Pakottaako Sossu myymään kultahampaat suusta
Mietin vaan kun joudun menemään sossuun tekemään tiliä varaölisuudestanonettä pakottaako ne myymään kultahampaat suusta toimeentulotuen vastineena..
Minulla on laitettu useampi kultajammas jolla korvattiin huonoja hampaita vuosikymmen sitten.kun olin vielä. Varoissani.
Kommentit (28)
Nää on juutalaisten kirjoituksia tässä näette . Varastettu kulta on niiden hampaissa.
Purra tuöee repimään että saa maksettua yhteisvelkojen korot.
Ulosootomiehillä on kultahampaiden varalle aina mukanaan kunnon linjapihdit. Sossusta ilmoittavat heille osoitteet.
Oletko iigori?
Juu tottakai, ja jos sulla on tekoniveliä polvissa tai lonkissa, niin kannattaisi hyvissä ajoin käydä repimään niitä irti.
Vierailija kirjoitti:
Ulosootomiehillä on kultahampaiden varalle aina mukanaan kunnon linjapihdit. Sossusta ilmoittavat heille osoitteet.
Köyhät pitää tarkastaa metallinpaljastimella piilotetun jalometallin varalta tukianomusta käsiteltäessä.
Vierailija kirjoitti:
Juu tottakai, ja jos sulla on tekoniveliä polvissa tai lonkissa, niin kannattaisi hyvissä ajoin käydä repimään niitä irti.
Titaaninen tekonivel on arvokasta romumetallia. Mihin muka työtön polvea tarvitsee!?
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaati että myyn kultaisen klitoriskorun ennen kuin saan mitään.
Kuinka fatan arvatenkin setämies sai selville kyseisen korun olemassa olon. Vai ette kai sentään...........
Kauniin tatuoinnin voi nylkeä iholta ja myydä tauluna.