Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten jotkut voi syödä Jouluna sikaa? -Lakto-ovo-vege

Vierailija
21.12.2025 |

Onko teillä käsitystä että tuo viaton pikku puttepossu laitetaan lihoiksi mikä on todella julmaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jouluna kinkkua ja käyn hautausmaalla noin kello 15.00.

Laitan sitä ennen auton noin ennen puolta kolmea tyhjäkäynnille, jotta sinne autoon on mukava mennä.

Ulkosaunassani käyn jouluna saunassa illalla. Laitan aamulla sinne ekaa kertaa tulet , jotta on lämpimämpää.

Poltan ehkä 4-6 jätkönkynttilää ulkona, sytytän ne öljyllä.

Vierailija
2/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi, ap! On varmasti raskasta aina olla ryhmän tyhmin, olipa se ryhmä sitten vaikkapa keskustelupalstan osanottajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala itse antoi eläimet ihmisille syötäväksi, löytyy ihan raamatustakin, joten todellakin tulee sikaa joulupöytäämme.

Vierailija
4/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En ole ruokarajoitteinen ja kinkku maistuu mielestäni hyvältä. 

Vierailija
5/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit syö jouluna sianlihaa, sivistyneet ihmiset syö vegekinkkua ja silakkaa.

Vierailija
6/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi, ap! On varmasti raskasta aina olla ryhmän tyhmin, olipa se ryhmä sitten vaikkapa keskustelupalstan osanottajat.

Tylsät ihmiset ovat tyhmiä. Se on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
7/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain juntit syö jouluna sianlihaa, sivistyneet ihmiset syö vegekinkkua ja silakkaa.

Silakkakin ollut elävä

Vierailija
8/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle AP kuuluu!

Ihan sama, kuka mitäkin syö! Mitä se sulle kuuluu! Oho tuli kahteen kertaan heh!

Vierailija
9/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on julma maailma ja julma olen minäkin. Koeta kestää.

Vierailija
11/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi joulu kirjoitetaan pienellä!

Vierailija
12/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S**tanan murhamiehet

Ap

Vierailija
13/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge sinä ap ne porkkanasi pers##seesi!

Vierailija
14/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Kehtaat!?!? Tiedätkö kuinka paljon kanat (muninta)kanaloissa joutuvat kärsimään. Maidontuotanto se vasta ongelmallista ja pelkkää kärsimystä vasikoille ja lypsylehmille on! Häpeäisit jos edes sitä osaat!

-(Raivo)Vegaani

Vierailija
15/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miten jotkut voi syödä kasviksia :( tosi itsekästä syödä ruoka joka on eläimille tarkoitettu. Mitä ne eläinparat sitten syö kun veget syö niiden ruuat? Siksipä sitä eläinkantaa pitää vähentää jotta eivät nälkään kuole, ja siksi kinkki kuuluu joulupöytään.

Vierailija
16/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joku voi tehdä elämästään noin vaikeaa ja sen jälkeen yrittää syyllistää henkilökohtaisista valinnoistaan ventovieraita ihmisiä.

Vierailija
17/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten jotkut voi syödä kasviksia :( tosi itsekästä syödä ruoka joka on eläimille tarkoitettu. Mitä ne eläinparat sitten syö kun veget syö niiden ruuat? Siksipä sitä eläinkantaa pitää vähentää jotta eivät nälkään kuole, ja siksi kinkki kuuluu joulupöytään.

Aatu oli kasvissyöjä 

Vierailija
18/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Kehtaat!?!? Tiedätkö kuinka paljon kanat (muninta)kanaloissa joutuvat kärsimään. Maidontuotanto se vasta ongelmallista ja pelkkää kärsimystä vasikoille ja lypsylehmille on! Häpeäisit jos edes sitä osaat!

-(Raivo)Vegaani

Täydellinen vastaus ap:lle.. mutta luulen että suurinosa ei ymmärrä tuota vastausta että osuu ap:lle..

Vierailija
19/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tappaa viattomia porkkanoita ja turnipseha!

Vierailija
20/44 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala itse antoi eläimet ihmisille syötäväksi, löytyy ihan raamatustakin, joten todellakin tulee sikaa joulupöytäämme.

Luepa uudestaan. Raamatussa annetiin siementä tekevät kasvit ravinnoksi. Rakkauden juhlaa ei pitäisi viettää toisten kärsimyksellä ja lahtaamisella, mutta uskovaiset ovat yhtä itsekkäitä ja epäempaattisia kuin muutkin. T. ateisti vegaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan