Lapsi sanoi olleensa ennen enkeli
3v kertoi siis yhtäkkiä vaatteita vaihdettaessa, että oli ennen enkeli, mutta nyt on poika? Onko tämä tavallista puhetta tämän ikäiselle? Onko muilla kokemusta? Vilkas mielikuvitus?
Kommentit (12)
On tyypillistä, lapset ovat yliluonnollisia. Yleensä vasta kouluiässä tuo loppuu, kun huomio pakotetaan opettajan kuunteluun ja kavereihin.
"Vilkas mielikuvitus" on yhtä kuin "en ymmärrä mitään henkisyydestä".
Lapsillahan mielikuvitusta riittää, ja hyvä niin. Urautua ehtii sitten isompana.
Vierailija kirjoitti:
On tyypillistä, lapset ovat yliluonnollisia. Yleensä vasta kouluiässä tuo loppuu, kun huomio pakotetaan opettajan kuunteluun ja kavereihin.
"Vilkas mielikuvitus" on yhtä kuin "en ymmärrä mitään henkisyydestä".
Näinhän se on
Minä kerroin äidille että mulla on ikävä niitä pieniä vuoria, saatan olla Buddhan reinkarnaatio ja nykyinen on valehtelija.
Ei ole juonut yskänlääkkeitä tai muitakaan lääkkeitä. Ap
Mä olin edellisessä elämässä herkkusieni. Muistan sen hyvin 🥺
Olimme ulkomailla ja samaisesta lapsesta tuli vanha nainen hymyillen ja iloisesti kertomaan meille itä euroopassa. Ystävä joka osasi kieltä kieltäytyi kertomasta mitä nainen sanoi ja hätisteli tämän pois. Sattumaa toki, mutta tuli mieleen.
lapsilla on yleensä henkiset kanavat auki ja näkevät ja tietävät paljon enemmän asioita.
Siksi Peter Pan tarina on myös keksitty, maailma mitä aikuiset eivät näe.
Kaverin lapsi jutteli edemenneiden kanssa ja tiesi jopa heidän nimet vaikka ei koskaan ollut kuullut niistä.
Ihmiskunta on tukinnut itseltään vaistot ja ajattelut.
Mene ja tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin edellisessä elämässä herkkusieni. Muistan sen hyvin 🥺
Saitko kasvaa rauhassa, vai popsiko joku sinut suuhunsa? :(
Huolestuisin vasta jos sanoisi olleensa demoni.
Mielikuvitustahan tuo on, mutta se on pelkästään positiivinen asia.