Onko nuo löfberin kahvit hyviä?
Kommentit (33)
Kharismaa ostetaan meillä usein papuina. Jauhetaan itse.
Ennen join Löfbergsin nelosta tai vitosta, nykyään otan aina kolmosen (Magnifika). On paras perusmokka.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Ostelen itelleni.
Olet täysmäntti. Juo mielummin kustasi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Ostelen itelleni.
Tummat Löfbergit eivät ole mun makuun, vaikka muuten pidä tummapaahtoisesta.
Liian kitkerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli tosi hyvä hinta/laatusuhde, kun nuo maksoi jotain vitosen. Ei silloin muuta noin hyvää kahvia saanut siihen hintaan. Nykyään noiden hinta on noussut niin paljon, että muitakin samantasoisia tai parempia kahveja saa samalla hinnalla.
Ostin viimeksi Prismassa käydessä Kharismaa hintaan 4,99 ja se oli ihan normaalihinta, ei mikään kamppis.
Oho. Siis ennenhän ne oli tuon hintaisia, mutta nyt pitkään olivat jopa lähemmäs kympin paketti. Onpa hyvä, jos on tippunut taas tuo hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertaista kahvia kalliilla hinnalla.
Eihän se mitään kallista ole. Oletko edes maistanut koskaan? Jos olet, niin mitä niistä maistoit?
On se kallista makuunsa nähden, halvemmalla saa samanlaista tai parempaa joten suosin niitä.
On ne parempia kuin suomalaiset kahvit ja tarvii laittaa puolet vähemmän sitä kahvia.
Vierailija kirjoitti:
On ne parempia kuin suomalaiset kahvit ja tarvii laittaa puolet vähemmän sitä kahvia.
Ei onnistu poistamaan sitä kitkerää makua, jollei sitten tee tosi laihaa ja sitten se ei enää maistu kahville. Kahvin täyteläinen maku häviää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun mielestä parasta kahvia. Nelospaahtoinen Kharisma on se mitä yleensä ostan.
Köyhien kahvia.
Miksi annatte rahanne Ruotsiin? Ruotsilla menee muutenkin paremmin kuin Suomella. Kotimaamme tarvitsisi sitä rahaa kipeämmin.
Miten sinä olet tuon laadun mitannut ja suhteuttanut ja miksi vertasit juuri Pauligiin?