikeampaa kuin miehelle?
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
Joo, seksi=lisääntyminen on perusviettinä täysin verrattavissa sähköpaimeneen kusemiseen. Kasva aikuiseksi, oikeasti.
Seksi ei ole sama asia kuin pettäminen. Kasva itse aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tästä manmat ja oppikaa!
Ketjusta taas näkee, että naiset pelaavat puhtaalla tunteella eivätkä järjellä ja logiikalla. Kiusallista katsottavaa, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä alfa vaikka olen pettänyt varmaan 30 eri naisen kanssa vaimoani, mutta en myöskään hyväksy tätä. Ihan tavallinen mies olen.
Niin, sehän se on, että nämä pettäjämiehet eivät ole mitään alfoja. Yleensä he ovat tunne-elämältään kypsymättömiä epävarmoja ihmisiä. Usein myös kännissä.
Vielä pahempaa on se että olen ollut joka ikinen kerta selvinpäin. Kuinka monta kertaa olen palannut reissulta itkien kotiin tuntien syyllisyyttä vaimoani ja erityisesti lapsiani kohtaan, sitä kuinka paska iskä heillä on. Hänen piti olla töissä, mutta oli päivän vieraan naisen sängyssä. Eli on kovasti niitä tunteitakin, mutta ei osaa kieltäytyä kun nainen pyytää ja kohta pyytää seuraava ja taas uusi jne.
En tiedä, pitääpä kysyä peenikseltä mitä mieltä hän on tästä asiasta...
Vierailija kirjoitti:
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
Jos pettäjien hämärää logiikkaa noudatetaan niin joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
En minä niin sanonutkaan. Sinä itse loit tämän olkinuken. Seksivietti on kuitenkin yleensä pettämisen taustalla. Eikä seksiviettiä voi verrata sähköpaimeneeseen kusemiseen.
Jälleen kerran, opettele argumentoimaan rehellisesti ja käyttämään järkeäsi, jos sinulla siihen kapasiteettia ylipäätään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
Suvun jatkaminen on naisellekin biologinen tarve? Hoivaviettinsä takia vielä enemmän kuin miehelle. Ja jos naisella on vientiä ihan tekemättä mitään mutta miehen pitää oikein ponnistella pettääkseen, niin kumpi siinä on oikeasti parempi?
Varatut pois deittipalveluista häiriköimästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän se on, että nämä pettäjämiehet eivät ole mitään alfoja. Yleensä he ovat tunne-elämältään kypsymättömiä epävarmoja ihmisiä. Usein myös kännissä.
Vielä pahempaa on se että olen ollut joka ikinen kerta selvinpäin. Kuinka monta kertaa olen palannut reissulta itkien kotiin tuntien syyllisyyttä vaimoani ja erityisesti lapsiani kohtaan, sitä kuinka paska iskä heillä on. Hänen piti olla töissä, mutta oli päivän vieraan naisen sängyssä. Eli on kovasti niitä tunteitakin, mutta ei osaa kieltäytyä kun nainen pyytää ja kohta pyytää seuraava ja taas uusi jne.
Voi sua ressukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole oikein. Pitää sanoa rouvalle suoraan, että käyn hiukan reissussa ja tulen kyllä takaisin.
Ero on biologiassa. Miehellä on testosteroninen käsky toimia, jos nainen vain sallii. Naisella on taas oikeus valita ja jättää mies kärvistelemään. Asetelmassa naisen aloitteellisuus ei kuulu asiaan. Hän rikkoo biologista sääntöä. Nykyaikana totuus ei ole muotia, joten kai tämäkin rehellinen vastaus kysymykseen lynkataan?
Höpön löpön. Kunnon mies ei petä vaimoaan, vaan jos ei nyksä enää miellytä, niin eroaa suosiolla ja dippaa itseään muihin naisiin vasta sitten (edellyttäen että vientiä enää on). Pettäminen on kusipäiden touhua.
Vastaat nyt vihaisesti viestiin, jossa juuri sanotaan, ettei pettäminen ole oikein. Sen perusteella, ettet kykene kypsään ja hi
Tai sitten suollat jotain alentuvaa roskaa, jollat yrität asettua yläpuolelleni. Todellisuudessa olet joko pettäjä tai haluaisit olla, muttei sisu riitä tai ole kumppania, jota pettää. Ja ihosi alle meni ja pahasti menikin se, että joku sanoo pettämisen olevan alhaista touhua.
Jos joku reagoi vihaisesti niin sinä, koska vastauksestasi päätellen pettäminen on sinullle pyhää ja sitä ei saa kritisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
Kyllä on, koska väärien/tyhmien asioiden tekeminen ei ole oikein/järkevää vain sillä, että niiden saavuttaminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziisus mitä logiikkaa 🤣
On se, jos se tapahtuu jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. Jos jonkun on aikuistuttava, niin sinun.
Minulle tämä on aivan uusi tieto. Tässähän on mennyt hiukan yli 20 vuotta hukkaan. Täytyy vaimolle kertoa että miehet saa pettää mutta naiset ei. Ehkä hän tietää sen, mutta on pimittänyt tiedon minulta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta taas näkee, että naiset pelaavat puhtaalla tunteella eivätkä järjellä ja logiikalla. Kiusallista katsottavaa, huhhuh.
Ketjun perusteella miehet eivät pelaa edes tunteella, vaan pelkällä kalulla - ja silti on pokkaa vedota järkeen ja logiikkaan. SE on kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies kuuluu heivata kadulle. Perhe ansaitsee hyvän isän/puolison, joka osaa hillitä kaluaan.
Siis myönnät suoraan, että sulla ei ole mitään selkärankaa etkä vaan mahda asialle mitään?