Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakottaako Sossu myymään kultahampaat suusta

Vierailija
20.12.2025 |

Mietin vaan kun joudun menemään sossuun tekemään tiliä varaölisuudestanonettä pakottaako ne myymään kultahampaat suusta toimeentulotuen vastineena..

Minulla on laitettu useampi kultajammas jolla korvattiin huonoja hampaita vuosikymmen sitten.kun olin vielä. Varoissani.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin tatuoinnin voi nylkeä iholta ja myydä tauluna.

Vierailija
22/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on juutalaisten kirjoituksia tässä näette .   Varastettu kulta on niiden hampaissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra tuöee repimään että saa maksettua yhteisvelkojen korot. 

Vierailija
24/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosootomiehillä on kultahampaiden varalle aina mukanaan kunnon linjapihdit. Sossusta ilmoittavat heille osoitteet.

Oletko iigori?

Vierailija
25/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai, ja jos sulla on tekoniveliä polvissa tai lonkissa, niin kannattaisi hyvissä ajoin käydä repimään niitä irti.

Vierailija
26/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosootomiehillä on kultahampaiden varalle aina mukanaan kunnon linjapihdit. Sossusta ilmoittavat heille osoitteet.

Köyhät pitää tarkastaa metallinpaljastimella piilotetun jalometallin varalta tukianomusta käsiteltäessä.

Vierailija
27/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tottakai, ja jos sulla on tekoniveliä polvissa tai lonkissa, niin kannattaisi hyvissä ajoin käydä repimään niitä irti.

Titaaninen tekonivel on arvokasta romumetallia. Mihin muka työtön polvea tarvitsee!?

Vierailija
28/28 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaati että myyn kultaisen klitoriskorun ennen kuin saan mitään.

Kuinka fatan arvatenkin setämies sai selville kyseisen korun olemassa olon. Vai ette kai sentään...........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme