Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetti. Setä kuoli aamulla

Vierailija
20.12.2025 |

68v, mutta oli täysin terve ja hyväkuntoinen. Massiivinen aivoverenvuoto ihan puskista, ei mitään tehtävissä.

Makaa hengityskoneessa kai maanantaihin ja sitten lähtee elimiä uusille omistajille. Se lohduttaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infarktit tulevat aina täysin yllättäen. Se juuri on niissä pelottavaa.

Minulla on ollut kolme ohimennyttä lyhyttä aivoinfarktia ja yksi ohimennyt lievä sydäninfarkti. On siis perussairaus, joka aikaansaa näitä.

Elämän perspektiivi lyhenee tällaisesta. Tulee epävarmuus ja tunne, että infarkti voi tulla ihan missä vain, milloin vain.

En minä omasta puolestani niinkään pelkää, sehän on aika hyvä tapa lähteä, nopea ja kivuton,  verrattuna niihin, jotka joutuvat jonnekin vanhainkotiin, tai kärsit kipuja syövästä tms. Läheisille äkkikuolema on järkyttävämpi, kun he eivät ole siihen valmistautuneita.

N53

Vierailija
22/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infarktit tulevat aina täysin yllättäen. Se juuri on niissä pelottavaa.

Minulla on ollut kolme ohimennyttä lyhyttä aivoinfarktia ja yksi ohimennyt lievä sydäninfarkti. On siis perussairaus, joka aikaansaa näitä.

Elämän perspektiivi lyhenee tällaisesta. Tulee epävarmuus ja tunne, että infarkti voi tulla ihan missä vain, milloin vain.

En minä omasta puolestani niinkään pelkää, sehän on aika hyvä tapa lähteä, nopea ja kivuton,  verrattuna niihin, jotka joutuvat jonnekin vanhainkotiin, tai kärsit kipuja syövästä tms. Läheisille äkkikuolema on järkyttävämpi, kun he eivät ole siihen valmistautuneita.

N53

Tässä ei ollut kyseessä infarkti eli tukoksesta johtuva halvaus, vaan vuoto. 

Mutta näinhän se on jokatapauksessa, ovat kovin yllättäviä ja äkillinen lähtö on järkytys. Vaikka sen tietääkin, että näitä sattuu ja nähnyt lukemattomia kertoja. Tsemppiä sinulle tilanteeseesi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Hae tosiaan lohtua siitä että joku toinen tai useakin saa lisää elämää..äläkä välitä näistä jotka ei tiedä miten nämä asiat menee tai ymmärrä mitä aivokuollut meinaa. Osa faijastani jatkaa elämää jossakin muualla ja hyvä niin

Vierailija
24/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiinasta tehty jo tilaus toimivista elimistä. Aivot ei ilmeisesti toimi

Vierailija
25/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle setä soitti 1,5 -tunnin puhelun ja jutteli outoja. Testamentista ja että olen siinä. En käsitä.

Osanottoni sinulle. 🌹